1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SKUTECZNOŚĆ i EFEKTYWNOŚĆ SYSTEMU
Advertisements

zarządzanie produkcją
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Grodziczno do 2018 roku.
Osiągaj Swoje Cele z Lekkością!
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Śniło mi się, że przeprowadzałam wywiad z Bogiem.
Program Rozwoju Sprzedaży
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
Zdjęcia ze stron:
Postaw z nami swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej.
działający w Zespole Szkół nr 1 w Pabianicach
Szkolenia, Coaching, PR.
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Śniło mi się, że przeprowadzałem wywiad z Bogiem.
Żeby nie żałować....
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
Kryteria wyboru systemów:
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
Marta Warych Kinga Sowik klasa 3LP
Planowanie szkolenia „Nigdy nie pozwalam na to, by szkoła stała się przeszkodą w mojej edukacji” Mark Twain.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
JEST TYLE MOŻLIWOŚCI TA PREZENTACJA POMOŻE CI WYBRAĆ NAJLEPSZĄ
10 prostych kroków by poprawić pamięć
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Zmiany w procesie mianowania Koordynatora
Przed meczem… Pion Szkolenia Kolegium Sędziów LZKosz przedstawia:
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
Dlaczego i jak się modlić?
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Warsztat diagnostyczno-rozwojowy
Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?
Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych? 1 Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Salamon Consulting
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Planowanie własnej przyszłości
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Co to jest spacer edukacyjny?
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Nauczyciel – mentor, tutor, coach
ISU Indywidualizacja w praktyce szkolnej Wyniki ankiet Małgorzata Taraszkiewicz.
Toyota production system
Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży?
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
Delegowanie uprawnień decyzyjnych
Promocja listopadowa 2015 Aby zarobić już za miesiąc dużo pieniędzy - musisz te informacje przekazać dalej i nauczyć je przekazywać jeszcze dalej…
Zarządzanie czasem i efektywność osobista. Charakterystyka czasu Plany i planowanie Wstęp  Określenie celu treningu Ustalanie priorytetów i terminów.
PODZIAŁ KONTROLI W SK I ISWK, ICH CECHY CHARAKTERYSTYCZNE I PLANOWANIE KONTROLI Marek Gall Wydział Inspekcji WIOŚ w Warszawie Październik 2013r. 1.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Mów mi „Mistrzu”! Czy z sierotki da się zrobić „urodzonego handlowca”?
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Nie tylko Ceną da się Sprzedawać
Kilka cennych rad dla Rodzica pierwszoklasisty!
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ PODCZAS ZARZĄDZANIA SWOIM CZASEM
„Metodologia Zarządzania Cyklem Projektu (PCM) — klucz do sukcesu
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Budowanie Zespołów Pracowniczych
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Zapis prezentacji:

1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon

Jak to dokładnie robić, by sprzedaż była naprawdę skuteczna i łatwiejsza niż dziś? Czym się zajmiemy? 1. Praca w sprzedaży nie męczy i daje efekty. 2. Nieznane konsekwencje zasady Pareto w zarządzaniu sprzedażą i nie tylko. 3. Prospecting i techniki pracy, które wzmacniają wzrost obrotów i marży. 2 Co zrobimy?

Czy problem z planowaniem i organizacją czasu jest pochodną efektu pełnej szafy? Planowania i organizacji czasu uczyłem się u jezuitów. Mówili rzecz prawie oczywistą: „Jeśli nie potrafisz pozbywać się zbytecznych przedmiotów, to na pewno nie pozbędziesz się zbytecznych czynności, a bez wyzbycia się zbytecznych działań, nigdy nie będziesz mieć dość czasu na konieczne”.

Mądrzy handlowcy, szefowie sprzedaży, prezesi firm, jak doświadczeni jezuici, co roku znajdują czas (co najmniej 3 dni!) na zrobienie porządków, opróżnienie szafy!  Twój stary sposób był dobry na wczoraj, ale czy nadal zadziała dziś?  Jakie metody sprawdziły się naprawdę w ciągu ostatnich trzech lat?  Których klientów w tym czasie pozyskaliśmy i jak?  Którzy weszli do grona kluczowych klientów w tym czasie?  A których straciliśmy i dlaczego?  Jakie zmiany rynku wymagają dziś zmian od Ciebie? Czy nie czas na refleksję całego zespołu?

Czy naprawdę macie odwagę wyciągnąć wnioski z zasady Pareto? Jak mądrze analizować, by był z tego efekt? Jakie praktyczne wnioski w Twojej pracy powinna podsunąć zasada Pareto?

Uwaga! Przypomnę – dziś nie sprawdza się zupełnie model sprzedaży typu „Klient nasz Pan”! Pragniesz być skuteczny, to przestań być służalczy. Efektywna sprzedaż działa zgodnie z modelem: „Klient nasz partner”! Partnerstwo to Umowa, Kontrakt. Sprzedaż w tym modelu zakłada ścisłe trzymanie się wzajemnych ustaleń i zamykanie każdej rozmowy Kontraktem! Jaki jest faktycznie Twój model sprzedaży? Podporządkowujesz się, czy budujesz partnerstwo?

Co musisz zrobić w praktyce, by Twój plan sprzedaży był dobry?

Jeszcze raz zapytam: Jak dobrze znasz skutki syndromu pełnej szafy? Zdecydowana większość skarży się na to, że jest aż tak zapracowana, zawalona obowiązkami, iż nie ma czasu zrobić porządku z całkowicie zbyteczną pracą i obowiązkami, które właśnie wywołują ten brak czasu i dodatkowo poczucie bezsensu, frustracji i zdenerwowania lub przepracowania!

Nie da się mieć znaczących wzrostów, gdy się nie pozbędziesz nieefektywnych działań

Zastosowanie odwróconej zasady Pareto w praktyce sprzedaży jest kluczem techniki Wielowymiarowego Zarządzania Efektem 10 To właśnie dzięki technikom WZE w firmach możliwy okazał się nie tylko efekt skali sprzedaży, ale przede wszystkim marży. Pozbywamy się nierentownych złogów, wzmacniamy efektywne sfery wzrostu.

Większość szefów i handlowców nie nudzi się w pracy! – Jeśli mają poświęcić na coś więcej czasu i środków, to muszą najpierw z czegoś innego zrezygnować! Problem w tym, że jesteś przywiązany do swojej pracy i sposobu jej wykonywania w znacznie większym stopniu niż do jej efektu! 11

W czasie warsztatów, za 2 miesiące wykonamy 21 punktową Analizę Projekcyjną, ale zanim to zrobimy, muszę przywołać kilka treści, które wyjaśniają głęboki sens tej niezwykle skutecznej metody, jaka jest WZE 12 Ta autorska metoda, wynikająca z zasady Pareto, wyśmienicie sprawdziła się w kilkuset firmach objętych projektem 97 dni. To na jej podstawie zbudowano najlepsze, bo nadzwyczaj proste i skuteczne Strategie Wzrostu Sprzedaży!

Pamiętaj! Nic się samo nie zrobi. Przygotuj konkretne narzędzia! 13 Wiele firm przygotowanie narzędzi wzrostu sprzedaży albo zrzuca na handlowców, albo w ogóle lekceważy. Bez nich nie będzie dziś efektu!

Od czego dziś zaczynasz, aby skutecznie wdrożyć zmiany? 14 Najpierw uporządkuj własne priorytety i postaw sobie jasny CEL!

15 Szkolisz się tak skutecznie, że kochasz to, co robisz. Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce