Opracowała mgr Marta Ziajor. Opracowała mgr Marta Ziajor.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rangowy test zgodności rozkładów
Advertisements

Temat: Funkcja wykładnicza
Mgr inż.Marcin Borkowski Podstawy Java Część II
Podstawy programowania PP – LAB2 Wojciech Pieprzyca.
CIĄGI.
Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe
Dane Informacyjne: Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 „ELEKTRYK” W NOWEJ SOLI ID grupy: 97/56_MF_G1 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA Temat.
WARTOŚĆ BEZWZGLĘDNA I PRZEDZIAŁY
WARTOŚĆ BEZWZGLĘDNA W RÓWNANIACH I NIERÓNOŚCIACH
NIERÓWNOŚCI LINIOWE Z JEDNĄ NIEWIADOMĄ
Rozwiązanie d’Alemberta równania struny Ewelina Bednarz Łukasz Klita.
Liczby całkowite.
ELEKTROSTATYKA Prawo Gaussa
Pliki i foldery, jednostki informacji
Znaki drogowe Test sprawdzający
CO TO JEST ALGORYTM!.
Temat lekcji: GRANICA CIĄGU.
Stworzyli: Edyta Celmer I Marta Kałuża.
Działania na ułamkach zwykłych
Matematyka wokół nas Równania i nierówności
Jednomiany i sumy algebraiczne
Strategia skutecznego szukania informacji w Internecie
MS ACCESS Kwerendy.
wyrażenia algebraiczne
H-index dla autorów prac naukowych krok po kroku Informacje o indeksie h (Hirscha)znajdują się na platformie Web of Knowledge. Dostęp odbywa się po IP.
RÓWNANIA Aleksandra Janes.
Zapraszamy na prezentację o kwadratach magicznych
Microsoft Office Excel
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Tak ! - dla lokalnych producentów. Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: ŚWIADOMOŚĆ MŁODYCH.
Edytor Vi.
Inwestycje zrealizowane podczas wakacji w Szkole Podstawowej nr 2
Xvii sesja sejmu dzieci i młodzieży
Szereg czasowy – czy trend jest liniowy?
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Ankieta została przeprowadzona z mieszkańcami Gminy Nadarzyn w ramach Młodzieżowej Akcji Obywatelskiej- 20 lat wspólnie. Pytania na które odpowiadali ankietowani:
Grupa: 50 osób Liczba pytań: 7 Miejsce: Będzin Data: r.
TEST NA INTELIGENCJĘ Na podstawie przygotowała
im. Łódzkich Olimpijczyków
©M Rozwiązywanie nierówności y > f (x). ©M Jeżeli na płaszczyźnie kartezjańskiej dany mamy wykres funkcji y = f(x), gdzie x Df, to 1. punkty leżące powyżej.
Liczby rzeczywiste ©M.
Partner Handlowy Konfiguracja sieci TCP/IP - Windows 9x.
INSTRUKCJA DO GRY 1. Gra przeznaczona jest dla maksymalnie trzech graczy. 2. Celem gry jest dotarcie do ostatniego pola, oznaczonego napisem „META”, szybciej.
Zadania z indywidualnością
Wykonali -Max Barbucha -Max Kozłowski -Maciek Rutkowski.
Równania i nierówności
Ułamki Zwykłe.
Warsztaty dla nauczycieli przedmiotów informatycznych
ZAPIS BLOKOWY ALGORYTMÓW
WYCIECZKA KLASOWA Zakopane – r. Marta Wiaderkiewicz.
„Bo na ten wiosny czas daje się wyżyć nam, gdy w koło szumi las przygoda woła nas! Nie zastanawiaj się, gdy wciąż ucieka czas na ramię plecak weź i z nami.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Śniadanie daje moc – dzieci łączcie się 8 listopada – Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Żaganiu klasa IIIb.
ANKIETA 1. Czy segregujecie odpady? 2. Czym są elektrośmieci? 3. Czy stanowią one zagrożenie dla środowiska i dlaczego? 4. Co należy zrobić ze zużytym.
Informatyka Sortowanie, filtrowanie, grupowanie – analiza danych w arkuszu kalkulacyjnym.
Kwadrat i sześcian Czy to tylko geometria?.
Algorytm znajdowania Największego Wspólnego Dzielnika.
Największy Wspólny Dzielnik (NWD) Najmniejsza Wspólna Wielokrotność (NWW) Zajęcia 12.
BAZY DANYCH Microsoft Access Akademia Górniczo-Hutnicza Wydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej Katedra Automatyki i.
Prezentacja dla klasy III gimnazjum Przedmiot: matematyka Dział: Funkcja liniowa Temat: Graficzne rozwiązywanie nierówności.
Szkoła Podstawowa w Zofiówce Zofiówka Rozporządzenie MEN w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Czy mieszkańcy Zbąszynka potrafią porozumiewać się w języku angielskim?
Obliczanie wartości liczbowych wyrażeń algebraicznych.
Wyrażenia algebraiczne
Treść dzisiejszego wykładu l Analiza wrażliwości –zmiana wartości współczynników funkcji celu, –zmiana wartości prawych stron ograniczeń. l Podejścia do.
Nierówności liniowe.
UWALNIAMY KRÓLEWNĘ W UŁAMKOWIE
Układ Tytuł Podtytuł.
Rejestracja firmy do programu Microsoft Partner Network Instrukcja
Instrukcja wykorzystania oprogramowania „Forms” wchodzącego w skład pakietu usług chmury cyfrowej Office 365.
Zapis prezentacji:

Opracowała mgr Marta Ziajor

Opracowała mgr Marta Ziajor

Opracowała mgr Marta Ziajor

Opracowała mgr Marta Ziajor Aby wejść do zamczyska należy znaleźć szyfr do bramy W tym celu należy rozwiązać zadanie: Wynik, którego działania jest większy od 5 0,89 + 3,99 Szyfr:1234 3,02 + 2,87 Szyfr: ,49 +1,49 Szyfr:3456

Opracowała mgr Marta Ziajor Aby przejść przez pierwsze drzwi należy odpowiedzieć na pytanie Jaką liczbę należy wstawić w miejsce znaku zapytania, aby nierówność była spełniona? 2 * 2,51 + 3,89 >

Opracowała mgr Marta Ziajor Oszacuj, jaką najmniejszą liczbę naturalną można wstawić w miejsce znaku zapytania: (5,8 + 7,3) * >

Opracowała mgr Marta Ziajor Przed Wami ostatnie zadanie Oszacuj wyniki działań, a następnie uporządkuj je rosnąco

Opracowała mgr Marta Ziajor

Opracowała mgr Marta Ziajor

Opracowała mgr Marta Ziajor