www.bydgoszcz.pl www.fb.com/bydgoszczpl Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZESPÓŁ SZKOLNO-GIMNAZJALNY NR 7 W RADOMSKU TO:
Advertisements

Szko ł a Podstawowa nr 29 im. Giuseppe Garibaldiego ul. Fabryczna 19, 00 – 446 Warszawa 6-latki w naszej szkole.
SZKOŁA NR 316 im Astrid Lindgren
Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TWÓRCÓW LITERATURY DZIECIĘCEJ
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
SZEŚCIOLATKI W SZKOLE.
Szkoła Podstawowa nr 175 w Łodzi
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
ku lepszej przyszłości”
Sześciolatek w naszej szkole
„Sześciolatek w przyjaznej szkole”
SZKOŁA PRZYJAZNA SZEŚCIOLATKOM
Projekt "Mamo! Tato! Wyrosłem z przedszkola" realizowany jest w ramach zadania publicznego pn. Realizacja szkolnych projektów promujących przyjazną adaptację.
Mój sześciolatek idzie do szkoły
Im wcześniej dziecko rozpocznie naukę, tym ma większą szansę na rozwój swoich uzdolnień i umiejętności lub diagnozę i pomoc w problemach rozwojowych. Szkoła.
Szkoła Podstawowa nr 289 Warszawa ul. Broniewskiego 99a
Szkoła Otwarta i Przyjazna Dzieci Sześcioletnich
POZNAJMY SIĘ … ZAPRASZAMY NA „DNI OTWARTE” W NASZEJ SZKOLE …
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 w ZIELONEJ GÓRZE
Przedszkole Samorządowe w Dobrzyniewie Dużym
J AK SZKOŁY POWIATU LUBAŃSKIEGO PRZYGOTOWAŁY SIĘ NA PRZYJĘCIE SZEŚCIOLATKÓW ? Analiza ankiet dyrektorów szkół podstawowych.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
Zespół Szkół w Nowym Folwarku
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Żarskiej Wsi
SZEŚCIOLATEK W PRZYJAZNEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Podsarniu.
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 30 im. BAJKOWEJ KRAINY RUDA ŚLĄSKA
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
„Łączy nas piłka” Innowacja pedagogiczna w zakresie edukacji wczesnoszkolnej Opracowanie: Jadwiga Kmita Małgorzata Magiera Ewelina Klimek-Kupiec Współpraca.
Co zyska sześciolatek rozpoczynając naukę w szkole?
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Tel./fax (0 42)
 Rozwijania zainteresowań i pasji uczniów poprzez stwarzanie im bogatej oferty zajęć pozalekcyjnych,
Szkoła Podstawowa nr11 z Oddziałami Integracyjnymi im Kornela Makuszyńskiego w Zielonej Górze Opracowanie: Lidia Dubniewska.
Mamo, tato chcę już iść do szkoły 1. Potencjał sześciolatka Mózg sześciolatka potrzebuje maksymalnie dużo różnorodnych bodźców i doświadczeń edukacyjnych.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 W OLSZTYNIE Motto szkoły: Uczymy się nie dla szkoły, ale dla życia. Seneka.
Szkoła Podstawowa nr 30 im. rtm. Witolda Pileckiego w Łodzi ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając,
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Eco - woodfun. Cechy naszych puzzli edukacyjno – rozrywkowych Pozytywne cechy dla małych dzieci : poprawiają sprawność palców i wspomagają koordynację.
INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI, UL. MARATOŃSKA 47b Tel./Fax:
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Szkoła Podstawowa Nr 83 im. Stanisława Jachowicza Łódź, ul. Podmiejska 21 tel. (42) , fax (42)
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 130 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO u l. Gościniec Łódź.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 110 IM. PARTYZANTÓW ZIEMI ŁÓDZKIEJ 93 – 329 ŁÓDŹ, UL. ZAMKNIĘTA 3 TEL.: (42) 646–31-40 e -mail: ZAPRASZAMY MISJA.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
Szkoła Podstawowa nr 141 Łódź, ul. Zakładowa
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
„Sześciolatek w szkole”
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej nr 222 im. Jana Brzechwy
Szkoła Podstawowa nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
„Sześciolatek w szkole”
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Szkoła Podstawowa nr 351 im. B. Prusa
Szkoła Podstawowa nr 351 im. B. Prusa
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego wizytówką szkoły
Zapis prezentacji:

Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach dziecko poznaje świat poprzez działanie, zabawę, uczenie się wszystkimi zmysłami, osobiste doświadczenia oraz przeżycia. Dotychczasowe wyniki dowodzą, że dziecko sześcioletnie jest do tego w pełni gotowe. Bydgoskie szkoły stwarzają warunki sprzyjające właściwemu i wszechstronnemu rozwojowi małych uczniów, dostosowując proces uczenia się do ich potrzeb indywidualnych oraz możliwości.

Nauka w szkole rozwija u dzieci:  samodzielność,  systematyczność,  wytrwałość,  odpowiedzialność. Cechy te ułatwiają dzieciom osiągnięcie sukcesu.

W szkole dzieci sześcioletnie:  stają się bardziej odważne i pewne siebie,  są bardziej otwarte w kontaktach z rówieśnikami i dorosłymi,  wykorzystują w pełni naturalny potencjał rozwojowy,

 korzystają z zasobów środowiska szkolnego,  rozwijają swoje zainteresowania korzystając z oferty zajęć pozalekcyjnych,  uczą się właściwego wykorzystywania komputera i Internetu,  uczestniczą w zajęciach z języka angielskiego,

 dzięki systematyczności zyskują dobre podstawy do dalszej nauki,  zdobywają doświadczenie we współdziałaniu w grupie,  uczą się odpowiedzialności za siebie i innych,  uczą się zasad samorządności.

Rozpoczęcie nauki w szkole jest ważnym wydarzeniem w życiu każdego dziecka, a także jego rodziców.

Szkoła jest otwarta na przyjęcie sześciolatków z ich naturalnymi potrzebami:  ciekawością poznawczą,  aktywnością,  chęcią wspólnej zabawy z rówieśnikami.

 szkoła zapewnia dzieciom warunki prawidłowego rozwoju.  w szkole poznają one środowisko bogatsze i bardziej złożone od tego, z którym miały wcześniej do czynienia.  poznają nowe miejsca i zdarzenia oraz uczą się nowych ról społecznych na terenie klasy, szkoły oraz podczas wycieczek

Sale lekcyjne podzielone na :  część edukacyjną, w której znajdują się ławki (dostosowane do wzrostu dzieci), pomoce dydaktyczne,

tablice (w tym tablica interaktywna) kąciki tematyczne

 część rekreacyjną, gdzie znajduje się dywanowa wykładzina, gry, zabawki, książki, puzzle.

Świetlica – ważnym miejscem w szkole

Stołówka szkolna

W interesujący sposób poznajemy litery

Ważymy liczby

Uczymy się od siebie

Gramy w gry dydaktyczne

Poznajemy przyrodę działając w zespole

Praca wre

Bawimy się

Relaksujemy się

By wierzyć w siebie, muszę mieć kogoś, kto we mnie wierzy.

Nie czekaj. Dołącz do nas