Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Prezentacja Informacyjna
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Niestandardowe techniki badań marketingowych.
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
InfinitERP prezentacja systemu.
Zamawianie nagród w programie lojalnościowym IC Premia
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
Oferta ośrodków KSU dla MŚP: usługi informacyjne Agencja Rozwoju Lokalnego AGROTUR S.A.
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
Postaw z nami swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej.
czego się spodziewasz”.
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Prezentacja oferty CityProjekt Sp. z o.o.. Kim jesteśmy? CityProjekt Sp. z o.o. to biuro architektoniczno-budowlane, które wykonuje: Projekty indywidualne.
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Jedyni w Polsce niezależni doradcy kredytowi na telefon!
Prezentacja oferty CityProjekt Sp. z o.o.. Kim jesteśmy? CityProjekt Sp. z o.o. to biuro architektoniczno-budowlane, które wykonuje: Projekty indywidualne.
H.E.R. System Elektroniczny system do obsługi sesji []
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
PARENTIS działa na rynku od 2001 roku. Dział Informatyki może poszczycić się wieloma wdrożeniami oraz specjalnie przygotowanymi rozwiązaniami dla firm.
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
Title Slide 1 It starts with you
96 Volt A. Mucha & M. Płonka Spółka Jawna Misją naszego przedsiębiorstwa jest przyczynianie się do rozwoju firm i zaspokajanie ich potrzeb po przez dostarczanie.
Sztuka rozmowy przez telefon
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
ResiPlus® idealne oprogramowanie dla sektora opieki.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Współpraca nauki i biznesu celem zapewnienia zrównoważonego rozwoju gospodarczego.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Oferta działań ambientowych
USŁUGI RYNKU PRACY.
Program CRM + PTS (zarządzanie relacjami z klientami + moduł wsparcia technicznego dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych)
Tańsze sposoby na przekazywanie życzeń świątecznych
Converse sp. z o.o.1 Planowanie Paweł Gwizdek. Converse sp. z o.o.2 Cel Wzrost efektywności planowania Rejestracja informacji o zleceniach, pojazdach,
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Wycena przedsiębiorstwa
Logistyk.
Zintegrowane systemy informatyczne
Programy Europejskiej Współpracy Terytorialnej (EWT) dla województwa pomorskiego Ludwik Szakiel Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament.
Polish Information and Foreign Investment Agency BAZA PODDOSTAWCÓW (PROJEKT) WYDZIAŁ POWIĄZAŃ KOOPERACYJNYCH DEPARTAMENT INFORMACJI GOSPODARCZEJ.
PORTAL DIGITALIZACJA AGATA BRATEK Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Konferencja POLSKIE ZBIORY W EUROPEANIE – Toruń, dn. 19 X 2012 r. Japoński.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Dominik Kędziora Rok akademicki 2013/2014 POL-ART sp. z o.o. ul. Czerniowiecka Warszawa tel tel fax
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Nazwa, logo i motto firmy
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
TWÓJ PARTNER W LOGISTYCE BADANIA KLINICZNE
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Zapis prezentacji:

Prezentacja Informacyjna

O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte & Touche Central Europe FAST / sklep internetowy jeden z top10 w Polsce przez 3 lata 2005 / Pcgmarket CRM jako jeden z 5 najlepszych projektów technologicznych w regionie 2007 / Pharma Distribution Group, największy callcenter farmaceutyczny w kraju 2011 / PDG najlepszy Callcenter (strategia) w Polsce 2012 / prace trwają nad Teleoperator.com 2013 / komercjalizacja Teleoperator.com

 Doświadczenie zdobyte w CRM i CallCenter przekazujemy Tobie  Gotowy system sprzedaży telefonicznej - dzwonisz i proponujesz swoje usługi  Zwiększ sprzedaż SWOICH (oraz Twoich handlowców) USŁUG finansowych do firm, gotowy CRM firm z możliwością dzwonienia  Działaj w sposób zorganizowany  Kontaktuj się z klientami wg miast, województw, branż  Adresy oraz nr. telef dostępne na karcie klientów w CRM  Dzwoń od razu z systemu (poprzez Skype lub GSM)  Pełna historia kontaktów – widać gdzie już był kontakt i gdzie nie  Możliwość planowania „trasówki” poprzez wybór klientów z którymi nie było jeszcze kontaktu  Bazy danych podmiotów Polska, Czechy, Słowacja, Ukraina, Białoruś, inne  Zleć nam usługi CALLCENTER

Docierasz ze swoimi produktami do firm?  Będziesz pracował w sposób zorganizowany  Układasz plan pracy  Potem go realizujesz Pozwól aby STATYSTYKA działała na Twoją korzyść  Wykonujesz 200 telefonów z CRMu (Ty lub Asystent/ka)…  Zainteresowań przykładowo 10% (wysyłasz ofertę lub spotkanie)  Umów przykładowo 10%  Czyli dzienny biznes = 200 tel x 10% x 10% = 2 umowy Po co mi System?

Oferujemy:  dostęp do bazy / baza może być używana cała lub tylko interesujące Państwa branże lub rejony aby ułatwić pracę.  ankieta Klienta która można dostosować do Państwa wytycznych (ankietę wypełnia dzwoniący podczas rozmowy z klientem)  możliwość generowania standardowych raportów.  możliwość utworzenia nowych raportów niestandardowych  możliwość zakupu impulsów telefonicznych: możliwość wydzwaniania bezpośrednio z CRM, co oszczędza czas (nie trzeba wstukiwać numerów telefonów ręcznie na klawiaturze telefonu), płaska stawka na Polskę oraz całą Europę. Jest też możliwość dzwonienia przez Skype lub poprzez Państwa centralę telefoniczną Dostęp do systemu

Usługi CC – czyli my dzwonimy, 2 tokeny za minutę (2 zł netto) wg czasu z billingu. Liczy sie wyłacznie czas rozmowy, a nie "czekania na połączenie„  Jako że można liczyć na maksymalnie 50% czasu na telefonie, osoba będzie w ciągu godziny miała mniej więcej 30 minut rozmowy, czyli koszty to 60zł / godzinę netto w przybliżeniu.  Za każdym razem jak firma do której dzwoni Agent wyrazi zainteresowanie, trafia do Państwa ze szczegółowymi danymi dotyczącymi zainteresowania (dane teleadresowe oraz komentarz szczegółowy - kto dokładnie czym jest zainteresowany). Państwo wysyłają już swoje konkretne oferty lub kontaktują się z firmami które zadeklarowały zainteresowanie. Callcenter

CRM – Planowanie pracy

CRM – Realizacja planu

CRM – Raportowanie kontaktu

CRM – Historia kontaktu

CRM – trasa w Google Maps