PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONFERENCJA INFORMACYJNO – PROMOCYJNA BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE INNOWACYJNY PROGRAM NAUCZANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH.
Advertisements

MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
klasy 3a,b,c miały dwugodzinne spotkanie z wójtem gminy Nawojowa dr inż. Stanisławem Kiełbasą, na którym głównie poruszany był temat ekologii.
Demokracja w szkole.
PROJEKT EDUKACYJNY AKTYWNY W SZKOLE AKTYWNY W ŻYCIU REALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW Z KLAS I.
Samorząd szkolny -droga ku demokracji.
GŁÓWNY CEL KAMPANII Zwiększenie wśród uczniów i młodych pracowników świadomości zagrożeń związanych z pracą, promocja tematyki bezpieczeństwa pracy w edukacji.
Ankietę przeprowadzili uczniowie: Zespołu Szkół Budowlanych, Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zespół Szkół Ekonomicznych w Żarach.
Gminne Dni Profilaktyki w Miejskim Zespole Szkół w Annopolu
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Ankieta dotycząca odżywiania się uczniów klas pierwszych
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
Debata Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
NA TROPIE ELEKTROŚMIECI PODSUMOWANIE KAMPANII
Fotografia naszym życiem
Jeden nie da rady, ale z gromadą będą musieli się liczyć Janusz Korczak.
Udział uczniów w konkursach.
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
ODBLASKOWA SZKOŁA.
Dnia 3o marca 2012r. odbyła się debata pod tytułem: „Działania Samorządu Uczniowskiego formą aktywizacji i integracji uczniów”
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
,,Głosowanie to instrument i symbol władzy wolnego człowieka. ~Ambrose Bierce.
Debata I LO w Zielonej Górze Jak wyglądają wybory dziś? Są świętem demokracji czy pustą tradycją? Dlaczego? Teraz.
- potrzeba czy balast w naszej szkole?
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
W Zespole Szkół w Pałecznicy
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Zespół Szkół im. Anieli hr. Potulickiej w Wojnowie
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
Odblaskowa szkoła sprawozdanie.
„ Serce jako organ życia i uczuć”
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
Akademia aktywności politycznej i społecznej ludzi młodych.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Władze samorządowe w naszej szkole
Lokalny Ekorozwój Debata Gimnazjum nr
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
„DZISIEJSZA SZKOŁA JEST PROEKOLOGICZNA”
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? -nie gaśmy słońca swoją biernością!
Wykonały: Karolina Filipczak Aleksandra Cieślak. miała na celu określenie oczekiwań uczestników spaceru odnośnie wyglądu naszego parku. Wyrazili swoje.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
Lekcja prowadzona przez uczennice klasy VI „c”
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
Czy uczniowie czują się w szkole bezpieczni?
Wyniki ankiety zorganizowanej w ramach ogólnopolskiego projektu „Lokalny ekorozwój” W ankiecie brało udział 137 uczniów Zespołu Szkół w Siewierzu. „ Segregacja.
VIII sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 imienia Jędrzeja Śniadeckiego w Pionkach Wykonały: Sylwia Szmit, Patrycja Petniak.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Młodzieżowa Rada Gminy Brzesko
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Sprawozdanie z udziału w projekcie: Lider Lokalnej Ekologii
Nasza szkoła w procentach
Śniadanie daje moc.
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Śniadanie daje moc!.
Projekt ,,Różnorodność nas uskrzydla”
Zapis prezentacji:

PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO

Jak to się zaczęło? Uczennice klasy 3 b naszego Gimnazjum: Karolina Baluta, Natalia Polakowska wraz z Panią Anetą Popławską wzięły udział Uczennice klasy 3 b naszego Gimnazjum: Karolina Baluta, Natalia Polakowska wraz z Panią Anetą Popławską wzięły udział w szkoleniu zorganizowanym przez Centrum Aktywności Społecznej PRYZMAT w szkoleniu zorganizowanym przez Centrum Aktywności Społecznej PRYZMAT

ZADANIA Aby zrealizować projekt należało Aby zrealizować projekt należało w okresie od października do końca listopada przeprowadzić 3 inicjatywy uczniowskie oraz lekcje o tematyce antykorupcyjnej.

ANIKIETA Zostało ona przeprowadzona w dniach Zostało ona przeprowadzona w dniach listopada wśród uczniów trzech klas pierwszych. Ankiety miały pokazać wiedzę uczniów na temat korupcji, jej przejawów oraz skutków. Wśród większość uczniów z klas pierwszych niestety znajomość tego zjawiska była bardzo mała. Chociaż były wyjątki, gdzie wiedza na ten temat była duża.

W dniach 23-27listopada przeprowadzono lekcje dotyczące zjawiska korupcji W dniach 23-27listopada przeprowadzono lekcje dotyczące zjawiska korupcji w klasach drugich. Uczniowie bardzo chętnie brali w nich udział, zgłaszali się i byli aktywni oraz chętnie odpowiadali na zadawane pytania. Warto było, ponieważ dobre odpowiedzi nagradzano słodkościami. LEKCJE TEMATYCZNE

25 listopada klasa 3 b oglądała posiedzenie Rady Miejskiej. Zapoznała się z zasadami funkcjonowania tego organu władzy samorządowej oraz z zagadnieniami poruszanymi przez radnych. 25 listopada klasa 3 b oglądała posiedzenie Rady Miejskiej. Zapoznała się z zasadami funkcjonowania tego organu władzy samorządowej oraz z zagadnieniami poruszanymi przez radnych. Wszyscy z ogromnym zainteresowaniem przysłuchiwali się poruszanymy tam problemom. Wszyscy z ogromnym zainteresowaniem przysłuchiwali się poruszanymy tam problemom. SESJA RADY MIEJSKIEJ

REZULATATY PODJĘTYCH DZIAŁAŃ Wzrost świadomości wśród uczniów na temat korupcji i jej negatywnych skutków. Wzrost świadomości wśród uczniów na temat korupcji i jej negatywnych skutków. Rozwój postaw prospołecznych. Rozwój postaw prospołecznych.