Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wykład pn. "Kulturowe mieszaniny (dla) pedagogiki i edukacji.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Advertisements

SERDECZNIE WITAMY NA KONFERENCJI PROMUJĄCEJ PROJEKT
Projekt: Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Kształtowanie kompetencji czytelniczych-
Grupa Wymiany Doświadczeń z zarządzania kulturą moderator: Joanna Orlik Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu.
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Edukacja a różnica kulturowa.
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Internetowa platforma źródłem inspiracji Petra Consulting Sylwia.
Projekt Z kulturą na plus Nr POKL /11 Projekt Z kulturą na plus Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
? Rosnące potrzeby użytkowników Rozmiar problemu Czas Komputer domowy
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
Spotkanie Grupy Wymiany Doświadczeń (GWD II) Gospodarka wodno-kanalizacyjna Oleśnica 1-2 marca 2012 Projekt: Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi.
Program Rozwojowy dla Technikum nr 3 w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach KANA Gliwice Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Podsumowanie rezultatów na Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
KONTEKST ZASADY RÓWNOŚCI SZANS KOBIET I MĘŻCZYZN
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Plany emigracyjne.
Socjologia czasu wolnego WYKŁAD I
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
Animacja kultury.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością
Gerontologia edukacyjna
Projekt nr POKL /11 jest finansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
Etapy konstrukcji rozkładu jazdy
Przygotowanie dziecka do szkoły
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Próby przekraczania narratywizmu w historiografii
Co dzieje się z solą kuchenną po wsypaniu do wody?
DRAMA A TEATR PODOBIEŃSTWA I RÓŻNICE
Institute of Computer Science PAS Warsaw, The Project is co-financed by the European Union from resources of the European Social Found.
SU jest to niezależna organizacja, w której skład wchodzą wybrani uczniowie szkoły. Są oni wybierani w demokratycznych wyborach poprzedzonych intensywną.
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE. Cele kształcenia Zasadniczym celem kształcenia na kierunku stosunki międzynarodowe jest przygotowanie absolwenta do podejmowania.
Projekt systemowy pn.: „Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim” realizowany ze środków Unii Europejskiej.
PRZEŁOM ANTYPOZYTYWNISTYCZNY A BADANIA SPOŁECZNE
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt „Indywidualne ścieżki zatrudnienia” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany.
Spróbujmy się zrozumieć Inaczej mówimy, tak samo pracujemy Głusi w pracy Korzyści dla pracodawcy – pozafinansowe.
MOBILNOŚĆ SZKOLNEJ KADRY EDUKACYJNEJ… CZYLI JAK ZDOBYĆ „KASĘ” NA NAUKĘ W INNYCH KRAJACH… …I W JAKI SPOSÓB POZNAWAĆ INNE KULTURY NIE BĘDĄC ROCKEFELLEREM…
PSYCHOGIA BOHATERA WEDŁUG TERAPII KREATYWNEJ.
Narzędzia IT do prowadzenia projektów Maciej Broniarz | Marcin Doliński Konferencja Promująca Projekt „Platforma usług elektronicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Język obcy w przedszkolu
„Od przedszkola do technikum” Stowarzyszenie Otwartych Drzwi w Lublińcu Europejski Fundusz Społeczny - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Zagraniczna mobilność.
Nie tylko udostępnianie... - aktywizacja użytkowników zasobów cyfrowych Marcin Wilkowski Konferencja „Cyfrowość bibliotek i archiwów”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Technologie mało- i bezodpadowe 1 Problem minimalizacji odpadów.
Nowe przestrzenie w animacji pracy z ludźmi starszymi Miriam Mościcka-Biedak Joanna Czerniewicz III Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka 2 czerwca.
„Mali konstruktorzy i poligloci”
Spotkanie z termometrem
Rewaloryzacja Salonu Ogrodowego Pałacu Branickich w Białymstoku
Zagraniczna mobilność kadry edukacji szkolnej TYTUŁ: Kompetencje kluczowe w nauczaniu szkolnym nr umowy PL01-KA Projekt „Zagraniczna mobilność.
Tablica liczbowa – dodawanie i odejmowanie
KREOWANIE SYLWETKI UBIOREM „Wystawa” -typy poru roku -indiwidualność i styl -style odzieżowe -typy sylwetek i proporcje -przemiana Projekt współfinansowany.
Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Zespół Szkół w Górze.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO „Mali konstruktorzy i poligloci”
Polonistyczno-filozoficzne studia nauczycielskie studia licencjackie (I stopnia)
Opracowanie i prowadzenie: Karolina Głuszek Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt pt.
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
I Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Sanoku
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Album fotograficzny autor: Kowalski Ryszard. Pole tekstowe.
- kompletne rozwiązanie do budowy prywatnej chmury
Okres realizacji grantu Kierownik Grantu Dofinansowanie w wysokości ……
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
Dzień Babci i Dziadka Akademia Kreatywnego Ekomalucha projekt KSI NR POKL /10 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
„ W sferze sacrum. Rola sztuki religijnej w kulturze”.
Zapis prezentacji:

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wykład pn. "Kulturowe mieszaniny (dla) pedagogiki i edukacji. Liberatura i freestyle badawczy„ jest współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Iluminacje (poznawcze) Fragment, czytanie wybuchowe Iluminacje (poznawcze) Fragment, czytanie wybuchowe Inicjacje (badawcze) przeszukiwanie humanistyki, pasaże poznawcze, kategorie rozproszone, Inicjacje (badawcze) przeszukiwanie humanistyki, pasaże poznawcze, kategorie rozproszone, metodyczny eklektyzm Inkantacje (estetyczne) Kolaże, Instalacje tekstowe, Liberatura Inkantacje (estetyczne) Kolaże, Instalacje tekstowe, Liberatura Integracje (humanistyki) Interfejsy symboliczne, podmiotowe pozycje przestrzenie między, pasaże Integracje (humanistyki) Interfejsy symboliczne, podmiotowe pozycje przestrzenie między, pasaże, labirynty, punkty przecięć, granice hybrydalnej kultury Inspiracje miejsca pozornie niepedagogiczne Inspiracje (kulturowe) miejsca pozornie niepedagogiczne Ilustracje (pedagogiczne) Ilustracje (pedagogiczne)

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Pedagogika jako „specjalizacja wyższego rzędu” Wrażliwość i wyobraźnia pedagogiczna a „fuszerowanie specjalności”

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego  pole zderzeń różnorodności i złożoności  życiodajności interakcyjnej  dialog z innością  głębia penetracji pamięci  poznawanie archiwów bólu i milczenia  poznanie archaicznych procesów i uniwersalnych matryc archetypowych (inicjacja, pragnienie, lęk, śmierć)

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Próby pedagogicznej wrażliwości wobec języków kultury: Jak skupić uwagę na znaczące fragmenty kultury? Jak ogarnąć wnętrze (hybrydalnej) kultury – „wybalansowanej wielości”? (G. Simmel)

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Dialektyka pedagogicznego czytania kultury między

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego