Kiedy liczy się każda sekunda

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

I część 1.
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Znaki informacyjne.
Neostrada tp.
Platforma Informacji Medycznych
Konferencja ZPHF 10 kwietnia 2008 Andrzej Stachnik
UPAC © Ascom1 UPAC – PROFESJONALNY MESSAGING W JEDNEJ OBUDOWIE.
BEZPRZEWODOWE ROZWIĄZANIA ASCOM
Czym jest HotSpot w Hotelu ?
Badanie satysfakcji pacjentów
projekt poprawy jakości 2005
Wirtualna Klinika WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
„TELEWIZJA CYFROWA” DVB-S DVB-T DVB-C ATM/SDH IP.
Wirtualna Recepcja Łatwy kontakt pacjenta z lekarzem Warszawa,
PLANET WLS-1280 Bezprzewodowy przełącznik sieci LAN
Outsourcing Dlaczego niektórym się opłaca? 23 maja 2013 r. Zamość
Alliance 8300 Zintegrowany system zarządzania bezpieczeństwem
Ocena świadczeń zdrowotnych w Mazowieckim Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku.
Nowoczesny system zarządzania firmą
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
2N - Lift Easy Talk Lift Mod. Podstawowy Gwarancja Bezpieczeństwa.
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Rozwiązania w oparciu o system TELETASK DOMOTICS
WinPakSE/PE Zintegrowany System Ochrony Obiektów
  … to platforma komunikacyjna dostępna przez dowolną przeglądarkę www, pozwalająca na racjonalne zarządzanie procesami logistycznymi, gdzie wszyscy uczestnicy.
ANALIZA PORÓWNAWCZA EFEKTYWNOŚCI I KOSZTÓW LECZENIA POMIĘDZY ODDZIAŁAMI CHORÓB WEWNĘTRZNYCH A GERIATRYCZNYMI Jarosław Derejczyk* , Janina.
SSI FONS Enterprise Nowy i kompleksowy szpitalny system informatyczny.
Elektroniczne Systemy Zabezpieczeń
ALCAD LINEA 201 LINEA 201 PODSTAWOWE INFORMACJE CYFROWY DOMOFON
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Bezprzewodowego system OMNIA
Czy zastanawiałeś się kto w sytuacji zagrożenia pomoże Twoim najbliższym kiedy będą zdani tylko na siebie ? Co stanie się, gdy starsza lub niepełnosprawna.
Topologie sieci lokalnych.
CabMan System dyspozytorski.
Mgr Justyna Hasij Lek. med. Jerzy Madej
Analiza ekspozycji zawodowych w szpitalu św
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Lepiej zapobiegać niż leczyć
Nowe kierunki modernizacji podziemnej eksploatacji węgla
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Información Privada y Confidencial propiedad de PALEX MEDICAL, S.A.U. Palex NSS ® System bezpieczeństwa dla noworodków.
Technologia informacyjno-komunikacyjna (tik)
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
„Bezpieczny system przywoławczy zintegrowanych służb ratowniczych zgodny z europejskim systemem TETRA” Daniel Kanafa Opiekun: Dyrektor ds. technicznych.
Zintegrowany sterownik przycisków. Informacje podstawowe Każdy przycisk jest podłączony do sterownika za pośrednictwem dwóch przewodów, oraz dwóch linii.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
Szybkość załatwiania formalności związanych z przyjęciem do szpitala – rejestracja, długość oczekiwania.
Wdrożenie telefonii IP na Uniwersytecie Warszawski Piotr Michalski Konferencja Promująca Projekt.
Urząd Dozoru Technicznego Warszawa Szczęśliwicka 34
Zaawansowane rozwiązania komunikacyjne
Komisja Torowa IGKM „Techniczne i środowiskowe aspekty rozwoju tramwaju i metra w Warszawie” System monitorowania zwrotnic tramwajowych sterowanych automatycznie.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w II półroczu 2015 roku.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 24 września 2010 r. e-Podlaskie – kierunki.
Docelowe rozmieszczenie oddziałów i poradni SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. J. Śniadeckiego w Białymstoku Kwiecień 2012.
Pielęgniarki a zarządzanie ryzykiem w szpitalu Beata Wieczorek-Wójcik Hospital Management, 21 czerwca 2013r. Warszawa.
Wizyta akredytacyjna listopad 2013r. Małgorzata Tomska r.
Strażnik zostaje zaatakowany Telefon wykrywa upadek i wysyła alarm.
Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Kluczborku Szpital Vital Medic dr n. med. Ewa Trejnowska Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpital.
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w całodobowym oddziale psychiatrycznym o wzmocnionym zabezpieczeniu dla młodzieży SP Szpitala dla.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
Dr n. o zdrowiu Anna Rybarczyk-Szwajkowska
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2016 roku.
Tryby Obsługi Pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym „TOPSOR”
Zapis prezentacji:

Kiedy liczy się każda sekunda

Rozwiązania Ascom dla szpitali System komunikacyjny Ascom IP-DECT System przywoławczy Ascom teleCARE IP

14:05 „…mamy 3 rannych z wypadku. Będziemy za 10 minut…” Szpitalny Oddział Ratunkowy Pielęgniarka Dyżurna odbiera telefon:

14:06 Pielęgniarka wzywa Zespół Dyżurny.

14:06 Dyżurny Anestezjolog akceptuje wezwanie.

14:06 Dyżurny Chirurg jest zajęty i odrzuca wezwanie.

14:06 Wezwanie natychmiast akceptuje drugi chirurg.

14:12 Ratownicy przywożą pierwszego rannego.

14:13 Zespół Dyżurny w komplecie.

7:35 Lekarz Dyżurny zleca w systemie RIS wykonanie badania RTG na godz. 8:30. Oddział Ortopedyczny

8:17 Kilka minut przed badaniem RTG Pielęgniarka Oddziałowa wysyła zlecenie przewiezienia pacjenta.

8:17 Ten sanitariusz jest zajęty i odrzuca zlecenie.

8:17 A ten sanitariusz jest wolny i przyjmuje zlecenie. Zlecenie jest automatycznie kasowane z telefonów innych sanitariuszy.

8:30 Badanie RTG odbywa się zgodnie z harmonogramem.

Szpitalny system telekomunikacyjny Ascom IP-DECT

Szpitalny system telekomunikacyjny Ascom IP-DECT Bezprzewodowy Personel zawsze w zasięgu Wiadomości i alarmy „prosto do kieszeni” Bezpieczny Licencjonowane pasmo częstotliwości Certyfikowany do pracy w szpitalu Zintegrowany Integracja z systemami szpitalnymi Wykorzystanie infrastruktury IP Skalowalny Niski koszt instalacji i utrzymania Łatwa rozbudowa

Szpitalny system telekomunikacyjny Ascom IP-DECT Wysyłanie wezwań z komputera Wysyłanie wezwań z przycisków Priorytety dla wiadomości Zapis zdarzeń (logi) Połączenia konferencyjne Centralne zarządzanie telefonami Podłączenie do dowolnej centrali telefonicznej Integracja z systemami medycznymi i technicznymi

Telefon Medyczny Ascom d62 Certyfikowany do pracy w szpitalach Odporny na upadki Dezynfekcja środkami chemicznymi (IP44) Wiadomości interaktywne (potwierdzenie odbioru) Wezwania oznaczone kolorem (zależy od priorytetu) Doskonała jakość dźwięku Połączenia grupowe (PTT) Długi czas rozmów/czuwania Odporny na pole elektromagnetyczne Bardzo mocny klips Współużytkowanie przez kilku użytkowników, z zachowaniem indywidualnych ustawień Centralna książka telefoniczna

Rozwiązania Ascom dla szpitali System komunikacyjny Ascom IP-DECT System przywoławczy Ascom teleCARE IP

18:44 Pacjentka źle się czuje i naciska przycisk wezwania. Oddział Neurologiczny

18:44 Ponieważ jest w innym skrzydle oddzwania do pacjentki. Pielęgniarka akceptuje wezwanie.

18:44 Pacjentka: „Czy mogę dostać środek przeciwbólowy?”

18:45 Pielęgniarka: „Oczywiście, za chwilę przyniosę”.

18:47 Pielęgniarka potwierdza stan pacjentki i podaje środek przeciwbólowy.

06:23 Kardiomonitor wykrywa Spadek Ciśnienia Krwi Oddział Intensywnej Terapii

06:23 Dyżurna Pielęgniarka OIT akceptuje wezwanie.

06:24 Pielęgniarka potwierdza stan pacjentki i wzywa Lekarza Dyżurnego OIT.

06:24 Lekarz Dyżurny OIT akceptuje wezwanie alarmowe.

06:25 Lekarz Dyżurny OIT diagnozuje stan pacjentki.

Szpitalny system przywoławczy Ascom teleCARE IP Sygnalizator optyczny Czytnik kart RFID Moduł przycisków pacjenta Moduł monitoringu Moduł telefonu pacjenta Moduł kasowania alarmów Słuchawka pacjenta Moduł łazienkowy

Szpitalny system przywoławczy Ascom teleCARE IP Niski koszt inwestycji Wykorzystanie istniejącej infrastruktury Integracja z systemami szpitalnymi (HIS/RIS) Integracja z IP-DECT, WiFi i GSM Skalowalność (od 1 oddziału do całego szpitala) Niski koszt utrzymania Połączenie jednostek i oddziałów w jeden system Brak kosztów połączeń wewnętrznych Centralne zarządzanie Wysoki poziom bezpieczeństwa Rozproszona architektura Certyfikacja EN: 60601 Zapis zdarzeń (wezwania i alarmy) Wysoka efektywność personelu Wezwania bezpośrednio „do kieszeni” Automatyczne przekierowanie wezwań Połączenie głosowe z pacjentem Zadowolenie pacjentów Lepszy kontakt z personelem Krótszy czas oczekiwania „Cichy szpital”

Rozwiązania Ascom dla szpitali Dystrybutor: KONTEL ul. Rakowiecka 30 Warszawa tel. 22 646 76 76 www.ascomwireless.pl