Adam Dyba wiceprezes IDMnet / AdAction Engagement ads czyli jak kupić krowę i za nią nie płacić

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM.
1 Stan Wdrażania Regionalnych Programów Operacyjnych Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Departament Koordynacji i Wdrażania Programów Regionalnych.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Ile wiem o swojej szkole?
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Jaki jest następny wyraz ciągu: 1, 2, 4, 8, 16, …?
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Generujemy efekty prezentacja sieci MobiAds oferta dla wydawców i developerów.
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla witryn.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Generujemy efekty prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla developerów i wydawców.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Listonic – Wygodna lista zakupów
Twoje narzędzie do pracy grupowej
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
Nowa firma, doświadczeni ludzie
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Nowa firma, doświadczeni ludzie
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Podstawy działania wybranych usług sieciowych
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
Lekcja 13 Strona 15. Lekcja 13 Strona 16 Lekcja 13 Strona 17 Vertical primary and secondary Tesla coil Jacobs ladder.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Innowacyjne metody napawania
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
marketing internetowy rozliczany za efekt – synergia CPM i CPA
(C) Jarosław Jabłonka, ATH, 5 kwietnia kwietnia 2017
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Obliczalność czyli co da się policzyć i jak Model obliczeń sieci liczące dr Kamila Barylska.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Kalendarz 2020.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
Google AdWords.
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Mariaż reklamy mobile-desktop Jacek Kotarbiński | kotarbinski.com.
Zapis prezentacji:

Adam Dyba wiceprezes IDMnet / AdAction Engagement ads czyli jak kupić krowę i za nią nie płacić

mamy miliony odsłon nie pokazuje prawdziwego zainteresowania użytkowników 0.1 % CTR

5

Jacek Jankowski / jacekjankowski.pl 6

zasięg 6 mln social gamers w Polsce Gracze spędzają ponad 40 min dziennie w ich grach, są gotowi poświęcić nawet 3 minuty na brand reklamodawcy w zamian za zdobycie waluty w grze, w którą grają.

Konsument podejmuje decyzje o rozpoczęciu interakcji z marką % podzieli się swoim doświadczeniem (share) 5 57% odwiedzi fanpage reklamowanej marki % konsumentów spróbuje produkt/usługę podczas interakcji. 6 Experience the decision engine with Bing and join them on Facebook to get 3 free cash! Średnio konsument poświęca 40 sekund na informację od reklamodawcy. 82.5% konsumentów kończy pełen proces interakcji i uczy się o marce. Jak to działa?

ze 100% precyzją 1.Partner reporting 2.Campaign reporting 3.Custom- generated reports Konsument samodzielnie inicjuje interakcję Konsument sam się określa wiek płeć zainteresowania Intencje zakupowe etc. Teens Gener al Moms Car Buyers Movie Goers 6 mln konsumentów w Polsce ZERO strat Serwujemy właściwe interakcje adekwatnie to tego kim są odbiorcy Jak to działa?

Kreacja zaangażowania Zarządzanie kampanią Bezpieczne targetowanie Wymiana wartości Raportowanie Zrobienie reklamyemisja reklam Dostarczenie właściwej reklamy do właściwej osoby Zarządzanie ekonomią Pokazanie rezultatów Testy A/B i optymalizacja Efektywny i prawdziwy targeting Solidne informacje o użytkownikach i ich aktywności. Optymalizacja kreacji do kampanii Pełna obsługa wirtualnej gotówki Pełna obsługa procesu

wybiera angażuje interakcja połączenie działanie dzieli się 100% konsumentów rozpoczyna 80% kończy proces interakcji 63 sekund [średnio] 41% odwiedzi fan page 30% będzie chciało kupić 15% podzieli się doświadczeniem lejek sprzedaży

doświadczenie zdobyte w ponad 400 kampaniach Ponad 400 kampanii

10x ilość zdjęć w jeden dzień 30 % kupiło bilety online 44 % podzieliło się informacją Średni czas poświęcony 99.5 sek sekund HEY! Dostosowanie do KPI brandów

14

15 Coca-Cola Zero Pimp My Ride: campaign review Coca-Cola Zero 84.22% 75.78% 24.79s 20.76% CPG Benchmark 82.6% 46.2% 66.6s 9.7% performance benchmarks Metric Completion rate CTR to site Average time spent Shares

7, % 8,320 Total Engagements Votes Completed Completion Rate 16 Coca-Cola Zero Pimp My Ride: campaign review

17 Coca-Cola Zero Pimp My Ride: campaign review 75.8% 24.8s 5,310 Clicks to Site CTR to Site Average Time Spent 5.1 Interaction Rate

20.8% 334 1,455 Times it was Shared Share Rate Engagers from Share 18 Coca-Cola Zero Pimp My Ride: campaign review

20 Warka: campaign review

21 Warka: campaign review

22 Warka: campaign review

23 Warka: campaign review

24 Warka: campaign review

25 Warka: campaign review

26 Warka: campaign review

27 Warka: campaign review

28 Warka: campaign review

Właściwe rozwiązanie

Cost per engagement od 2,5 pln net net Ile to kosztuje? Za co się płaci?

Dziękuję za uwagę