Rynek wtórny gier i jego wpływ na rynek pierwotny

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
Analiza progu rentowności
EBPP - nowy trend na rynku
Możliwości eksportu na rynek rosyjski
SUKCES CYFROWEJ DYSTRYBUCJI
PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Struktura zatrudnienia w przedsiębiorstwach
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Zagrożenia dla polskiego handlu
Jak zostać młodym emerytem?
Gra kierownicza WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
Informatyka za 30 % ceny? Studium przypadku w ramach projektu 8.2
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Droga innowacji mBank. Prawo Moorea Liczba tranzystorów w układzie scalonym podwaja się w ciągu 18 miesięcy Sformułowana w 1965 roku prognoza Gordona.
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
IKEA w Polsce.
Najgorętszy wskaźnik intencji spadków i wzrostów.
Wpływ kogeneracji na osiągane parametry emisyjności produkcji Warszawa, Październik 2007.
Pieniądze Zakupy Pieniądze Zakupy Pieniądze Zakupy + część pieniędzy.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Wszystko o aplikacjach mobilnych
Preferencje dotyczące konsumpcji piwa studentów Politechniki Śląskiej
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
Internetowa Gra Giełdowa dla Studentów X edycja.
Gra symulacyjna GraD.
XNA na Windows Phone Od kodu do pubikacji
Szara strefa wyrobów tytoniowych w 2012
TWOJA ZŁOTA JESIEŃ Złota bezpieczna przyszłość Witamy serdecznie.
Sprawozdanie z działalności w 2009 roku Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Eko-Babice Sp. z o.o. Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Eko-Babice Sp. z.
opis projektu jednym zdaniem
RYNKI CZYNNIKÓW WYTWÓRCZYCH
Star City Tomaszów Mazowiecki
Departament Rozwoju Gospodarczego Kościerzyna,
Kupuj taniej Korzyści dla Ciebie. Współpraca z Betterware Członkostwo w Klubie Betterware Sprzedaż produktów Betterware Budowanie sieci sprzedaży.
Gry na PC i konsole w bibliotekach Prezentacja, nowości i trendy Sascha Wiersch / Biblioteka młodzieżowa Hoeb4U w Hamburgu.
11 Oddziałów Regionalnych 200 Filii i Przedstawicielstw 150 Kredyt Punktów
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Rynek finansowy Ekonometryczne modelowanie rynku i badanie koniunktury
Polski rynek detaliczny paliw płynnych
Grupa LOTOS S.A. Bezpieczeństwo energetyczne, rynek, rozwój
Paweł Majak Asc. Director Country Management Frogster Online Gaming GmbH Rynek MMO w Polsce z perspektywy Europy Zachodniej.
Jak zarabić na darmowym i pobić konkurencję Jakub Dąbkowski 2011.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS
NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS
Mapa cen transakcyjnych Kraków na tle innych aglomeracji
Zielone budownictwo na rynku nieruchomości komercyjnych
Giełda. Jak dobrze inwestować?
SYSTEM FINANSOWY COLWAY
INWESTORZY zakupy NORICUM KRAINA ZŁOTA grupa zakupowo - dystrybucyjna ratalnie + cena hurtowa + prowizja z premii trzeciej obrotowej oszczędzasz = zarabiasz.
Więcej z emisji reklam internetowych
Lata Zmasowany atak konsol W roku 1998 SEGA wypuszcza konsolę DREAMCAST. Jednak jej produkcja zostaje przerwana już w Dreamcast jest.
Obligacje.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
Więcej z emisji reklam internetowych
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
Prezentacja biznesplanu
Sprzedawaj w Europie! Amazon i eBay od A do Z.
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Zapis prezentacji:

Rynek wtórny gier i jego wpływ na rynek pierwotny Damian Legawiec Gametrade.pl Rynek wtórny gier i jego wpływ na rynek pierwotny

Rynek wtórny?

Kto kupuje używane gry?

85% tych kolesi

wg NPD 45% przychodów rynku gier w 2010 to gry używane oraz download 56% amerykańskich graczy nie kupuje gier, a z pozostałych 44% 85% kupuje używane (raport Newzoo) wg NPD 45% przychodów rynku gier w 2010 to gry używane oraz download

Dlaczego? Wysoka cena gier Kryzys gospodarczy Krótki czas rozgrywki

Kto na tym najwięcej zarabia?

Gry używane to: 26% przychodów

Gry używane to: 46% zysku

Gry używane to: 1 mld 140mln $ zysku

Jak wydawcy z tym walczą? OnlinePass czyli przepustki sieciowe (EA, Sony, THQ) Darmowe dodatki DLC dla pierwszych posiadaczy Cyfrowa dystrybucja

Pozytywne skutki rynku wtórnego: Niższa bariera wejścia w gry dla mniej zamożnych Wzrost siły marki – sprzedaż kontynuacji Sprzedaż dodatków DLC

Pozytywne skutki rynku wtórnego: Pieniądze ze sprzedaży starych gier gracze przeznaczają na.. zakup nowych gier

A jak to wygląda w Polsce?

Ok 15 000 gier / mc zmienia właściciela Ponad 100 000 zarejestrowanych graczy (70% to posiadacze PS3, kolejne 20% to Xbox 360) 11 000 000 odsłon / mc Ok 15 000 gier / mc zmienia właściciela

Jak wykorzystać ten potencjał dla swojego biznesu? Wydawcy – promocja gier i płatnych dodatków Sklepy – sprzedaż (zamówienia przedpremierowe, edycje kolekcjonerskie, outlet)

Damian Legawiec Gametrade.pl damian@gametrade.pl 698 157 512