Kim jest dzisiejszy gracz? wojtek ozimek one2tribe.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wszystko to, czego mama nie powiedziała Wam o Casualach
Advertisements

„Przerwy w Sali informatycznej”
Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
Bartosz Jeziorański Country Manager ASUS Polska.
PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
UDZIAŁ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W EDUKACJI MEDIALNEJ OBYWATELI
Rola kultury informacyjnej w kształtowaniu trwałego rozwoju (sustainable development) światowej społeczności.
Praktyki zagraniczne IAESTE
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Gry reklamowe – Internet + Mobile Rewolucja w komunikacji –
Droga innowacji mBank. Prawo Moorea Liczba tranzystorów w układzie scalonym podwaja się w ciągu 18 miesięcy Sformułowana w 1965 roku prognoza Gordona.
Równość płci i rozwój ekonomiczny
Trendy w E-Commerce na świecie
Autor: Michał GAWRYLUK
Str. 120 czyli … kilka pytań na każdym teście jak w banku Law 12 – Fouls and misconduct Glossary: The ball is out of play – piłka poza grą The ball is.
PROJECT KULKA. Plan prezentacji Pomysł Realizacja Demonstracji prototypu.
Instytut Sztuk Audiowizualnych Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW.
Gry komputerowe Dla kogo i po co ?.
KNPZ KOŁO NAUKOWE PROCESU ZARZĄDZANIA. Nasza działalność od roku 2010 przy Katedrze Procesu Zarządzania 2.
Jakub Grudziński Artifex Mundi
Internetowa Gra Giełdowa dla Studentów X edycja.
OCENIANIE PREDYSPOZYCJI DO NAUKI PRZEZ INTERNET
Nowa firma, doświadczeni ludzie
PRAWA DZIECKA PRAWO DO NAUKI FILIP STACHOWIAK.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
The Global Road Safety Partnership is hosted by Rola GRSP w realizacji Dekady Działań BRD Barbara Król Global Road Safety Partnership (GRSP)
Biznesplan.
W prezentacji korzystamy z raportów: 1. PricewaterhouseCoopers: Global entertainment and media Outlook: ; 2. Entertainment Software Association:
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
Witold Bołt m.
Witold Bołt. Agenda W czym tkwi problem..? Po co jest oprogramowanie? Kim jest użytkownik? Zbieranie danych Co to jest design Współpraca programista-projektant.
Paweł Majak Asc. Director Country Management Frogster Online Gaming GmbH Rynek MMO w Polsce z perspektywy Europy Zachodniej.
Moduł H e-Biznes Opiekun: dr Małgorzata Grzegorczyk Tematyka modułu obejmuje podstawy teoretyczne Nowej Gospodarki, obejmujące zagadnienia tworzenia różnych.
1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
One tale one game one dance one recipe
Gra komputerowa na komputer Raspberry Pi
Prezentacja.
W AKTUALNYCH TRENDACH GDZIE DZISIAJ SZUKAĆ DUYŻYCH PIENIĘDZY ?
Jak ujarzmić burzę mózgów?
Stworzymy lub wynajmiemy markę pomysł nie wystarczy design to więcej niż wygląd technologia musi działać strategia jako silnik określimy komunikację marketingową.
Balans w grach Marcin Szymkowiak. Czy moja gra powinna być symetryczna czy asymetryczna?
BIZNES TAK JAK CZŁOWIEK
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
PIOTR SOBOLEWSKI – TK GAMES Jak rozłożyć grę na części? Part 1: Mobile games.
Viral Loop Perpetuum mobile? Przygotował Mateusz Wojtanowicz.
Kim jesteśmy? Uczymy tworzyć gry Tworzymy gry.
 Primary School no 17  John Paul II, Chorzow, Poland  Made by Monika Winkler`s Project Group.
Kim jest Game Designer? Marcin Szymkowiak. Role w Game Devie.
Ketchapp (i nie tylko) uncovered Fenomen prostoty Piotr Sobolewski – TK Games.
Game Design Group Welcome, Journeyman and please enter.
Czy gry komputerowe szkodzą naszym dzieciom?
Projekt z zakresu profilaktyki. Uczniowie klasy IIA Kamil Gwara Daniel Cichaczewski Konrad Gutowski Projekt wykonany pod opieką pedagoga Magdaleny Durki.
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
Zegar ze słomek FIRMA CLOCK ™ PREZENTUJE:. FIRMA CLOCK ™ TO FIRMA Z WIELOLETNIĄ TRADYCJĄ, ZAJMUJĄCA SIĘ TWORZENIEM ZEGARÓW NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI. SWÓJ PIERWSZY.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji. Praktyczne ustalenia w aspekcie edukacyjnym.”
GRY KOMPUTEROWE I ZJAWISKA SPOŁECZNE
Lata Zmasowany atak konsol W roku 1998 SEGA wypuszcza konsolę DREAMCAST. Jednak jej produkcja zostaje przerwana już w Dreamcast jest.
VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.
AC4 Skrót od Assasins Creed 4:Black Flag. Assassin’s Creed IV: Black Flag – przygodowa gra akcji stworzona przez Ubisoft Montreal, szósta odsłona głównej.
1. gra gamesball. ZABAWA - SPORT - TURNIEJE EMOCJE - NAGRODY - BIZNES GAMESBALL to dwustronna gra stołowa: piłka nożna i hokej. Jest doskonałym narzędziem.
Metoda design thinking, czyli spojrzenie z drugiej strony
Jak przetrwać pierwszą noc w grze Minecraft
GRY INSPIROWANE RELIGIAMI MITAMI I WIERZENIAMI. Przez lata powstało wiele gier które czerpały inspiracje z wielu wierzeń, religii, mitów. Biorąc wiele.
IV LO Games.
Zapis prezentacji:

kim jest dzisiejszy gracz? wojtek ozimek one2tribe

BrainTracking Disclaimer: Żaden gracz nie ucierpiał podczas tego badania.

Gameplay marketing biznes gamedev ? “gamifikacja gry to “co to to nie gry” gry to poważny biznes “co to są gry?" “gry są dla dzieci" “advergames to?”

dokąd zmierzają gry? Rynek gier Gry online Gry social Real life games razem 60 mld USD 7% CAGR 2009-2013 razem 18 mld USD 11% CAGR 2009-2013 razem 2 bln USD 40% CAGR 2009-2013 dokąd zmierzają gry?

“Nie jesteśmy już w Kansas Toto…”

40% wzrostu płeć nie gra roli wiek nie gra roli styl życia też nie płatności też nie wiedza techniczna tym bardziej = 40% wzrostu rynku + zjawiska takie , jak gamifikacja

historia gier to historia zaangażowania…

mózg jako kontroler do gier

czy zaangażowanie mózgu można mierzyć? Jesse Schell, Art of Game Design, “Interest Curve”

kilka prostych testów 1. “nie-gracz” i Angry Birds (Rovio) 2. “gracz” i Pszczółki (one2tribe) i atrakcja: 3. “gracz hardkorowy” i Snajper 2 (City Interactive)

3 elementy designu gier Krzywa zainteresowania (Interest Curve) Schematy nagród (Reward Schedules) Flow (Flow)  Wikipedia (przy okazji apel Jimmego Walesa)

wyzwanie irytacja FLOW znudzenie umiejętności

wyzwanie irytacja FLOW znudzenie umiejętności

dajcie nam człowieka a zrobimy dla niego grę

Real life games gry wspomagające życie gry edukacyjne Rynek gier Gry online Gry social gry wspomagające życie gry edukacyjne gry wspomagające biznes gry marketingowe gry ... gamifikacja jest „buzzwordem” na dzisiaj .. (gamification is the new black)

Hype cycle (AKA krzywa Moore’a) 1.0 2.0 czas

http://www.next-gen.biz/opinion/bullshit-comes-territory

czy system fotoradarów jest grą? http://www.thefuntheory.com/2009/11/12/fun-theory-award-winner-speed-camera-lottery

gry to gameplay (flow i fun) a nie grafika i wygląd rewolucja no gender limits no age limits no lifestyle limits no payment barriers no technical barriers = 40% wzrostu rynku + zjawiska takie , jak gamifikacja design dostosowany do płci design dostosowany do wieku design dostosowany do lifestyle Real life games nagrodą nie jest cel gry, nagrodą jest sama gra

? ? ? marketing biznes gamedev