III edycja Brains Attack

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa
Advertisements

Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Zakupy.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Promocja destynacji turystycznej za granicą
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Czym się zajmujemy? Produkcja szerokiej gamy przetworów owocowo-warzywnych Dystrybucja Export -import.
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Nowe Spółdzielnie w grupie
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Strategia przedsiębiorstwa
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
Supermarkety i dyskonty
PRODUKT.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Jak konkurować na rynkach zagranicznych Konkurs Emerging Market Champions Cytowanie bez ograniczeń pod warunkiem podania źródła: „Jak konkurować na rynkach.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
droga do sukcesu imprezy biegowej
SLAJD 1 SLAJD 2 Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU.
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Kupuj odpowiedzialnie owoce
Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,
Rozwój sieci dyskontowych w Polsce Stan obecny i prognoza VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2013 Maciej Bartmiński, Market Side
Skłonność do angażowania się w działania pro-konsumenckie i pro-społeczne wśród polskich przedsiębiorców Warszawa 6 czerwca 2006 Prezentacja wyników badań.
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
1 dr Izabela Sowa ekonomista, Akademia Ekonomiczna w Katowicach maj 2006 Racjonalność decyzji młodzieży – próba oceny.
Brokering edukacyjny – doświadczenia z projektu Krzysztof Strzelecki Wiesława Stafiej.
Przedsiębiorczość Innowacyjna prezentacja końcowa Marshall Software Bartosz Marszałek Bartosz Milewski Piotr Markowski Krzysztof Leoniak.
Students in Free Enterprise - Studenci dla Przedsiębiorczości POWERED BY.
Strategia sieci handlowych analiza gazetek promocyjnych q1-q vs q1-q Warszawa, lipiec 2016.
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Komentarz do zmian na polskim rynku dystrybucyjnym.
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
SLEEP’ki II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
Zapis prezentacji:

III edycja Brains Attack

Supermarket Piotr i Paweł-wprowadzenie

Supermarkety Piotr i Paweł 25 lat doświadczeń Obrót 2014: 2.035 mld Całkowicie polska sieć

Supermarkety Piotr i Paweł Miesięczna ilość Klientów: 4,5 mln Asortyment ok. 15 tys. produktów

Rozwój Piotra i Pawła 128 sklepów w całej Polsce

Produkty Piotra i Pawła Ulubiona marka Klientów Piotr i Paweł Blisko 10% udziału 800 innowacyjnych produktów

Solidny, polski pracodawca Ilość pracowników: 4,5 tys. Ścieżka kariery zorientowana na indywidualne predyspozycje i doświadczenie Rodzinna atmosfera

Pozycjonowanie sieci vs. Piotr i Paweł Nasze zadanie na kolejne lata jakość cena cena Od 25 lat dobre postrzeganie jakościowe przyczynia się do odbioru sieci jako drogiej.

Sklepy odwiedzane co najmniej 1 raz w tygodniu Powyżej/ poniżej średniej Razem Bananowa Młodzież Beztroscy Konsumpcjoniści Mamusie - Trendseterki Rozważne i Praktyczne Puste Gniazda Piotr i Paweł 51% 44% 55% 47% Biedronka 49% 63% 41% 53% 38% Lidl 21% 19% 16% 27% 23% 18% sklep z ladą 17% 8% 15% mały sklep samoobsługowy 12% 7% Tesco 14% 11% bazar, targ, rynek 5% 9% Polo Market 10% 4% warzywniak, budka z warzywami 3% 13% Kaufland Real Intermarche 6% Carrefour 2% Auchan 1% Leclerc Inne (Alma, Bomi, MarcPol, inne) Sieci najlepiej postrzegane cenowo w Polsce: Biedronka i Lidl, mają najwyższe współużytkowanie z Piotrem i Pawłem , przy czym biorąc pod uwagę ilość placówek Lidka i Biedronki, współużytkowanie z Lidlem jest dwukrotnie wyższe.

Przewagi konkurencyjne Piotr i Paweł SZEROKA OFERTA ARTYKUŁÓW ŚWIEŻYCH WYGODA ROBIENIA ZAKUPÓW, SZEROKI, ZAWSZE DOSTĘPNY ASORTYMENT, PRODUKTY W NISKICH CENACH, NAJLEPSZA OBSŁUGA WYGLĄD SKLEPÓW

Co mówimy Konsumentom Poprzez działania promocyjne i cenowe budujemy wizerunek supermarketu z korzystnymi ofertami Podkreślamy nasz podstawowy atut: jedyny najlepszy supermarket: taniej niż myślisz

Zadanie

DZIAŁANIA LOKALNE CO I JAK mając zaufanie jesteś zwycięzcą Działania lokalne to długotrwały proces pozyskiwania nowych Klientów, budowania znajomości marki, utrzymania dotychczasowego Klienta i stwarzanie mu sytuacji nowych, często zaskakujących czego nie spotyka u konkurencji. Budując świadomość marki, uczestnicząc w życiu codziennym mieszkańców, identyfikując się z ich potrzebami zjednujemy sobie Klientów naszych sklepów. Tym samym ludzie nas lubią, chcą do nas przychodzić i robić zakupy. RELACJA = ZYSK

Piotr i Paweł odpowiedzialny lokalnie W obecnych czasach na każdym rogu są sklepy spożywcze, małe, większe, convenience. Konsument ma duży wybór miejsc zakupowych. O ostatecznym wyborze decydują czynniki racjonalne. Na pierwszym miejscu wyborze decyduje bliskość, ale także emocje. Zadanie: Zaproponować niestandardowe działania lokalne w sklepach jako element budowania bliskich relacji konsumenta z siecią. Target: rodzin z dziećmi, dzieci, młodzież Zbliżyć się do konsumenta Zbudować pozytywne emocje wokół marki Forma prezentacji: power point, prezi Budżet: do 500 tys. zł

Przykłady lokalnych akcji

Przykłady lokalnych akcji W ramach jesiennej zbiórki „Uśmiech za owoc” uzyskano i przekazano dzieciom w poznańskich i podpoznańskich szkołach 7.923 kg jabłek oraz 2.268 kg pomarańczy.

Przykłady lokalnych akcji imprezy biegowe Dobrze zorganizowana lokalna reklama sprawi, iż będziemy silnie kojarzeni z naszym regionem. Emblematy naszej firmy powinny być umieszczone wszędzie tam, gdzie to tylko możliwe tak, by jak najbardziej kojarzyły się z miastem lub okręgiem. Szczególnie popularne i zgodne z naszą strategią są imprezy biegowe. Zachęcamy do wsparcia lokalnych biegów finansowo, produktowo lub lokalnych drużyn biegowych.

Przykłady lokalnych akcji event w sklepie Należy tworzyć różnego rodzaju kontekstowe zdarzenia, które pociągają za sobą konsekwencje w postaci zakupu produktów. Co przyniosło to dla Radomia? Akcja super owoce Radom – pokaz carvingu wraz ze sprzedażą owoców i akcesoriów AGD

Przykłady lokalnych akcji zbiórki dla ubogich rodzin w ramach projektów społecznych Zbiórki dla rodzin potrzebujących w ramach projektów społecznych – fundowanie zakupów http://gorzowianin.com/wiadomosc/6749-kasprzak-zmarzlik-i-cyfer-zrobili-zakupy-dla%E2%80%A6-wideo.html

Przykłady lokalnych akcji współpraca z lokalnymi mediami Np. przekazanie nagród w konkursach do radia czy prasy (paczki z produktami Piotr i Paweł) w zamian za reklamę i promocję.

Dziękujemy za uwagę