Kielce 2006 - na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
hali produkcyjno – magazynowej
Advertisements

Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
- na rynku od 1990 r. Kielce 2006.
Wyobraź sobie, że pracujesz w jednej z największych i najbardziej szanowanych firm na świecie, zatrudniającej ponad 300,000 osób w ponad 100 krajach. W.
GRUPA KAPITAŁOWA Kielce 2010.
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
O firmie od zmiana nazwy O firmie produkcja mebli produkcja ślusarska budownictwo projektowanie systemy meblowe.
- na rynku od 1997 r. Kielce 2006.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
Zarządzanie Ryzykiem Operacyjnym
Asseco Poland w sektorze Banków Spółdzielczych
Odstępstwa od wymogu uzyskania zatwierdzenia Patricia Lallement DGAL/SDSSA/ Komórka ds. działań horyzontalnych Ministerstwo Rolnictwa i Rybołówstwa.
Gra kierownicza WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
System dystrybucji treści elektronicznych
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
IKEA w Polsce.
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
Koncepcje i rozwiązania praktyczne stosowania e-faktur
Projekt mSZOP Platforma eCommerce w mBanku opracował: Arkadiusz Malicki.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
MARKETING W HANDLU Zajęcia nr 6 Tematyka:
Konkurencyjne koszty pracy Źródło: GUS. Office space in Łódź Konkurencyjne wynajęcie biur połączone klasy A i B+ w kategorii biurowców.
1 Informatyzacja w Normalizacji Warszawa,
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
Zestawienie ofert inwestycyjnych województwo kujawsko-pomorskie.
Sprzedaż nieruchomości – Poznań, ul. Ostrowska 338
Misja firmy Marszałek Troska o Klienta i koncentracja na jego potrzebach jest dla nas najważniejsza.
MODELE DYSTRYBUCJI STALI
Star City Tomaszów Mazowiecki
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
POLSKA IZBA HANDLU Bruksela, 27 LUTEGO 2013
Koncern Bauera.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2010 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2010.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Metodologia badań wydatków reklamowych
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009.
100 tys. GWARANTOWANE!!! Konkurs tylko dla sklepów sieci Koniczynka.
Inwestycja w NetBrokers. Historia 18 stycznia 2000powołanie spółki marzec 2000 do grona udziałowców dołącza ComArch SA 1 czerwca 2000uruchomienie programu.
Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
Prezentacja dla Kolekcjonerów Minerałów
Marka Faber Consulting powstała w 1999 roku Firma działa w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Liczba konsultantów zatrudnionych w Polsce w.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Strategia Promocji.
Nowe Spółdzielnie w grupie
ERP krok po kroku Propozycja nowych zasad współpracy
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Kierunki podyplomowe, m.in.:  Coach i Trener  Dziennikarstwo  Effective Communication and Public Speaking  Grafika reklamowa i prasowa.
Polski konsument a nowości
NBB National Business Brokers jest międzynarodową siecią brokerów biznesowych i konsultantów działającą na całym świecie. Doradzamy w przedsięwzięciach.
Supermarkety i dyskonty
Dr Małgorzata Ganczar. Przedsiębiorstwo elektroniczne Przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w dokonywaniu transakcji kupna/sprzedaży produktów poprzez.
VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2015
REKLAMA WYSTAWIENNICZA
SLAJD 1 SLAJD 2 Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU.
Pośrednicy w kanałach dystrybucji
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Graficzna Struktura Organizacyjna Nest Bank SA
MÓJ ZAWÓD.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Ul. Janowska 23 d Kielce Tel NIP REGON
Strategia Promocyjna sieci ELEKTRO-RTV-AGD analiza gazetek promocyjnych q1-q vs q1-q Warszawa, lipiec 2016.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Zapis prezentacji:

Kielce na rynku od 2001 r.

Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe - punkty sprzedaży typu convinience Powierzchnia: 18 – 50 m2 Kategorie towarowe: prasa i produkty FMCG z rozszerzeniem asortymentowym m.in. o multimedia i zabawki Markeciki Spożywcze - samoobsługowe osiedlowe sklepy spożywcze Powierzchnia: 50 – 100 m2 Salony Multimedialne - wielkopowierzchniowe sklepy oferujące książki, muzykę, prasę, filmy, gry, artykuły papierniczo-biurowe, zabawki Powierzchnia: 300 – 900 m2 Kolporter Sieci Handlowe Sp. z o.o. Kielce 2006 Zakres działalności: Budowanie i zarządzanie wystandaryzowanymi sieciami sprzedaży detalicznej

Sprzedaż internetowa Sklepy z książkami, filmami, muzyką i grami działające w ramach Internetowego Centrum Handlowego Sprzedaż miejsc promocyjno-reklamowych w zarządzanych sieciach sprzedaży Nośniki zewnętrzne i wewnętrzne: Prasowe Wizualne Elektroniczne Towarowe Kolporter Sieci Handlowe Sp. z o.o. Kielce 2006 Zakres działalności:

Kielce 2006 Przychody Kolportera Sieci Handlowe Kolporter Sieci Handlowe Sp. z o.o. Skala działalności: terytorium całej Polski 398 minisaloników prasowych 602 saloniki prasowe 6 markecików 5 salonów multimedialnych nośników reklamowych tysięcy produktów klientów rocznie pełna informatyzacja zarządzania sprzedażą, ofertą i dostawami