Lego MINDSTORMS NXT budowa i programowanie robotów - pomoc dydaktyczna w nauce informatyki Autor: Jakub Piasecki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szkiełkiem i Okiem Fascynujący Świat Doświadczeń.
Advertisements

ROBOTYKA.
Robotyka Adrian Olejnik KL. 2a.
Akademia ETI Współpraca Wydziału ETI ze szkołami ponadgimnazjalnymi regionu Jacek Lebiedź Gdańsk, 21 czerwca 2013.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka
Temat 2: Podstawy programowania Algorytmy – 1 z 2 _________________________________________________________________________________________________________________.
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Blok I: PODSTAWY TECHNIKI Lekcja 7: Charakterystyka pojęć: energia, praca, moc, sprawność, wydajność maszyn (1 godz.) 1. Energia mechaniczna 2. Praca 3.
Ekonometria WYKŁAD 10 Piotr Ciżkowicz Katedra Międzynarodowych Studiów Porównawczych.
5 godz. 1 klasa gimnazjum Liczba godzin do przeprowadzenia przez nauczyciela Matematyka – 40 godz. (I semestr – 20 godz.; II semestr 20 godz.) Liczba godzin.
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Program nauczania skierowany jest do przyszłych kandydatów na studia politechniczne i kierunki ścisłe na uniwersytecie. Jednakże w chwili obecnej wiele.
Zebranie z rodzicami uczniów Gimnazjum w Piotrowicach.
Działalność Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w Gdańsku Małgorzata Mroczkowska, koordynator LCNK 1 Jakub Rodowski, koordynator LCNK 2 Gdańska Rada.
Erno Rubik  Erno Rubik (ur. 13 lipca 1944 w Budapeszcie) – węgierski architekt i rzeźbiarz; w 1974 r. wynalazł popularną do dziś na całym świecie,
SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ ZA ROK 2015 KOŁO PZW KOLEJARZ-OFAMA OPOLE.
Sytuacje problemowe w Grupach Partnerskich na podstawie materiałów dla FPŚ.
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Wypadkowa sił.. Bardzo często się zdarza, że na ciało działa kilka sił. Okazuje się, że można działanie tych sił zastąpić jedną, o odpowiedniej wartości.
Klasa humanistyczna (B). Co to jest humanizm? Humanizm jest to prąd filozoficzny, etyczny i kulturowy wywodzący się z epoki Odrodzenia, a także postawa.
IEN 2010 © wszelkie prawa zastrzeżone SEMINARIUM Pakiet MATLAB w Zakładzie OGM Możliwości posiadanych produktów.
1 „Praktyczne narzędzia ICT w realizacji edukacyjnych projektów”
Coaching w poradnictwie zawodowym i edukacji. PLAN Definicja, proces - zmiana Możliwość wykorzystania coachingu w poradnictwie zawodowym i edukacji Model.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Dodawania i odejmowanie sum algebraicznych. Mnożenie sumy algebraicznej przez jednomian. Opracowanie Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku Białej Praca dyplomowa inżynierska Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy informatyczne INTERNETOWY.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
Python. Języki Programistyczne Microcode Machine code Assembly Language (symboliczna reprezentacja machine code) Low-level Programming Language (FORTRAN,
Platforma internetowa „Health education for life”
Analiza, projekt i implementacja zintegrowanego systemu zarządzania i promocji dla branży gastronomicznej Krzysztof Grabalski 5921.
Prezentacja dobrych praktyk w zakresie programowania w ramach zajęć komputerowych i informatyki Gimnazjum.
Programowalne klocki LEGO MindStorms Inna informatyka czy informatyka inaczej ? Dr Marek Piasecki Instytut Cybernetyki Technicznej Politechnika Wrocławska.
Bankowość i finanse międzynarodowe. Charakterystyka specjalności Stanowi konkretną odpowiedź na wyzwania stawiane przez globalną gospodarkę światową.
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
GIMNAZJUM nr 11 w Łodzi ul. Stawowa 28 telefony: (42) , (42) Pracujemy w myśl motta: „ Każdego.
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
Toruńskie Technikum Informatyczne
„Programowanie to nasza przyszłość”
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Dąbrowie Leśnej
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Binarny sumator. Binarny sumator Konieczność zmniejszania wymiarów Dominacja efektów kwantowych.
Informacja o maturze w 2018 roku
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Układanie kostki Rubika
FIZYKA na służbie b’Rowersa ...krótki kurs.
FIZYKA na służbie b’Rowersa ...krótki kurs.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Czyli program od którego inżynier nie ucieknie
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Efektywność wykorzystania TI
KODEKS.
Języki programowania.
Programowanie i e-learning w dydaktyce szkolnej marzec 2018 A. Różycki
Nowa jakość studiów II stopnia na PG
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
„MŁODZI KONSTRUKTORZY” „MAŁY INŻYNIER”
Seminarium dydaktyczne: Platformy Internetowe wspierające nauczanie informatyki Dr inż. Szymon Wąsik.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Metody Numeryczne Ćwiczenia 5
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
klasa A (34 miejsca) HUMANISTYCZNA
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
PREZENTACJA DLA KLASY 7 SP DO LEKCJI 10
Cele Focus Groups Inwentaryzacja najnowszego stanu wiedzy w zakresie działalności grupy fokusowej EIP-AGRI w zakresie występujących problemów i możliwości.
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
Metody Numeryczne Ćwiczenia 4
Zapis prezentacji:

Lego MINDSTORMS NXT budowa i programowanie robotów - pomoc dydaktyczna w nauce informatyki Autor: Jakub Piasecki

Wykorzystanie na lekcjach Podstawy algorytmiki, Programowanie, Modelowanie i symulacje, Zajęcia dodatkowe (robotyka).

Algorytmika Możliwość obserwowania wyników działania algorytmów w rzeczywistości

Algorytmika Budowa prostych układów, realizujących np. sortowanie, wyszukiwanie wyróżnionego elementu itd.

Algorytmika Natychmiastowa analiza wyników działania algorytmu i możliwość jego modyfikacji

Programowanie Możliwość programowania w najbardziej popularnych językach programowania

Programowanie Język NXT-G – graficzny język wysokiego poziomu

Programowanie Języki zbliżone do C –RobotC, –NXC, –C# (.net + MS Robotics Studio)

Programowanie Inne języki: –Python, –Java, –VB, –Assembler, –…

Modelowanie i symulacje Możliwość tworzenia robotów – modeli rzeczywistych mechanizmów

Modelowanie i symulacje Rozwiązywanie problemów rzeczywistych: –wychodzenie z labiryntu, –sortowanie klocków, –układanie kostki Rubika, –…

Zajęcia dodatkowe Zajęcia pozalekcyjne: –fizyka, –informatyka, –automatyka, –mechanika. Konkursy robotyki: –FLL, ZnekBOT, –Sumo, –…

Bibliografia