Techniki komunikacji prof. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Praca w zespole Tomasz Filipionek.
Twinning Code: Pl/IB/2002/OT/03C Warsaw, December Twinning on ERDF Implementation Twinning Code: Pl/IB/2002/OT/03C Ocena & Planowanie komunikacji.
Losy absolwentów 2012 Losy absolwentów 2012
Działanie: Wsparcie Biura Karier
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO l istopad 2010 rok Projekt współfinansowany.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prowadzenie wywiadów grupowych MODUŁ IV Sesja 2B PROGRAM WZMOCNIENIA.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
Katedra Marketingu Usług
Krystyna BANDAU-PALKA gł. specjalista DWM – MN i Sz W
Zarządzanie procesami transportowo-logistycznymi
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
SPOTKANIE Z RODZICAMI styczeń 2012.
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
Problematyka akceptacji nowych technologii e-learningowych
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
Katowice, Współpraca z graficznym studiem projektowym Jak dobrze napisać brief projektowy? Ewa Sadowska 1.
A.1Zajęcia praktyczne z prezentacji i recenzowaniaPW-WETI.AK&WM TECHNIKI KOMUNKOWANIA SIĘ W DZIAŁALNOŚCI NAUKOWCA Zajęcia praktyczne z prezentacji i recenzowania.
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Przewóz osób rikszą Pomysł na założenie
WP Akademia wsparcia 2 Proszę zapoznać się z terminami spotkań w ramach projektu. Wszelkie uwagi proszę zgłaszać u p. J. Dylich!
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Zawsze słyszymy o zasadach ze strony kobiet. Teraz parę zasad widzianych od strony mężczyzn.
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
Uwierzyć w siebie – pierwszy krok do przełamania bierności i zdobycia zatrudnienia Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieradzu.
Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw
Międzynarodowy tydzień przyjaźni.
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
„Idź do sklepu H&M i kup sobie spodnie!“
Raport makroekonomiczny o Polsce.
Wstęp Dlaczego zmieniły się zasady rekrutacji do przedszkoli i szkół publicznych? Od dnia 18 stycznia 2014 roku obowiązuje znowelizowana ustawa o systemie.
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.
OMÓWIENIE ANKIETY NA TEMAT „CO DAJE NAM CZŁONKOWSTWO W UNII EUROPEJSKIEJ’’
- czwórka broni danej tezy (propozycja) - czwórka usiłuje ją obalić (opozycja)
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego Instytut Spraw Publicznych (Instytut Spraw Publicznych UJ został.
MODU Ł II- KUPUJESZ? Dlaczego chcesz kupi ć ? (25) – Czy jeste ś gotowy na zakup? Sk ą d wiesz na co Ci ę sta ć ? Kryteria wyboru- matryca.
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Projekt “Słupsk Obywatelski II” jest realizowany dzięki wsparciu Unii Europejskiej w ramach Programu Środki Przejściowe 2005 Słupsk - jakie miasto - podsumowanie.
Projekt „Indywidualne ścieżki zatrudnienia” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Jestem przyjacielem lasu!
ZASTOSOWANIE KOMPUTEROWEGO WSPOMAGANIA W ZARZĄDZANIU JAKOŚCIĄ - METODY FMEA I QFD Politechnika Śląska, Wydział Organizacji i Zarządzania, Katedra Zarządzania.
PSYCHOKARTOGRAFIA w praktyce Adam Foland
Ekonometria menedżerska I Specjalność. Wprowadzenie Specjalność ekonometria menedżerska umożliwia poznanie metod służących do analizy, prognozowania i.
Heurystyki Wersja studencka. Heurystyki Opisane i nazwane w latach 70. XX wieku Daniel KahnemanAmos Tversky.
WARSZTATY WYJAZDOWE Lokalna Grupa Działania „Brynica to nie granica” „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa.
dr Inż. Teresa Kupczyk Prorektor ds. naukowo-badawczych Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu Joanna Przemyślańska Włosek Marketing Manager, OTTO Workforce.
1 Analiza konkurencji: Badania prowadzone w celu poznania własnych słabych i mocnych stron w porównaniu z z najważniejszymi konkurentami, określenia sposobu.
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
Znaczenie centrów handlowych dla rozwoju rynków lokalnych dr Jan Mikołajczyk Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
Konferencja Sadownicza Jabłkowe problemy – sposoby rozwiązania Jak producenci mogą poprawić zorganizowanie naszego rynku jabłek Witold Boguta Krajowy Związek.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Czerwiec 2010 PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA odnośnie innowacji.
ZESPOŁU SZKÓŁ W BRZEŹNIE GIMNAZJUM. 15 ABSOLWENTÓW: UKOŃCZYŁO SZKOŁĘ ŚREDNIĄ (5 STUDIUJE), 7 UKONCZYŁO SZKOŁĘ ZAWODOWĄ ( 4 TECHNIKA I LICEA UZUPEŁNIAJĄCE)
Szkolenie dla potencjalnych beneficjentów ostatecznych
SEGMENTACJA RYNKU.
„Idź do sklepu H&M i kup sobie spodnie!“
Losy absolwentów 2017 Losy absolwentów 2012
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Debata Oksfordzka Szkolnego Klubu Europejskiego 30 maja 2018 r.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH.
Zapis prezentacji:

Techniki komunikacji prof. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Zamiejscowy 3-4 stycznia 2003 r.

Kontrakt Ramy czasowe: Zgoda na „Ty” Mamy 30*45 min. = 1350 min. 1350 min. = 22,5 h łącznie Dzisiaj i jutro: 22,5/2 = 11,25 h Dzisiaj: 8-16 = 8 h pracy, z czego 1 h przerw = 7h pracy Jutro: 8-13 Zgoda na „Ty”

Zasady Nie oceniaj Nie wysnuwaj za szybko wniosków Jeżeli uznajesz, że ktoś zrozumiał inaczej Twoje intencje, przyczyny szukaj w tym: jaki sobie stworzyła(e)ś obraz odbiorcy jaką zastosowała(e)ś metodę jaki sposób kodowania jaki sposób przekazania informacji

Proces komunikacji Jak mnie zrozumiałeś?

Zadanie W grupach przygotować 3-minutowe wystąpienie (+-30 sekund) na temat istoty studiowania na specjalności Finanse i Bankowość Unii Europejskiej / Finanse Międzynarodowe / Podatki Szefowie grup: FiBUE – Justyna FM – Jakub Podatki – Joanna 35 minut czasu dla wszystkich

Sugestie w sprawie sposobu prezentacji

Zasady wystąpienia Struktura wprowadzenie prezentacja tematu podsumowanie

Wprowadzenie Cel Zakres Metoda Struktura wypowiedzi: po pierwsze po drugie po trzecie

Prezentacja tematu O problemie pierwszym O problemie drugim O problemie trzecim

Podsumowanie tematu O problemie pierwszym O problemie drugim O problemie trzecim

Zadanie Proszę sporządzić raport na temat „Zastosowanie teorii komunikacji w programowaniu działań marketingowych”

Grupa 1 Badanie rynku docelowego, grupy docelowej (np. wiek, wykształcenie, miejsce zamieszkania, pozycja społeczna) Określenie kryteriów jakimi odbiorcy kierują się przy wyborze określonego produktu (obraz klientów) Wybieramy informacje, które chcemy przekazać Wybieramy sposób kodowania i przekazania informacji aby były właściwie zinterpretowane przez klientów Przekazanie potencjalnym klientom informacji w formie reklamy

Analiza transakcyjna R R Do Do Dz Dz