Klocki hamulcowe TRW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
XII Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Nowe Technologie i Osiągnięcia w Metalurgii i Inżynierii Materiałowej” BADANIA WPŁYWU INTENSYWNOŚCI PODGRZEWANIA.
Advertisements

The new wave of comfort.
Zarządzanie operacjami
1.Zasięg rzutu ukośnego przy szybkości początkowej 15 m/s wynosiłby 15 m. Obliczyć, o ile wydłuży się się zasięg, jeżeli szybkość początkowa z 10 m/s zwiększy.
Elektrotechnika Test z laboratorium
Regenerowane sprężarki TK X430 LS PROMOCJA
Jarosław Bąk Specjalista ds. PR i CSR Toyota Motor Poland
Analiza portfeli dwu- oraz trzy-akcyjnych
1.Praca 2. Siły zachowawcze 3.Zasada zachowania energii
, Prawo Gaussa …i magnetycznego dla pola elektrycznego…
Metale i stopy metali.
dr inż. Monika Lewandowska
Prędkość i hamowanie.
Poseł do Parlamentu Europejskiego
Korzyści ekonomiczne Ochrona Odnawialność
Zalety Katalogu: Największa na rynku baza samochodowych części zamiennych Schematy graficzne do szybkiego wyboru części zamiennych ukł. zawieszenia,
Urządzenia dla osób niepełnosprawnych – nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne, doświadczenia związane z montażem i eksploatacją SEMINARIUM - Dźwigi, podesty,
ATLANTIC-E nowe obudowy metalowe IP 66 Listopad 2011
99 % 94 % 95 %. Wpływ odkształceń cieplnych wstawek nowej konstrukcji na pracę hamulca klockowego pojazdu szynowego.
..::WYPOSAŻENIE MOTOROWERU ::..
Zastosowania funkcji kwadratowych
Wszystkie warstwy dachu. MELLE to… …wiodący dystrybutor pokryć dachowych, materiałów elewacyjnych i izolacyjnych z 15 letnim doświadczeniem …kompleksowa.
OPONY.
Plan Metoda tradycyjna – krótkie przypomnienie – różnice
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Zespół Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Żywcu-Moszczanicy
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Pierwszy producent specjalizujący się w produkcji TERMOZNAKU – gotowych elementów z mas termoplastycznych
Łukasz Łach Wydział Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej
WYNIKU POMIARU (ANALIZY)
Elektroniczny rozdział siły hamowania
Recykling (ang. recycling) - jedna z kompleksowych metod ochrony środowiska naturalnego. Jej celem jest ograniczenie zużycia surowców naturalnych oraz.
Im więcej owiec, tym więcej owczych nóg.
WPŁYW SPOSOBÓW MIELENIA NA WŁAŚCIWOŚCI WYKORZYSTYWANYCH Z NICH WYROBÓW METHODS INFLUENCING THE GRINDING PROPERTIES OF THE PRODUCTS Dr Inż. Dorota Czarnecka-Komorowska.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji 1, 2 i 3 Badania monitoringowego Beneficjentów Indywidualnych Działania 2.3 SPO RZL.
Proporcjonalność prosta Wielkościami wprost proporcjonalnymi nazywamy wielkości zmieniające się w taki sposób, że wzrost lub zmniejszenie jednej powoduje.
PRODUCENT MASZYN DO BUDOWY I REMONTU DRÓG
287.Jaką drogę w dół równi o nachyleniu  =15 o przebył klocek pchnięty z prędkością v o =0,5m/s. Współczynnik tarcia  =0,3.
Główne grzechy kierowców
XVIII Konferencja Rynek Ciepła REC 2012, 17– Nałęczów
224.Na równi o kącie nachylenia  =25 o spoczywał klocek o masie M=5kg. Od dołu, z prędkością v=100m/s równoległą do równi, uderzył i utkwił w nim pocisk.
Promieniowanie jonizujące w środowisku Wykorzystywanie i klasyfikacja źródeł promieniotwórczych.
RYSUNEK KONSTRUKCYJNY
Seminarium dyplomowe magisterskie
181.Na poziomym stole pozioma siła F=15N zaczęła działać na ciało o masie m=1,5kg. Jaką drogę przebyło ciało do uzyskania prędkości v=10m/s, jeśli współczynnik.
Samochody McLaren p1.
HB.602 KING wózek bagażowy Premiera 07 – na targach INTECO w Brnie.
140.Jadący, po poziomej powierzchni, z prędkością v o =15m/s samochód zaczął hamować i po przebyciu drogi s=100m zmniejszył swoją prędkość do v=10m/s.
DRUK WYPUKŁY Prezentacja dla klas VI SP i I-III Gim.
WYDZIAŁ TRANSPORTU POLITECHNIKA ŚLĄSKA
185.Pociąg o masie M=1000t i drezyna o masie m=100kg jadą po poziomych torach z prędkościami v=10m/s. Jakie drogi przebędą one do chwili zatrzymania się,
Opory ruchu. Zjawisko Tarcia
Fizyka w samochodzie. Fizyka w samochodzie Fizyka w samochodzie.
Dynamika punktu materialnego
1 REZYGNACJA Z PRODUKTU PRZYNOSZACEGO STRATĘ WEDŁUG TRADYCYJNEGO RACHUNKU KOSZTÓW.
ARGWELD® Taśmy podkładkowe & w
PROCESY SPAJANIA Opracował dr inż. Tomasz Dyl
1 REZYGNACJA Z PRODUKTU PRZYNOSZACEGO STRATĘ WEDŁUG TRADYCYJNEGO RACHUNKU KOSZTÓW.
Blok III: Pojazdy stosowane w rolnictwie Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lekcja 7: Układy hamulcowe.
Knorr-Bremse Group -Zmiany wizualne -Koncepcja złącz typu Deutsch -Wersja oprogramowania ECU modułu TEBS G2.2- Standard -Oprogramowanie diagnostyczne ECUtalk®
Korozja metali.
/1 ToczenieFrezowanie Uwaga! Powyższe tablice nie uwzględniają nowych grup materiałów N, S i H CoroKey ® Łatwy wybór. Łatwe zastosowanie. CoroKey 2006.
Diagnostyka układu hamulcowego
HAMUCLE.
BADANIA W SYSTEMACH MODELOWYCH I EKSPERYMENTALNYCH BIODEGRADOWALNYCH CIECZY CHŁODZĄCO-SMARUJĄCYCH DLA WYBRANYCH ELEMENTÓW TRĄCYCH Joanna Kowalczyk(1),
BEZPRZEWODOWA MYSZ OPTYCZNA MC-WM112 YELLOW-WHITE
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Pod koniec 2004 roku rozpoczęło swoją działalność Centrum Inżynieryjne, gdzie obecnie zatrudnionych jest ponad 200 inżynierów. Zadaniem Centrum Inżynieryjnego.
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
Clarity Counts University
Zapis prezentacji:

Klocki hamulcowe TRW

Technologia COTEC Zadanie: zapewnić optymalną siłę hamowania już od pierwszego użycia klocków po ich wymianie Problem: nowy materiał cierny ma niższy współczynnik tarcia Rozwiązanie: zapewnić wyższy współczynnik tarcia od pierwszego użycia materiału ciernego

Friction co-efficient – Stopping power Zwiększony współczynnik tarcia Stop 1 Unikalna warstwa Cotec zapewnia zwiększony współczynnik tarcia już od pierwszego użycia hamulca po zamontowaniu nowych klocków hamulcowych Zwiększony współczynnik tarcia oznacza w praktyce skrócenie drogi hamowania już od pierwszego użycia hamulca Stop 2 Stop 3 Stop 4 Stop 5 Friction co-efficient – Stopping power TRW brake pad with Cotec Brake pad without Cotec Cotec removes small layers of unevenness from the disc

Dla potwierdzenia efektów zapewnianych przez COTEC zlecono niezależne testy w ośrodku RDW: Porównanie pokrywanych i nie pokrywanych klocków TRW Wykorzystany samochód - VW Golf IV Specyfikacja testu: 5 hamowań z 50 km/h – 0km/h Bezpośrednio po zamontowaniu nowych klocków

Wyniki testów porównawczych klocków pokrytych i niepokrytych warstwą COTEC Wyniki badań wykazują znaczące różnice w efektach działania klocków pokrytych i niepokrytych warstwą Cotec

Wyniki niezależnych testów z użyciem klocków hamulcowych innych producentów Stops Wyniki niezależnych badań porównawczych dla klocków hamulcowe 3 popularnych marek oraz OE Droga hamowania z prędkości 50 km/h przy piątym zatrzymaniu po wymianie klocków wynosiła 11.06 m dla klocków OE oraz 7.84 m dla klocków TRW Cotec co dało różnicę 3.22 m! OE Competitor #1 Competitor #2 Competitor #3 Metres 6

Oznaczenie produktu Dla klocków hamulcowych pokrytych warstwą Cotec zachowano tradycyjną numerację TRW (GDB….) Opakowania zawierające produkt pokryty warstwą Cotec są oznaczone przedstawionym poniżej logo:

Oferta klocków hamulcowych TRW 99% pokrycia europejskiego parku samochodowego Opakowania zawierające wszelkie niezbędne akcesoria (zgodnie ze specyfikacją OE) 100% oferty poddawane obróbce cieplnej (scorching) Podkładki antywibracyjne fenoliczne lub metalowe