Klocki hamulcowe TRW
Technologia COTEC Zadanie: zapewnić optymalną siłę hamowania już od pierwszego użycia klocków po ich wymianie Problem: nowy materiał cierny ma niższy współczynnik tarcia Rozwiązanie: zapewnić wyższy współczynnik tarcia od pierwszego użycia materiału ciernego
Friction co-efficient – Stopping power Zwiększony współczynnik tarcia Stop 1 Unikalna warstwa Cotec zapewnia zwiększony współczynnik tarcia już od pierwszego użycia hamulca po zamontowaniu nowych klocków hamulcowych Zwiększony współczynnik tarcia oznacza w praktyce skrócenie drogi hamowania już od pierwszego użycia hamulca Stop 2 Stop 3 Stop 4 Stop 5 Friction co-efficient – Stopping power TRW brake pad with Cotec Brake pad without Cotec Cotec removes small layers of unevenness from the disc
Dla potwierdzenia efektów zapewnianych przez COTEC zlecono niezależne testy w ośrodku RDW: Porównanie pokrywanych i nie pokrywanych klocków TRW Wykorzystany samochód - VW Golf IV Specyfikacja testu: 5 hamowań z 50 km/h – 0km/h Bezpośrednio po zamontowaniu nowych klocków
Wyniki testów porównawczych klocków pokrytych i niepokrytych warstwą COTEC Wyniki badań wykazują znaczące różnice w efektach działania klocków pokrytych i niepokrytych warstwą Cotec
Wyniki niezależnych testów z użyciem klocków hamulcowych innych producentów Stops Wyniki niezależnych badań porównawczych dla klocków hamulcowe 3 popularnych marek oraz OE Droga hamowania z prędkości 50 km/h przy piątym zatrzymaniu po wymianie klocków wynosiła 11.06 m dla klocków OE oraz 7.84 m dla klocków TRW Cotec co dało różnicę 3.22 m! OE Competitor #1 Competitor #2 Competitor #3 Metres 6
Oznaczenie produktu Dla klocków hamulcowych pokrytych warstwą Cotec zachowano tradycyjną numerację TRW (GDB….) Opakowania zawierające produkt pokryty warstwą Cotec są oznaczone przedstawionym poniżej logo:
Oferta klocków hamulcowych TRW 99% pokrycia europejskiego parku samochodowego Opakowania zawierające wszelkie niezbędne akcesoria (zgodnie ze specyfikacją OE) 100% oferty poddawane obróbce cieplnej (scorching) Podkładki antywibracyjne fenoliczne lub metalowe