PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
One Framework to rule them all
Advertisements

Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
Prezentacja na temat: Porównanie Windows XP i Windows 7
K orzystanie z ogólnodostępnej wersji internetowej.
SUKCES CYFROWEJ DYSTRYBUCJI
OD PRODUKTU DO USŁUGI, CZYLI JAK EWOLUUJE MODEL ZARABIANIA NA GRACZU
Rynek wtórny gier i jego wpływ na rynek pierwotny
Microsoft Windows 2000 dla Administratora. Podstawowe możliwości Wielojęzyczność Wielojęzyczność Usprawnienia interfejsu użytkownika Usprawnienia interfejsu.
Środowisko Windows 2000.
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
PLACE REKREACJI RUCHOWEJ DLA SENIORÓW
SPECJALNOŚĆ: Interaktywna Grafika Trójwymiarowa
Autor: Michał GAWRYLUK
PROJECT KULKA. Plan prezentacji Pomysł Realizacja Demonstracji prototypu.
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
City Interactive - Informacje Pierwszy polski prawdziwie globalny producent, wydawca i dystrybutor gier video Siedziba główna w Warszawie Spółka notowana.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
1. Wstęp Norbsoft Sp. z o.o. od 2003 roku tworzy oprogramowanie dla urządzeń przenośnych, w szczególności telefonów komórkowych, specjalizując się w aplikacjach.
Wszystko o aplikacjach mobilnych
Jakub Grudziński Artifex Mundi
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych W jakim kierunku zmierzają rozwiązania ICT… …
O pożytkach z Internetu
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Gry na PC i konsole w bibliotekach Prezentacja, nowości i trendy Sascha Wiersch / Biblioteka młodzieżowa Hoeb4U w Hamburgu.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Android - wprowadzenie
HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?
LICENCJE.
W prezentacji korzystamy z raportów: 1. PricewaterhouseCoopers: Global entertainment and media Outlook: ; 2. Entertainment Software Association:
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
Oferta targetowania na iPhone
Paweł Majak Asc. Director Country Management Frogster Online Gaming GmbH Rynek MMO w Polsce z perspektywy Europy Zachodniej.
„Internet i nowe media – przegląd przedpola”
PONAD 100 MLN ODSŁON.
Autor: Michał Kowalczyk
…od pomysłu do realizacji…
Michał Gmerek, Krzysztof Słodowicz
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Pomysł cross-promocji
Minecraft Mody świata.
MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.
Historia gier.
Aplikacja mobilna „Szkoda NNW”
Kim jest Game Designer? Marcin Szymkowiak. Role w Game Devie.
PLAN PREZENTACJI: 1. WSTĘP 2. HISTORIA 3. PLATFORMA 4. WADY I ZALETY 5. TITANIUM vs PHONEGAP CJE 6. PRZYKŁAD.
Game Design Group Welcome, Journeyman and please enter.
Kinga Krasoń kl. Id G 7. Telefon komórkowy wyposażony jest w wiele dodatkowych opcji. Tej klasy telefon zwany jest smartfonem. Opcje te m.in.: - wykorzystują.
Smartphony Kamil Miastkowski.
GRY KOMPUTEROWE I ZJAWISKA SPOŁECZNE
Panel: „Ekonomiczne uwarunkowania rozwoju usług płatniczych w Polsce – rozwój bankowości mobilnej, skutki obniżenia interchange fee” Prezentacja wprowadzająca.
VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.
PODSUMOWANIE ANKIETY O „ZAINTERESOWANIACH KOMPUTEROWYCH”
Urządzenia i technologie mobilne. Tablet Mobilny komputer większy niż telefon komórkowy, którego główną właściwością jest posiadanie dużego ekranu z zastosowaną.
HISTORIA KONSOL STACJONARNYCH Konsola - ”komputer o wyspecjalizowanej architekturze przeznaczony do uruchamiania gier wideo”.
Konsole Imię Nazwisko klasa.
BEZPIECZEŃSTWO DZIECI W SIECI INTERNET
Fonoholizm- przyzwyczajenie, czy uzależnienie?
Gotowy intranet dla platformy
VR, AR i MR CZYM SIĘ RÓŻNIĄ, CO MAJĄ WSPÓLNEGO I DLACZEGO WARTO
Tydzień technologiczny.
Specjalistyczne i mobilne rozwiązania
Systemy operacyjne urządzeń mobilnych
Bezpieczne korzystanie z zasobów Internetu
Podsumowanie 2018 roku.
Zapis prezentacji:

PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION Tomasz Strzelczyk Vivid Games S.A. GameDay expo 2012

? Kim jestem, skąd przybywam? Tomasz Strzelczyk, senior game designer w Vivid Games z siedzibą główną w Bydgoszczy Doświadczenie w projektowaniu gier na przenośne platformy - J2ME, GBA, DS, PSP, iOS i Android Ponad 7 lat w game devie Były recenzent w miesięczniku Świat Gier Komputerowych Miłośnik gier na wszelkie platformy, nie tylko mobilne ? GameDay expo 2012

Przebieg i cel wykładu Podsumowanie głównych graczy mobilnej rozrywki na chwilę obecną Prognozy na rok 2012 i może ciut dalej Co to oznacza dla nas? Graczy Developerów GameDay expo 2012

Apple iPod, iPhone oraz iPad 365 mln urządzeń w rękach użytkowników Ponad 500 tys. aplikacji w sklepie AppStore Wyłącznie cyfrowa dystrybucja Sukces komercyjny GameDay expo 2012

Android Setki smartphonów i tabletów różnych firm Prawie jak J2ME? 300 mln urządzeń do „zagospodarowania” Ponad 450 tys. aplikacji na Google Play Dystrybucja cyfrowa GameDay expo 2012

Nintendo 3DS, następca Nintendo DS Sprzedanych ponad 16.9 mln egzemplarzy Dostępnych ponad 180 gier pudełkowych + Virtual Console Dystrybucja cyfrowa i pudełkowa GameDay expo 2012

Sony PS Vita, następca PSP Nowy sprzęt sprzedał się do tej pory w liczbie 1.9 mln egzemplarzy Biblioteka 50 gier Dystrybucja cyfrowa i pudełkowa Cross-platform/remote play – PlayStation 3 PlayStation Suite GameDay expo 2012

Microsoft, RIM Duża strata do iOSa i Androida jeśli chodzi o ilość i jakość gier GameDay expo 2012

Przyszłość Apple Oficjalny kontroler iGame - Apple mocniej wchodzi w rynek gier? Cross-platform gaming Kolejne wersje iPada/iPhona/iPoda Tłok na Appstorze Sukces mimo wszystko! GameDay expo 2012

Przyszłość Androida Zwiększenie ilości smartphonów przez modele budżetowe Kilka modeli mocniejszych Tłok na Google Play i piractwo GameDay expo 2012

Przyszłość Nintendo Wii U - ostatnia szansa Nintendo? Bezpośrednia rywalizacja z PS Vita „Nie” dla smartphonów Wyjście z dołka finansowego E3 2012 pokaże, na co warto czekać GameDay expo 2012

Przyszłość Sony Walka o pozycję lidera z 3DS Kondycja finansowa Sony Dobry grunt dla developerów indie E3 2012 pokaże na co warto czekać GameDay expo 2012

Projektowanie gier Smartphony i tablety: Duża konkurencja i tłok – stawiajmy na innowacyjność i jakość! Nacisk na tematy społecznościowe Freemium rządzi… …ale tylko mądrze zaprojektowane Proste, świetnie wyglądające gry są na topie Kwestia nowego kontrolera Nie projektujmy na jedną platformę GameDay expo 2012

Projektowanie gier PS Vita: Integracja z PlayStation 3 Podatny grunt, świeży rynek i otwartość Sony Rozsądne korzystanie z cech konsoli Aspekt towarzyski i multiplayer Zgodność ze standardami Sony 3DS: Skomplikowane projektowanie aplikacji – 3D Wierność starej szkole Zgodność ze standardami Nintendo GameDay expo 2012

Granie w grę Gracze hardcorowi: PS Vita i 3DS to najlepszy wybór Nachalne mikropłatności DLC na siłę Granie w chmurze Gracze casualowi: Smartphony i tablety idealnym rozwiązaniem Mętlik przy wyborze kolejnego sprzętu Więcej darmowych gier GameDay expo 2012

Dziękuję za uwagę! Tomasz Strzelczyk tomasz.strzelczyk@vividgames.com GameDay expo 2012