Przechowywanie Pism. Prowadzenie archiwum polega na: Celowym przechowywaniu akt Celowym przechowywaniu akt Przechowywaniu akt w sposób umożliwiający ich.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRZYJMOWNIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
Advertisements

Przechowywanie Pism.
SYSTEM KANCELARYJNY.
T: System Kancelaryjny.
System kancelaryjny.
Rodzaje dokumentów biurowych
Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji Ewa Pabin kl.3aTŻiGD
Przechowywanie Pism .
PRZECHOWYWANIE PISM..
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
SYSTEMY KANCELARYJNE.
– główny efekt pracy biurowej
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Wprowadzanie opisu przedmiotu po stronie USOSweb (według sylabusa zgodnego z załącznikiem 1 do Zarządzenia nr 11 Rektora UW z dnia 19 lutego 2010) DAK.
Rozdzielanie i załatwianie spraw
Zbiory biblioteczne W bibliotekach gromadzone są różnorodne zbiory, między innymi: książki, filmy na kasetach VHS oraz DVD, różne programy multimedialne,
Systemy Kancelaryjne ..
czyli jak poradzić sobie bez listonosza.
Nowa, elektroniczna instrukcja kancelaryjna.
Nowa funkcjonalność Nowe możliwości Łatwy dostęp do informacji.
Prezentacja wyników w postaci plakatu (posteru)
1.
Wybrane zagadnienia relacyjnych baz danych
Dokumentacja papierowa
MICROSOFT Access TWORZENIE MAKR
Droga poszukiwań informacji na dany temat oprac. M. Tofil Napisanie referatu, przygotowanie maturalnej prezentacji, wymaga zgromadzenia odpowiedniej ilości.
Opracowała: Edyta Guznowska – nauczyciel-bibliotekarz
Program Szkolenia dotyczący Ochrony Nieletnich SESJA 1 © NYCI 2007 Edycja 1.
Inwentarze tworzone w BUW
Podstawowe informacje
Prezentacja o stanowisku Pani Sekretarz Gminy.
Pamięć DRAM.
ETAPY WDROŻENIE SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ
System Informowania Kierownictwa – nowoczesne narzędzie wspomagające uzyskanie przewagi konkurencyjnej Piotr Bączek – Project.
Funkcje podstawowe Produkcja Działalność przedprodukcyjna
Organizacja pracy biurowej i techniki korespondencji
Rodzaje dokumentów biurowych
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Jednostka centralna.
SPORZĄDZANIE I UKŁAD PISMA WYCHODZĄCEGO
KALKULACJA KOSZTÓW JAKO ELEMENT RACHUNKU KOSZTÓW
Obieg dokumentów w instytucji publicznej o akademickim rodowodzie Mariusz Mysiakowski Warszawski Uniwersytet Medyczny.
BAZY DANYCH Microsoft Access Akademia Górniczo-Hutnicza Wydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej Katedra Automatyki i.
BAZY DANYCH Microsoft Access Akademia Górniczo-Hutnicza Wydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej Katedra Automatyki i.
Przeglądarka Cyfrowego Archiwum EBSCOhost Przewodnik
Regulacje prawne w UE dotyczące promocji. źródła prawa promocja (reklama)
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Temat: Tworzenie bazy danych
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Zasady gromadzenia i przechowywania dokumentacji projektów realizowanych przez Urząd Miasta Poznania Agnieszka Górczewska Oddział Programów i Funduszy.
TECHNIK ADMINISTRACJI Czas trwania nauki: 2 lata.
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
Udostępnianie dokumentacji w archiwum wyodrębNionym – do celów służbowych i naukowo-badawczych mgr Klaudia Banach.
Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum
Ekologia.
Przekazywanie teczek akt personalnych do archiwum
BIURO OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Rodzaje systemów kancelaryjnych
Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
T. 18. E Proces DGA - Działania (operatorka).
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ
Autor: Kacper Nowak II A
Biblioteka – dobre miejsce dla człowieka
Porządkowanie akt osobowych studentów i pracowników
Urządzenia ewidencyjne Kancelarii Tajnej
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
„Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo”
Zapis prezentacji:

Przechowywanie Pism

Prowadzenie archiwum polega na: Celowym przechowywaniu akt Celowym przechowywaniu akt Przechowywaniu akt w sposób umożliwiający ich szybkie i łatwe odnalezienie oraz ponowne odłożenie na miejsce przechowywania. Przechowywaniu akt w sposób umożliwiający ich szybkie i łatwe odnalezienie oraz ponowne odłożenie na miejsce przechowywania.

Archiwum pełni rolę: Źródła informacji Źródła informacji Źródła materiałów dokumentacyjnych Źródła materiałów dokumentacyjnych Źródła materiałów dowodowych Źródła materiałów dowodowych Przechowywania akt, narzuconych przez prawo. Przechowywania akt, narzuconych przez prawo.

Przechowywanie akt bieżących Akta spraw bieżących mogą być przechowywane w: Archiwum osobistym - przechowuje się akta wszystkich spraw bieżących Archiwum osobistym - przechowuje się akta wszystkich spraw bieżących Archiwum wydziałowym - zakłada się w celu ułatwienia dostępu do akt Archiwum wydziałowym - zakłada się w celu ułatwienia dostępu do akt Archiwum centralnym - tworzy się w dużych przedsiębiorstwach o dużej liczbie wydziałów Archiwum centralnym - tworzy się w dużych przedsiębiorstwach o dużej liczbie wydziałów Archiwum akt tajnych - przechowywane są akta zawierająca tajne czy poufne informacje Archiwum akt tajnych - przechowywane są akta zawierająca tajne czy poufne informacje

Struktury organizacyjnej - akta gromadzone są zgodnie ze strukturą organizacyjną przedsiębiorstwa Struktury organizacyjnej - akta gromadzone są zgodnie ze strukturą organizacyjną przedsiębiorstwa Rodzajów działań przedsiębiorstwa - akta przechowywane są według działań wykonywanych przez przedsiębiorstwo np. produkcja, sprzedaż, reklama Rodzajów działań przedsiębiorstwa - akta przechowywane są według działań wykonywanych przez przedsiębiorstwo np. produkcja, sprzedaż, reklama Nazwisk i nazw - akta segreguje się według akt poszczególnych klientów Nazwisk i nazw - akta segreguje się według akt poszczególnych klientów

Grup zawodowych - możemy przechowywać korespondencję przedsiębiorstwa Grup zawodowych - możemy przechowywać korespondencję przedsiębiorstwa Podziału geograficznego - możemy wykorzystywać numer kodu pocztowego który służy jako oznakowanie informacji danego terenu Podziału geograficznego - możemy wykorzystywać numer kodu pocztowego który służy jako oznakowanie informacji danego terenu Dat - akta układamy zgodnie z porządkiem chronologicznym czyli według dat którymi zostały opatrzone Dat - akta układamy zgodnie z porządkiem chronologicznym czyli według dat którymi zostały opatrzone Numerów - pismom lub aktom nadaje się określony numer Numerów - pismom lub aktom nadaje się określony numer

Sposoby przechowywania akt: Układ pionowy - akta przechowywane są w szufladach. Dostęp do nich jest wyłącznie z góry, bo zawieszone są jedne za drugimi Układ pionowy - akta przechowywane są w szufladach. Dostęp do nich jest wyłącznie z góry, bo zawieszone są jedne za drugimi Układ boczny - akta zawieszone są lub umieszczone na półkach w pozycji pionowej jedne obok drugich Układ boczny - akta zawieszone są lub umieszczone na półkach w pozycji pionowej jedne obok drugich Układ poziomy - akta układane są jedne na drugich. Układ ten jest niewygodny do przechowywania dużej ilości Układ poziomy - akta układane są jedne na drugich. Układ ten jest niewygodny do przechowywania dużej ilości