Oferta dzienników regionalnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Nikt nie jest tak blisko spraw lokalnych, jak my. * TAK ! CZYTA NAS PONAD 4 MILIONY OSÓB! *
System informacyjny dla organizacji pozarządowych
Oferta dzienników regionalnych
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Prezentacja Gazety Wyborczej
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
PROPOZYCJA Gazeta Biznes. Boksy Gazeta Biznes to biznesowy produkt reklamowy oparty na technologii doboru kontekstowego, prezentowany na serwisach wysokiej.
Sportowa drużyna Agory. © Agora S.A.2 W czym tkwi siła sportu? Sport to ludzie – zawodnicy i kibice, wygrani i przegrani, ci którzy stawiają czoło wyzwaniom.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
XIX FORUM EKONOMICZNE Krynica 9-12 września Oferta specjalna dotycząca publikacji towarzyszących forum: EUROPA NAJWIĘKSZYCH FIRM EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ.
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
PREZENTACJA styczeń 2010.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Transgraniczny informator gospodarczy Produkt (output): Katalog gospodarczy- Oferty handlowe MŚP w Euroregionie.
MIĘDZYNARODOWY ROK SPÓLDZIELCZOŚCI W MAŁOPOLSCE - PROPOZYCJE Kraków
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UCZELNI – ZAŁÓŻ FIRMĘ OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Przedsiębiorczość akademicka. Stan i możliwości rozwoju w woj. opolskim. Opole,
Projekty innowacyjne i współpracy ponadnarodowej realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie opolskim Brygida Głąb Kierownik.
Podsumowanie badań potoków podróznych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego 1 kwartał 2007 Instytut Rozwoju i Promocji Kolei.
Kolor i wielkość reklamy
Są TRZY POWODY, dla których warto nas poznać EKSKLUZYWNYTARGET.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
© Anna Szcześniak, Czy polscy przedsiębiorcy wytwarzają większość dochodu naszego kraju? 28% proc. respondentów odpowiedziało zdecydowanie tak lub.
POLECANE NOWOŚCI WYDAWNICZE
Zestawienie ofert inwestycyjnych województwo kujawsko-pomorskie.
Konkurs dotacji dla mediów Fundusze strukturalne w Polsce Organizator: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego LISTA LAUREATÓW Konkurs współfinansowany ze środków.
DOCIERAMY DO CAŁEJ POLSKI LOKALNEJ
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Segmenty rynku prasowego
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
PODSUMOWANIE KAMPANII Patroni: Minister Gospodarki, Komisja Europejska + Organizatorzy: KPK CIP przy ZBP, PARP, KIG szesnaście regionów w dwa i pół miesiąca,
ZBYCIE UDZIAŁÓW W SPÓŁCE ZGO NOVA przez 4 udziałowców JFPK Sp. z o.o., ZGO Sp. z o.o., JTBS Sp. z o.o., EKO DBAJ Sp. z o.o., w trybie publicznym – w trybie.
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to:
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Profil pisma Gwiazdy to:
EDI NET - badania.
P ROWADZĄCY : Usługa optymalizacji kosztów prowadzenia działalności gospodarczej PODSUMOWANIE WYNIKÓW PRAC MAREK ZIELIŃSKI.
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
Tytuły pakietu Big Press
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r.; podstawa procentowania - populacja Polski w wieku lat. 19% Polaków nie.
Akademia Piłkarska Korona Kielce
ul. Stryjeńskich 6/65, Warszawa
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Rynek e-prasy w Polsce Marcin Skrabka
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Builder , miesięcznik, nakład:
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to:
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Ładny Dom , miesięcznik, nakład:
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Jesteśmy pierwsi na Pomorzu Od grudnia na całym Pomorzu „Dziennik Bałtycki” ukazuje się wraz z „Wieczorem Wybrzeża” Województwo pomorskie zamieszkuje 1,7.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład: 4500.
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.
Badanie PBC  Od 1998 roku.  Wszystkie rodzaje prasy.  Realizuje Instytut Millward Brown.  Badaniem objętych jest ponad 160 pism.  Publikowane są.
Oferta sponsorska TVP3 Warszawa
Zapis prezentacji:

Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych

Pakiet Sport 9 regionów czytelniczych 12 dzienników regionalnych (wydania poniedziałkowe): 9 regionów czytelniczych 12 dzienników regionalnych dodatki lub strony sportowe Dziennik Wschodni Echo Dnia Gazeta Codzienna Nowiny Gazeta Lubuska Gazeta Pomorska Gazeta Współczesna Głos - Dziennik Pomorza Kurier Poranny Nowa Trybuna Opolska Express Bydgoski Nowości – Dziennik Toruński Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski PEŁNA STRONA JUNIOR PAGE lub PÓŁ STRONY Jedna Trzecia Jedna Czwarta poniedziałek 40 000 zł 24 000 zł 20 000 zł 16 000 zł *Dopłata za wybór miejsca 10%

(M 15+, tys. osób, poniedziałek) Pakiet SPORT – sprzedaż i czytelnictwo   Sprzedaż Czytelnictwo (poniedziałek) (M 15+, tys. osób, poniedziałek) Gazeta Pomorska 70 431 176 Głos - Dziennik Pomorza 40 506 126 Gazeta Lubuska 37 568 107 Echo Dnia 32 537 94 Nowa Trybuna Opolska 32 368 99 Nowiny 28 046 87 Nowości - Dziennik Toruński 22 281 53 Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski 20 002 71 Express Bydgoski 15 901 60 Kurier Poranny 15 174 36 Dziennik Wschodni 12 906 59 Gazeta Współczesna 11 566 45 Opracowanie: Media Regionalne Sp. z o.o. Sprzedaż: 339 285 egz. Czytelnictwo (M15+): 971 000 osób Prezentacja; Dane: PBC General, Millward Brown SMG/KRC, CDT poniedziałek; I-VI.2009; TG: mężczyźni; N=12 049 ZKDP: rozp. płatne razem, wyd. poniedziałkowe; I-VI.2009

Zapraszamy do współpracy BIURO REKLAMY Mediów Regionalnych Prosta Office Centre ul. Prosta 51 00-838 Warszawa tel.: 0 22 463 07 77 fax: 0 22 463 00 02 reklama@mediaregionalne.pl www.mediaregionalne-reklama.pl