Przykłady niestandardowych form reklamowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Specyfikacja techniczna
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
FORMY REKLAMOWE.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Niestandardowe formy reklamowe
1 Import certyfikatów do Firefox Warsztaty promocyjne dla użytkowników usługi Gracjan Jankowski, Michał Jankowski, PCSS.
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Top Layer Format: N x N pikseli
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Prezentacja możliwości reklamowych Grudzień 2010.
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
Opis serwisu: Statystyki:
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
© 2012 Goldbach Audience.
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Rodzice.pl. Rodzice.pl to kompendium wiedzy dla rodziców oraz osób planujących dziecko. Informacje znajdujące się na stronie oparte są o fachową wiedzę
oferta reklamy dedykowanej
Serwis internetowy tygodnika Polityka
© 2012 Goldbach Audience1 Oferta reklamowa na Gofin.pl.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
CENNIK E-usług Biotechnologia.pl
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro” NF.pl Wiedza dla Biznesu RU PV NF.pl Wiedza dla Biznesu RU.
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Przeglądarka Cyfrowego Archiwum EBSCOhost Przewodnik
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Najlepszy adres w stolicy
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
ZKM przypomnienie.
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
SEO/SEM – daj się znaleźć użytkownikowi
Zapis prezentacji:

Przykłady niestandardowych form reklamowych

Leaf

Leaf Przyjazna dla użytkownika forma Przekaz jest dopasowany do layoutu, wyglądający jak część portalu Bardzo duża widoczność komunikatu Widoczność na całym portalu

Serwis sponsorowany

Serwis sponsorowany Watermark + billboard, lub dbill + artykuł sponsorowany Bardzo silny przekaz brandingowy w wybranym serwisie tematycznym Dopasowanie do grupy docelowej SERWISY Cena / tydzień strona główna 10 000 marketing+sprzedaż 5 000 kadry finanse+dyrektor oprogramowanie 2 500

Zakładka - wagon

Zakładka - wagon Linkowanie bezpośrednio do landingpage Klienta Reklama wtopiona w layout portalu Wysoka skuteczność Rozliczenie w modelu flat fee

Szukaj

Szukaj W wyszukiwarce portalu domyślnie wpisane hasło (produkt, usługa) Klienta, po akcji „Szukaj”, użytkownik przekierowywany bezpośrednio na landingpage Klienta Reklama wtopiona w layout portalu Wysoka skuteczność Reklama widoczna na całym portalu

Sonda + artykuł

Sonda + artykuł Po oddaniu głosu w sondzie użytkownik przekierowywany jest do artykułu sponsorowanego Reklama wtopiona w layout portalu Oryginalna forma, będąca równocześnie formą zabawy dla użytkowników Mocny przekaz PR-owy Sonda wyświetlana na 80% podstron portalu ( wszystkich zawierających prawy pasek 220 px)‏

Wiadomość

Wiadomość Reklama sprawia wrażenie części kontentu serwisu Linkowanie bezpośrednio do landingpage Klienta Wysoka skuteczność Reklama widoczna na stronie głównej portalu Po najechaniu kursorem na link pojawia się ALT „reklama”