City Assistance Małgorzata Baranowska Przemysław Zaborowski.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Advertisements

Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
ESTYMACJA PRZEDZIAŁOWA
Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Prognoza zatrudnienia na lubuskim rynku pracy
Wykonała : Natalia Malcann
Estymacja przedziałowa
INDEKS BIZNESU PKPP LEWIATAN Maj INDEKS BIZNESU PKPP Maj 2005.
Dr inż. Bożena Mielczarek
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
Symulacja zysku Sprzedaż pocztówek.
Symulacja wprowadzania nowego produktu na rynek
Portfel wielu akcji. Model Sharpe’a
Koszt pieniądza dla samorządów dziś i jutro Bank Gospodarstwa Krajowego Warszawa, 6-7 października 2009.
ANALITYCZNE MODELE SYSTEMÓW KOLEJKOWYCH
Niepewności przypadkowe
Wykład 5 Przedziały ufności
Ubezpieczanie portfela z wykorzystaniem zmodyfikowanej strategii zabezpieczającej delta Tomasz Węgrzyn Katedra Matematyki Stosowanej Akademia Ekonomiczna.
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
Rozkład normalny Cecha posiada rozkład normalny jeśli na jej wielkość ma wpływ wiele niezależnych czynników, a wpływ każdego z nich nie jest zbyt duży.
Metody Symulacyjne w Telekomunikacji (MEST) Wykład 6/7: Analiza statystyczna wyników symulacyjnych  Dr inż. Halina Tarasiuk
Estymacja przedziałowa i korzystanie z tablic rozkładów statystycznych
Co to są rozkłady normalne?
Symulacja zysku Inwestycje finansowe. Problem zKasia postanowiła oszczędzać na samochód i wybrała fundusze inwestycyjne zKasia chce ulokować w funduszach.
Symulacja zysku Sprzedaż pocztówek. Problem zPewna firma produkująca pocztówki Walentynkowe chce aby pomóc jej w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru optymalnej.
Biuro turystyczne Dr inż. Bożena Mielczarek. Sprzedaż wczasów zBiuro turystyczne Akropol uważa, że w lecie 2014 roku popyt na wczasy do Grecji będzie.
Biuro turystyczne Dr inż. Bożena Mielczarek. Sprzedaż wczasów zBiuro turystyczne Akropol uważa, że w lecie 2014 roku popyt na wczasy do Grecji będzie.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
Ćwiczenia 5: Analiza wyników symulacji
ZWROT PODATKU ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW Z DNIA 30 WRZEŚNIA 2008 R. W związku ze zbyt wysokim nagromadzeniem funduszów uzyskanych z podatków za.
Zmiany demograficzne w Polsce
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski.
Porównanie z rokiem  Skala staninowa (od ang. standard nine), standardowa dziewiątka – dziewięciostopniowa skala testu psychologicznego znormalizowana.
Wnioskowanie statystyczne
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
1 informatyka +. 2 TYTUŁ: Podstawowe statystyki wykorzystywane do analizowania danych AUTOR: A. Brzostek, P. Królikowski.
Wykład 5 Przedziały ufności
Literatura Dr Agnieszka Systemy masowej obsługi 7 Koronacki J.,.
Konferencja Prasowa Warszawa, 2 września 2015 r..
Centrum Narciarskie „Lyžařskě Vleky” w Peči pod Chopkěm Przemysław Antoniak Artur Pieniądz.
Symulacje w arkuszu kalkulacyjnym Excel1 1 czerwca 2004 PRYWATNE POGOTOWIE w WARSZAWIE Małgorzata Nosko Wojciech Wosik.
SPIS TREŚCI SPIS TREŚCI Wprowadzenie Wprowadzenie Wprowadzenie Założenia: Założenia: Rynek Rynek Rynek Dystrybucja Dystrybucja Dystrybucja Produkcja Produkcja.
Cafe D. Pownd. Cafe D. Pownd:  Stołówka studencka  Dla 550 studentów The National Academy of Liberal Arts  Otwarta 7:00-19:00 w dni powszednie, zamknięta.
Jak konkurować na rynkach zagranicznych Konkurs Emerging Market Champions Cytowanie bez ograniczeń pod warunkiem podania źródła: „Jak konkurować na rynkach.
Rynek pracy i wynagrodzenia dla kobiet
Estymatory punktowe i przedziałowe
MACHINE REPAIR Symulacja z arkuszem kalkulacyjnym Magdalena Gołowicz Agnieszka Paluch.
Wycena opcji Barbara Załęska. Emery Bowlander Ekscentryczny, bardzo bogaty, wymagający inwestor prognozuje wzrost wartości akcji jest zainteresowany kupnem.
California Cooperative Bank Jakub Bielecki. California Cooperative Bank Plan prezentacji  1. Przedstawienie problemu  2. Założenia modelu  3. Wyniki.
Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Paweł Czesak Łukasz Mrowicki Zaspokoić popyt.
1 Sprigg Lane Ewa Korczyc Urszula Borowska. 2 Prezentacja sytuacji Firma Sprigg Lane Natural Resources jest częścią Sprigg Lane Company zajmującej się.
Ćwiczenia Zarządzanie Ryzykiem Renata Karkowska, ćwiczenia „Zarządzanie ryzykiem” 1.
Szkoła Letnia, Zakopane 2006 WALIDACJA PODSTAWOWYCH METOD ANALIZY CUKRU BIAŁEGO Zakład Cukrownictwa Politechnika Łódzka Krystyna LISIK.
STATYSTYKA – kurs podstawowy wykład 5 dr Dorota Węziak-Białowolska Instytut Statystyki i Demografii.
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
Logistyka – Ćwiczenia nr 6
Rozkłady statystyk z próby dr Marta Marszałek Zakład Statystyki Stosowanej Instytut Statystyki i Demografii Kolegium.
WEZ 1 Egzamin zawodowy dla absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
Bankowość Zajęcia 6 Wydział Zarządzania UW, Aleksandra Luterek.
Estymacja parametryczna dr Marta Marszałek Zakład Statystyki Stosowanej Instytut Statystyki i Demografii Kolegium Analiz.
Kryteria wyboru projektów w Działaniu 8.3 Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3 Poddziałanie (8iv)
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Rozkład z próby Jacek Szanduła.
Statystyka matematyczna
METROLOGIA Statystyczne metody poprawienia dokładności
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
Ocena ryzyka walutowego
Zapis prezentacji:

City Assistance Małgorzata Baranowska Przemysław Zaborowski

Schemat funkcjonowania firmy RECEPCJA FINANSE PRAWO OGÓLNE RAZEM REZYGNACJA p(X>3)=0 p(X=3)=0,5 REZYGNACJA p(X>3)=0 p(x=3)=0,1 REZYGNACJA p(X>4)=0 p(X=4)=0,4 REZYGNACJA p(X>3)=0 p(X=3)=0,4 REZYGNACJA p(X>3)=0 p(X=3)=0,1 STOP

Wyniki symulacji dla jednego dnia udział klientów, którzy zrezygnowali z powodu kolejek w całkowitej liczbie klientów (dla kolejek przed poszczególnymi pracownikami) ogólna liczba klientów w jednym dniu recepcjafinanse 57 osób prawo 22 osoby ogólne 22 osoby finase +prawo 0 osób 31,38% 33,33%9,09%27,27% 0,00%188

Długość kolejki przed recepcją

Długość kolejki przed doradcą finansowym

Długość kolejki przed doradcą prawnym i ogólnym Doradca prawny Doradca ogólny

Wyniki symulacji dla 100 dni udział klientów, którzy zrezygnowali z powodu kolejek w całkowitej liczbie klientów (dla kolejek przed poszczególnymi pracownikami) klienci w 1 dniu recepcjaogólnefinanseprawofinanse+prawo średnia 25,22% 23,54%36,97%12,29%4,56%175 odchylenie standardowe 5,79% 6,78% 11,69% 5,36% 5,62% 13,44 ½ przedziału ufności (95%) 1,13%1,33%2,29% 1,05% 1,10% 2,64

Efektywność działania firmy Ze 175 klientów, którzy przeciętnie przychodzili jednego dnia do City Assistance średnio obsługiwanych było tylko 56%, czyli 98 klientów.

Klienci w ciągu jednego dnia Średnio 175 klientów dziennie

Prawdopodobieństwa rezygnacji Wysokie prawdopodobieństwa dużych odsetków rezygnacji przed recepcją, doradcą finansowym i ogólnym

Rozważane zmiany Zatrudnienie dodatkowych doradców: ogólnego, finansowego, prawnego, finansowo – prawnego Zwiększenie maksymalnej kolejki przed recepcją

Efekty zatrudnienia dodatkowych pracowników zatrudnienie dodatkowego pracownika w dziale przedziału ufności dla średniego odsetka rezygnacji przed działem finansowymprawnym finansowo- prawnym finansowym (10,92%; 16,05%) - (3,56%; 5,82%) prawnym - (5,04%; 9,00%)(1,55%; 3,38%) finansowo- prawnym (15,71%; 19,22%)(4,18%; 6,17%)(4,29%; 6,71%)

Wprowadzone zmiany Zatrudnienie doradcy ogólnego i finansowego oraz zwiększenie o dwa miejsca kolejki przed recepcją

Wyniki symulacji po wprowadzeniu zmian udział klientów, którzy zrezygnowali z powodu kolejek w całkowitej liczbie klientów (dla kolejek przed poszczególnymi pracownikami) recepcjaogólnefinanseprawo finanse +prawo średnia20,37%8,57%9,36%11,43%4,05% odchylenie standard. 6,63%5,48%6,42%6,41%5,05% ½ przedziału ufności (95%) 1,30%1,07%1,26% 0,99%

Prawdopodobieństwa rezygnacji po wprowadzeniu zmian Spadek prawdopodobieństwa wysokich odsetków rezygnacji przed recepcją, doradcami finansowymi i ogólnym

Poprawa efektywności działania firmy Odsetek obsługiwanych klientów wzrósł z 56% do 72%

Analiza wrażliwości – wzrost popytu o 50% (przy zatrudnieniu drugiej osoby na recepcji) udział klientów, którzy zrezygnowali z powodu kolejek w całkowitej liczbie klientów ( dla kolejek przed poszczególnymi pracownikami) recepcjaogólnefinanseprawo finanse +prawo średnia 9,76%17,52%29,54%14,71%9,76% odchylenie standardowe 3,64%3,59%7,10%3,64% ½ przedziału ufności (95%) 0,71%0,70%1,39%0,71% Konieczne dalsze zwiększenie zatrudnienia