OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK Wprowadzanie danych osób ubezpieczonych
Wprowadzanie danych osób ubezpieczonych W Programie Płatnik założymy kartotekę dla dwóch osób: Pracownika (ubezpieczonego), Pracodawcy (płatnika składek). W oknie Rejestr płatników zaznacz płatnika Zosia i naciśnij Wybierz do kontekstu.
Wprowadzanie danych osób ubezpieczonych
Wprowadzanie danych osób ubezpieczonych Wybierz Ubezpieczeni/Rejestr ubezpieczonych, Kliknij Utwórz nową kartotekę, Wpisz dane pracownika,
Wprowadzanie danych osób ubezpieczonych
Wprowadzanie danych osób ubezpieczonych Adres zameldowania, zamieszkania, Adres do korespondencji, Po wprowadzeniu danych wybierz przycisk Weryfikuj i sprawdź wyniki weryfikacji, a następnie Zapisz i zamknij
Wprowadzanie danych osób ubezpieczonych
Wprowadzanie danych osób ubezpieczonych Po otwarciu rejestru ubezpieczonych wprowadź dane płatnika składek. Po wprowadzeniu danych wybierz przycisk Weryfikuj i sprawdź wyniki weryfikacji, a następnie Zapisz i zamknij
Wprowadzanie danych osób ubezpieczonych