Procedura Jak postępować z klientem po konwersji Profile 5.1 Następny
- 2 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Po Konwersji Klient przychodzi do Oddziału / Filli Klient jest Mężczyzną Klient jest Kobietą Brak możliwości perswazji... Skieruj klienta do innego Banku Procedury dla służb Informatycznych Kliknji KONIEC
- 3 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Brak możliwości perswazji !!! Wróć
- 4 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Idź pan za róg Banku – tam na pewno będzie pan zadowolony ! Wróć
- 5 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Jeżeli pani w tej chwili nie odejdzie, to zawołamy chirurga ! Wróć
- 6 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Idź pani/pan do innego Banku ! Wróć
- 7 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Procedury dla służb informatycznych : Przygotowanie transferu Skanowanie Usługi sieciowe Dekompresja danych Kontakt z klientem – Uprzejmość.. Wzorcowy pracownik Wzorcowa pracownica Kliknji Wróć
- 8 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wróć
- 9 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wróć
Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wróć
Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wróć
Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wróć
Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wróć
Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wróć
Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wszyscy jesteśmy wielką rodziną !