MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Advertisements

Modelowa wioska – uczenie się od innych poprzez słuchanie i obserwację
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
INTERBLOK Łukasz Słoniowski Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Innowacyjny w ramach.
Podstawy metodologiczne ekonomii
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
Informacja o Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się do prywatyzacji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Projekt jest organizowany przez.
Laboratorium szkolne – sposób na wolny czas
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Najbardziej zadowolona z wyboru nowej szkoły jest klasa Ib najmniej klasa Ia W klasach Ib oraz Id uczniowie czują się dobrze Obóz.
w Społecznym Gimnazjum nr 8 STO przy ul. Fabrycznej 10 w Białymstoku
Projekt realizowany w Gimnazjum w Chybicach. Zajęcia przeprowadzane w ramach projektu są ciekawe dla naszych uczniów; są nimi w większości zainteresowani,
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Gimnazjum Publiczne im. Księdza Bronisława Markiewicza w Pruchniku
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
EKSPERYMENTY BIOLOGICZNE
Gimnazjum Integracyjne nr 75
Sprawozdanie z projektu Mali Badacze realizowanego w klasach I-III Publicznej Szkoły Podstawowej nr 52 w roku szkolnym 2012/2013.
INTERBLOK ZESPÓ Ł SZKÓ Ł W NAGAWCZYNIE. REALIZATORZY PROJEKTU INTERBLOK BARBARA SZCZERBIŃSKA DYREKTOR SZKOŁY SŁAWOMIR GWÓŹDŹ KOORDYNATOR AGATA WIATERURSZULA.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Na czym polega projekt Młodzi Przedsiębiorczy? Jego celem jest wyposażenie młodych osób w wiedzę i umiejętności niezbędne do założenia i prowadzenia.
Zdolni Chętni do pracy UCZNIOWIE PRZYNALEŻĄCY DO SZKOLNYCH ZESPOŁÓW KOMPETENCYJNYCH Joanna Kossowska Uniwersytet Gdański.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Cele konkursu: Rozwijanie wszechstronnych zainteresowań uczniów;
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
W projekcie Interblok uczestniczą dwie klasy: Ic, IIc – obydwie o profilu matematyczno- geograficznym.
W GIMNAZJUM W PRUSICACH
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
“Szkoła w procentach”.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
Na zajęciach z matematyki umiejętnie rozwijamy swoje zdolności logicznego myślenia, argumentacji, jak również ćwiczymy sprawność stosowania poznanych.
Procedury doskonalenia uczenia się i nauczania
PROJEKT „ ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM”
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
Dnia maja uczniowie klas I wzięli udział w pokazowej lekcji o Unii Europejskiej przeprowadzonej przez Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct.
Osoba eksperymentatora jest nieodłączną częścią każdego doświadczenia, zanim jednak zaczniemy badać innych, przebadajmy swoje własne postawy i przekonania.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
„Koło Młodych Odkrywców”
Pod patronatem Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Realizacja projektu „Bydgoski Bąbel Matematyczny w SP nr 12 ” W naszej szkole zaczynamy,,bąblować”. Klasy edukacji wczesnoszkolnej systematyczne wdrażają.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Projekt edukacyjny „GDY CHCESZ ZDROWYM BYĆ, CZYSTYM POWIETRZEM MUSISZ ŻYĆ” Zespół Szkół Nr 3 w Legionowie.
Projekt realizowany przez Gminę Zławieś Wielka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zespole Szkół nr 9 w Szczecinie
GIMNAZJUM NR 110  PRZY  MŁODZIEŻOWYM OŚRODKU SOCJOTERAPII NR 3 w Warszawie   „DOM NA TRAKCIE” PRZEDSTAWIA:
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
Projekt „Po co. Dlaczego. Jak
„MŁODZI KONSTRUKTORZY” „MAŁY INŻYNIER”
Zapis prezentacji:

MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu

W projekcie Interblok uczestniczą dwie klasy: Ic, IIc – obydwie o profilu matematyczno-geograficznym.

W trakcie zajęć uczniowie: tworzyli wstęgę Möbiusa

poznawali inną wersję Twierdzenia Pitagorasa

konstruowali wagę Leonarda da Vinci i dokonywali pomiaru masy

obserwowali własności błon z mydlin i badali siły napięcia powierzchniowego

badali odczyn różnych substancji oraz otrzymywali wskaźniki kwasowo - zasadowe

budowali proste przyrządy optyczne

wykrywali skrobię i poznali jej zastosowania

wykreślali siatkę Kirchoffa

Gra ekonomiczna Podczas gry uczniowie klas I c i II c : kształtowali umiejętności planowania budżetu, podejmowali decyzje wykorzystania środków finansowych, poznali pojęcia dotyczące ekonomii, poznali mechanizmy działania Giełdy Papierów Wartościowych, nabyli umiejętności inwestowania i powiększania swojego kapitału.

Wśród 36 uczniów biorących udział w zajęciach Interbloku przeprowadziliśmy, krótką ankietę. Uczniowie mieli odpowiedzieć na trzy pytania. 1.Czy podobają Ci się zajęcia z Interbloku? 2.Co najbardziej podoba Ci się na zajęciach? 3.Co chciałabyś/łbyś zmienić?

Czy podobają Ci się zajęcia z Interbloku? Zdecydowanie tak – 30 Raczej tak – 3 Nie – 1 Nie wiem - 2

Co najbardziej podoba Ci się na zajęciach? Doświadczenia – 16 Zajęcia z chemii – 10 Zajęcia z biologii – 5 Zajęcia z geografii – 3 Praktyczna wiedza – 2 Sposób prowadzenia – 2 Wszystko - 1

Co chciałbyś/łabyś zmienić? Nic – 13 Mniej lekcji – 13 Więcej czasu – 9 Więcej eksperymentów – 2

Podsumowując Metody badawcze wprowadzone do realizacji projektu doskonale motywują uczniów do pogłębiania, utrwalania wiedzy i umiejętności. Zajęcia te łączą elementy nauki, zabawy, współzawodnictwa, samokontroli i samooceny. Pozwalają ćwiczyć pamięć, spostrzegawczość, orientację, szybkość reakcji, umiejętność logicznego kojarzenia i wnioskowania .

Gimnazjum Nr 1 w Tarnobrzegu im. St Gimnazjum Nr 1 w Tarnobrzegu im. St. Jachowicza Jachowicza 4 39-400 Tarnobrzeg gim1tbg@op.pl tel.: 15 823-32-12 fax: 15 822-75-35 http://www.gim1.tarnobrzeg.pl

DZIĘKUJEMY