Oefening op de verleden tijd Zet het werkwoord in de eerste persoon meervoud van de verleden tijd (mannelijk en niet-mannelijk): czytać czytaliśmyczytałyśmy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I.Brzozowska-Gonciarz
Advertisements

Nasze zwariowane życie
JAK UCZYĆ SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH
Rośnie nowe pokolenie, które zmieni świat
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja pilotażowa Rok szkolny 2013/14.
Mój plan dnia czynności codzienne.
Człowiek! [...] to brzmi dumnie!
Patrzcie na świat naszymi oczami, a wtedy zrozumiecie nasze potrzeby, odczucia.
Poprosiłem Pana Boga, aby odebrał mi mój ból
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA krok po kroku
Wychowawca : Sylwia Szczęsna - Cichoń
Adoracja Eucharystyczna
Co mówią dzieci o.... MIŁOŚCI.
ABSOLWENCI Zerówka 2006/2007 A TAK TO SIĘ ZACZĘŁO.
List do Świętego Mikołaja
Oefening op accusatief Gebruik de gepaste vorm van het werkwoord en zet de adjectieven en substantieven in de juiste vorm. B.v. Jamiećty dużykrzesłomały.
Oefening op de accusatief Stel de vraag naar de eigenschap van de afgebeelde persoon of ding aan de hand van de vraag jakiego / jaki / jaką / jakie masz.
Oefening op de nominatief Stel de vraag naar de eigenschap van de afgebeelde persoon of ding aan de hand van de vraag jaki – jaka – jakie to jest …? en.
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
- A nie wystarczy zdjęcie teściowej?!
Oefening op nominatief Gebruik de gepaste vorm van de aanwijzende voornaamwoorden ten en tamten en zet ook de adjectieven in de juiste vorm. B.v. dworzec.
Każdy może ŚWIĘTYM być! TY również! Czy chcesz?.
Lilianna Kupaj Master Coach ICI Trener Transforming Communication
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
Mówi się, że potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego.
Janusz Korczak.
W MAGICZNYM ŚWIECIE WIERSZY JANA BRZECHWY
Oefening op de verleden tijd Zet het werkwoord in de eerste persoon enkelvoud van de verleden tijd (mannelijk en vrouwelijk): czytać czytałemczytałam.
Oefening op accusatief en werkwoord Gebruik de gepaste vorm van het werkwoord en zet accusatief en substantief in de juiste vorm B.v. (ja)oglądać dużydworzec.
Cztery świece.
Dzień dobry. Czy to biuro podróży? Tak. Czym mogę służyć? Dostaliśmy informację o wygraniu wczasów w Afryce. Czy to prawda? Tak, to prawda. Proszę mi.
Gotowe na wszystko…….
Zaimki.
PIERWSZOKLASISTA W SZKOLE
Czyli wstęp do betonologii...
DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA DZIECKA 6 LETNIEGO W ASPEKCIE ROZWOJU MOWY
Wymiana 2014.
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
Test.
+ + dlaczego i jak czytać Biblię? SESJA PIĄTA.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKAJI NARODOWEJ w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania.
Co robić?.
Miś Brudasek. Miś Brudasek Miś brudasek od samego rana Brudne łapki wsadzał do swego śniadania. Cmokał i mlaskał trudził się bardzo Ząbki go bolały,
DYKTUŚ 2008 Zmagania konkursowe, czyli jak to było 15 maja.
Katalog emotikonów klasa 4b. Jestem zadowolony DOSTAŁEM W PREZNECIE OD BABCI TABLETA MAM 5 Z POLSKIEGO NA I PÓŁROCZE PRZESZEDŁEM NAJTRUDNIEJSZY LEVEL.
14. października 2010 r..
Test Test Chrles kocha język polski. lubić jechać nazywać się mieszkać słuchać robić mieć pić dawać być uczyć się 0 On..……Charles. On …..z Francji. On…..grać.
„Inny punktwidzenia jest byćmoże właściwy”. SytuacjaNajskuteczniejsze pytania Udzielanie wskazówek w pracy Czy wyraziłem się jasno z punktu widzenia nowego.
Alternatywne sposoby nauki tabliczki
Powierzchnia: Ilu mieszkańców? Języki: Waluta: Ile misiów polarnych?
OPOWIADANIE O GOTOWANIU
PROMYKI – Zajęcia „Marchewka” Główną bohaterką naszych zajęć była MARCHEWKA. Mówiliśmy o jej kolorze, kształcie i zastosowaniu w kuchni. Dowiedzieliśmy.
Powierzchnia: Ilu mieszkańców? Języki: Waluta: Ile misiów polarnych?
Ilu mieszkańców? Języki: Waluta: Ile misi polarnych?
Acc przypadek szczęścia. Ona ma (duży dom) Oni mają (ładne mieszkanie) Oni mają (czarny.
Zygmunt Korzeniewski. Na początek zastanów się, po co jest dana metoda? Jeśli chcesz, uzupełnij podane informacje: Zygmunt Korzeniewski.
Etapy rozwoju mowy. Urodziłam się 1984 r. W Gdańsku w rodzinie słyszącej. W tym czasie nie badano słuchu noworodkom, tak jak to się robi obecnie.
MOJE HOBBY.
EUROPEJSKI DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH JAK SIĘ UCZYĆ EFEKTYWNIE?
Spędzanie CZASU WOLNEGO
Kiedy piszemy wielkie litery? Ola i Tomek nam to przedstawią.
Jak rozmawiać z kimś kogo się nie widzi?
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Historia Alicji.
W MAGICZNYM ŚWIECIE WIERSZY JANA BRZECHWY
Czyli wstęp do betonologii...
Kocham kwiaty.
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Budowa ucha Ucho składa się z: Kanału słuchowego Błony bębenkowej
Zapis prezentacji:

Oefening op de verleden tijd Zet het werkwoord in de eerste persoon meervoud van de verleden tijd (mannelijk en niet-mannelijk): czytać czytaliśmyczytałyśmy

czytać

czytaliśmy czytałyśmy

prosić

prosiliśmy prosiłyśmy

widzieć

widzieliśmy widziałyśmy

słyszeć

słyszeliśmy słyszałyśmy

jeść

jedliśmy jadłyśmy

dziękować

dziękowaliśmy dziękowałyśmy

rozumieć

rozumieliśmy rozumiałyśmy

gotować

gotowaliśmy gotowałyśmy

móc

mogliśmy mogłyśmy

kochać

kochaliśmy kochałyśmy

pisać

pisaliśmy pisałyśmy

robić

robiliśmy robiłyśmy

stać

staliśmy stałyśmy

czekać

czekaliśmy czekałyśmy

mówić

mówiliśmy mówiłyśmy

grać

graliśmy grałyśmy

siedzieć

siedzieliśmy siedziałyśmy

uczyć się

uczyliśmy się uczyłyśmy się

skakać

skakaliśmy skakałyśmy

być

byliśmy byłyśmy

lubić

lubiliśmy lubiłyśmy

słuchać

słuchaliśmy słuchałyśmy

rozmawiać

rozmawialiśmy rozmawiałyśmy

mieć

mieliśmy miałyśmy

żartować

żartowaliśmy żartowałyśmy

umieć

umieliśmy umiałyśmy

śpiewać

śpiewaliśmy śpiewałyśmy

spać

spaliśmy spałyśmy

chcieć

chcieliśmy chciałyśmy