Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zapraszamy do blogowania !
Advertisements

EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Przykłady niestandardowych form reklamowych
Niestandardowe formy reklamowe
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Sklepy internetowe.
Czym jest zarządzanie operacyjne
Walentynkowe RE-KREACJE 2010 Propozycja współpracy.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Papilot.pl Prezentacja serwisu
EGospodarka.pl.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.
Ściąga.pl – prezentacja serwisu
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Prezentacja serwisu Kotlet.tv
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
Opis serwisu: Statystyki:
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Goal.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Odyssei.com. Odyssei.com to największy polski społecznościowy serwis podróżniczy. Serwis należy do grupy G+J Podróże - w skład której wchodzi również
© 2012 Goldbach Audience.
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Rodzice.pl. Rodzice.pl to kompendium wiedzy dla rodziców oraz osób planujących dziecko. Informacje znajdujące się na stronie oparte są o fachową wiedzę
Serwis internetowy tygodnika Polityka
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
© 2012 Goldbach Audience1 Oferta reklamowa na Gofin.pl.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Weszlo.com Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
© 2012 Goldbach Audience. © 2012 Goldbach Audience.
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.

SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
CAD Automation dla wydruków 3D
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Innowacja w planowaniu mediów
Okno na Hooptymistyczny świat
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Stylio.pl

Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny styl, czerpią inspirację od innych użytkowników oraz żonglują stylami w odważny i nietuzinkowy sposób. Stylio to miejsce dla osób spragnionych nowinek ze świata mody oraz informacji o trendach, jakie kreowane są na polskich i światowych wybiegach. Tu każda szafa stoi otworem! Stylio.pl Opis serwisu & Profil użytkowników

Stylio.pl Wybrany produkt reklamowy – Fotogalerie Możliwość prezentacji produktów, kolekcji Klienta w postaci zdjęć z krótkim opisem

Dodanie produktu lub całej kolekcji produktów reklamodawcy, które następnie są przez użytkowników Stylio.pl łączone w zestawy oraz publikowane na serwisie. Czytelnicy poddają stylizacje ocenie oraz je komentują. Jest to narzędzie idealnie łączące product placement z marketingiem wirusowym. Najlepszym ambasadorem marki są wszak sami konsumenci Stylio.pl Wybrany produkt reklamowy – Kolekcje

Stylator to aplikacja dzięki której użytkownicy mogą zestawiać ze sobą ubrania i dodatki. Bawiąc się w tworzenie własnych oryginalnych zestawów zapoznają się z nowymi kolekcjami oraz planują kolejne zakupy. Stylio.pl Wybrany produkt reklamowy – Stylator

Trendomierz to flaszowy mechanizm zestawiający od 2 do 10 zdjęć, które mogą przeglądać wszyscy użytkownicy Stylio.pl, zaś zalogowani użytkownicy mogą na nie oddawać swoje głosy. Trendomierze mogą stanowić cykl prezentujący poszczególne składniki kolekcji reklamodawcy. To doskonałe narzędzie reklamowe do prezentowania nowych kolekcji ciuchów, dodatków do ubioru (np. biżuterii) lub innych produktów powiązanych z szeroko pojętym stylem. Stylio.pl Wybrany produkt reklamowy – Trendomierz

Sekcja sponsorowana przygotowywana specjalnie pod kątem wybranego reklamodawcy i umieszczana w szablonie funkcjonalnym serwisu Stylio. Warunki wykonania serwisu, zamieszczenia i utrzymania go w Stylio.pl zależą od specyfiki projektu i są każdorazowo ustalane indywidualnie. Stylio.pl.pl Wybrany produkt reklamowy – Sekcja sponsorowana

Konkurs to pojedyncza strona osadzona w layoucie serwisu Stylio. Zawiera opis konkursu, opis nagród (wzbogacony zdjęciami), regulamin oraz samo zadanie konkursowe. Strona może być uzupełniona o dodatkowe materiały promocyjne klienta (teksty i grafiki). Możliwość dopasowania konkursu do indywidualnych potrzeb reklamodawcy. Stylio.pl Wybrany produkt reklamowy – Konkurs

Konkurs przeprowadzony dla marki H&M, przy okazji wprowadzania do sklepów kolekcji z cekinami. W 2 tygodnie nadesłano 700 propozycji stylizacji którym towarzyszyły cekiny. Ponad 6 tys. wyświetleń fotoreportaży pokazujących laureatki konkursu podczas zakupów w H&M. Ponad 20 tys. wyświetleń sekcji konkursowej. Stylio.pl.pl Zrealizowane projekty – Testerzy Trendów na Stylio.pl dla H&M

GOLDBACH AUDIENCE Services Sp. z o.o. ul. Altowa Warszawa