Design organiczny Słów kilka o przyjemnych aplikacjach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYKŁAD 2 I. WYBRANE ZAGADNIENIA Z KINEMATYKI II. RUCH KRZYWOLINIOWY
Advertisements

Z. Gburski, Instytut Fizyki UŚl.
W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Ruch układów złożonych
Mateusz Srebrny 15 grudnia 2003 Motif, okienka i obiekty Mateusz Srebrny 15 grudnia 2003.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
V 2009 Marketing bezpośredni. Nowe możliwości w dobie Web2.0 www. wykop.pl Michał Białek Wykop sp. z o.o.
Windows 8 (Modern UI) - Wprowadzenie
Integracja z Facebookiem (Facebook SDK)
Wykład Opory ruchu -- Siły tarcia Ruch ciał w płynach
, Prawo Gaussa …i magnetycznego dla pola elektrycznego…
Instalacja systemu Windows Vista
Cele lekcji: Poznanie poglądów Arystotelesa na ruch ciał i ich spadanie. Poznanie wniosków wynikających z eksperymentów Galileusza. Wykazanie, że spadanie.
PODSTAWY ANIMACJI KOMPUTEROWEJ W ŚRODOWISKU FLASH
SPADEK SWOBODNY
Autor: Michał GAWRYLUK
Mirosław Kozłowski rok akad. 2002/2003 Wprowadzenie do fizyki.
Codename: GJumper inż. Krzysztof Grześkowiak inż. Kamil Niezręcki.
PROJECT KULKA. Plan prezentacji Pomysł Realizacja Demonstracji prototypu.
Spis treści Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej
Ruch i jego opis Dział I.
Ruch i jego względność..
Gra Scrabble ® na urządzenie Nokia N800 Autor: Michał Filipowicz Promotor: dr inż. Jerzy Zaczek Konsultant: mgr inż. Krzysztof Rzecki.
Company LOGO Zastosowanie silnika do tworzenia gier.
Jak przygotować prezentację w programie Power Point
System webowy do tworzenia kolektywnych prototypów aplikacji sieciowych i mobilnych Łukasz Przywarty
KINECT – czyli z czym to się je?
Czym jest JavaFX? Rich Internet Application
O pożytkach z Internetu
MoBILET - Twój bilet w komórce Prezentacja Systemu.
Modelowanie elementów świata 3D przy użyciu biblioteki Managed Directx
Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City”
HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?
specyfikacja techniczna
Witold Bołt. Agenda W czym tkwi problem..? Po co jest oprogramowanie? Kim jest użytkownik? Zbieranie danych Co to jest design Współpraca programista-projektant.
podsumowanie wiadomości
Łukasz Dylewski Komunikacja w Sieci Łukasz Dylewski
Czy możesz sobie wyobrazić nawigator w Twoim telefonie?
Projekt i częściowa implementacja gry logicznej w technologii HTML5
Gra komputerowa na komputer Raspberry Pi
BADANIE WYDOLNOŚCI NA PODSTAWIE POMIARU TĘTNA
Aplikacje internetowe
Contactis Power Dialer Obszary zastosowania Dla CC w których nie ma możliwości realizacji automatycznych akcji wychodzących lub realizuje się je ”ręcznie”
Interakcja człowiek – komputer Interfejs www
MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.
Kuba jakóbczak Michał Bożyk
73.Przez pierwsze dwie sekundy ciało poruszało się ze stałą prędkością 4m/s, przez kolejne pięć ze stałym przyspieszeniem 0,8m/s 2, a w kolejnych dwóch.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Ketchapp (i nie tylko) uncovered Fenomen prostoty Piotr Sobolewski – TK Games.
Java profiler based on byte code analysis and instrumentation for apdaptation the source code in many-core hardware accelerators Marcin Pietroń, Dominik.
Dokumentacja obsługi programów Kamil Smużyński Piotr Kościński.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
PROGRAMOWANIE W JAVA Informatyka Stosowana – ROK II / III Laboratoria mgr inż. Krzysztof Bzowski.
Android - cykl życia aplikacji, przykład prostej aplikacji
Autor: Oskar Giczela kl. I TŻŚ. Jest to ruch, w którym zmienia się kierunek ruchu, a nie zmienia się wartość prędkości. Szczególnym przypadkiem tego ruchu.
Temat 1 Pojęcie systemu operacyjnego Opracował: mgr Marek Kwiatkowski.
Dynamika punktu materialnego
Program do ekstrakcji *) linii graficznych Andrzej Łuszczuk Mieczysław Goc Krystyn Łuszczuk EDYTOR v.3.0 (background eraser) *) Pojęcie „ekstrakcja” jest.
© Copyright 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Bankowość w telefonie.
Paweł Kamieński. System mobilny Wszędzie masz dostęp do danych Na realizację tej prostej i intuicyjnej koncepcji złożył się przede wszystkim olbrzymi.
Siły Tarcie..
Praca.. Co to jest praca? s FF 2s2s FF s 2F2F2F2F s FF Im większe przesunięcie powoduje siła, tym większa praca. Im większa siła powoduje dane przesunięcie,
Inż. Marcin Marcinkowski. W tym menu wybieramy co chcemy zweryfikować.
Co to jest WPF? Silnik graficzny odpowiedzialny za renderowanie interfejsów (nie tylko!) użytkownika aplikacji dla Windows. Dostępny od.NET 3.0 (2006)
Augmented Reality na HoloLens
Tarcie statyczne i dynamiczne
Framework css Prezentacje wykonał: szymon kupper
USTAWIENIE WYJŚCIOWE:
Zapis prezentacji:

Design organiczny Słów kilka o przyjemnych aplikacjach

Organiczny? WTF? Marcin Korniluk – Animacja organiczna2 blender axis-interactive.com

Co mamy teraz? Produkt ma być żywy Jabłkofony i Interfejs naturalny Marcin Korniluk – Animacja organiczna3

Co chcemy osiągnąć? Naturalne zachowanie Rozpoznawalność elementów Niski koszt $ Marcin Korniluk – Animacja organiczna4

Percepcja użytkownika Chwyt, przesunięcie i rzut Wszystko w świecie powodują siły Ruch z przyspieszeniem Tarcie Ruchy Browna i wiatr Marcin Korniluk – Animacja organiczna5

Założenia Marcin Korniluk – Animacja organiczna6 Nie pchamy się wszędzie Obsługa użytkownika Prosta fizyka Efekty graficzne Wartości z sufitu

Prosta fizyka Tarcie statyczne i dynamiczne Grawitacja Ruchy Browna i wiatr Punkt materialny Marcin Korniluk – Animacja organiczna7

Efekty graficzne Skalowanie + kolejność 3D Gradient wypukłość Cień rzucany nakładanie Powiększanie podnoszenie Marcin Korniluk – Animacja organiczna8

Wartości z sufitu Krok czasowy jest stały Metr/sekundę -> piksel/klatkę Percepcja vs poprawność Wydajność vs poprawność Marcin Korniluk – Animacja organiczna9 Jestem stałą Reynoldsa

Śnieżyca velx = 0; velr = 0; alpha = Math.random() * 100; xscale = yscale = Math.random() * ; y = 0; x = Math.random() * parent.width; onEnterFrame = function() { velr += Math.random() * 2 - 1; velr *= 0.9; rotation += velr; velx += (Math.random() * 2 - 1) / 10; velx *= 0.99; x += velx; y += xscale / 100; }; Marcin Korniluk – Animacja organiczna10

Twitter layout Tablet Pływające menu Prawo Hooka Tarcie Stos kart Marcin Korniluk – Animacja organiczna11

Antyprzykład kontrolki Animacja w jednym kierunku 3 style animacji 3 style elementów niedopasowanie Marcin Korniluk – Animacja organiczna12

Przykład WWW Marcin Korniluk – Animacja organiczna13 2advanced.com

Antyprzykład WWW Marcin Korniluk – Animacja organiczna14 start-the-change.org

Zastosowania UI mobile Menu, reklamy, WWW Elementy gier niezależne od gracza Marcin Korniluk – Animacja organiczna15