Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród nauczycieli i dyrekcji (razem 16 ankiet)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Demokracja w szkole.
Advertisements

Jak samorząd uczniowski może wpłynąć na życie społeczności szkolnej?
Śmiech to zdrowie… ale i nauka.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Podejmowanie interwencji w sytuacjach szczególnych zagrożeń
Poprawienie relacji miedzy ludzkich – prezentacja .
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
1. Aby otrzymać prawo głosu należy podnieść rękę 2. Uczestnicy debaty zwracają się do siebie per Pan, Pani 3. Zakazane jest obrażanie lub wyśmiewanie.
EDUKACJA NIEKONWENCJONALNA non scholae sed vitae discimus non scholae sed vitae discimus.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
„Szkoła wspomaga wychowanie” debata uczniów szkół ponadgimnazjalnych
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
NAUCZYCIELKA BADACZKA, jest pomysł na więcej pracy
Dla uczniów bardzo ważna jest otwarta komunikacja z wychowawcami, nauczycielami i dyrektorami. Stworzenie atmosfery sprzyjającej otwartej komunikacji może.
Jan Białostocki Patryk Owczarek
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Zadania samorządu uczniowskiego
Od kiedy działa Samorząd Uczniowski? Jakie zainteresowanie wówczas wywoływał SU? Jaki był stosunek do SU? Jaki wpływ na szkołę miał Samorząd Uczniowski?
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach W ankiecie Egzaminy i diagnozowanie zewnętrzne przeprowadzonej dla nauczycieli wzięło udział
Określa wspólny dla całej społeczności szkolnej kierunek działań
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
PROJEKT „SZKOŁA WSPÓŁPRACY”
Szkoła Współpracy.
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Samorząd Uczniowski.
CZYLI JAK STWORZYĆ IDEALNY SAMORZĄD SZKOLNY?
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Debata pracowników szkoły
Edukacja chrześcijańska
Czy Pana/Pani zdaniem zaangażowanie młodzieży w sprawie demokracji zmieniło się na przestrzeni kilku lat?
Włączanie podmiotów w działalność szkoły
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
WYCHOWAWCA –JAK BUDOWAĆ AUTORYTET
Władze samorządowe w naszej szkole
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Ankieta została przeprowadzona w klasach licealnych. Klasom 1 i 2 zostało zadane 5 pytań, natomiast klasie 3 9 pytań. Łącznie było 182 ankiet. Oto wyniki.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
OGÓLNOPOLSKI PROJEKT „SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY” Sesja XVIII Sandra Masłowska Przemysław Paszowski III Liceum Ogólnokształcące Im. Cypriana Kamila Norwida.
Praca pedagogiczna w Zespole Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku „Walka, rywalizacja i sukces to fatalne słowa. One paraliżują nas w życiu” Krystyna.
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE.
WYNIKI AUTOEWALUACJI w Szkole Promującej Zdrowie przeprowadzonej w roku szkolnym 2014/2015 Szkoła Podstawowa im. Ks. Mariana Wiewiórowskiego w Gomulinie.
ARTUR: Obszar 1. Wybory reprezentacji w tej ankiecie sprawdzamy, czy w naszej szkole wybory do samorządu uczniowskiego są zgodne z demokratycznymi zasadami.
The Leader in Me.
Tutoring w szkole, czyli pomysł na małą wielką zmianę
W YCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE NSP Nasza Szkoła im. J. Korczaka.
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
Czy wiesz, że jako uczeń i człowiek masz określone prawa? a) tak b) nie c) brak odpowiedzi
VIII sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 imienia Jędrzeja Śniadeckiego w Pionkach Wykonały: Sylwia Szmit, Patrycja Petniak.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
PROCESY EDUKACYJNE SĄ ORGANIZOWANE W SPOSÓB SPRZYJAJĄCY UCZENIU SIĘ
7 Nawyków – mapa wdrożenia
RESPEKTOWANIE NORM SPOŁECZNYCH W SZKOLE
Jak organizować społeczne środowisko uczenia się dzieci w klasie I?
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Wychowanie do życia w rodzinie
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
II KONFERENCJA RAD RODZICÓW RODZICE W SZKOLE
Zapis prezentacji:

Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród nauczycieli i dyrekcji (razem 16 ankiet)

Jaka jest według Pani/Pana definicja partnerstwa w relacji uczeń - nauczyciel? Partnerstwo w szkole w relacji nauczyciel-uczeń według nauczycieli i dyrekcji to wyrozumiałość, zrozumienie swoich potrzeb i oczekiwań, dotrzymywanie słowa, gotowość do wspólnych działań, współpraca, zaufanie, zaangażowanie, umiejętność słuchania, pomoc w nauce, okazywanie szacunku oraz wyrozumiałość

Jaka jest według Pani/Pana definicja partnerstwa w relacji uczeń - uczeń? Partnerstwo w szkole w relacji uczeń-uczeń według nauczycieli i dyrekcji to koleżeństwo, wzajemna pomoc, zrozumienie, akceptacja własnych poglądów, relacje pozaszkolne, szacunek, współpraca

Jakie działania nauczycieli wpływają na wzorowe partnerstwo? (dodatkowe odpowiedzi) Otwartość Nadążanie za nowinkami (lektury, muzyka) Akceptacja Umiejętność bycia autentycznym

Jakie działania ze strony uczniów wpływają na wzorowe partnerstwo? odpowiedzialność za czyny i słowa

Jak objawia się brak partnerstwa? (dodatkowe odpowiedzi) Uczniowie nie mają możliwości wypowiedzenia się w sprawach dla siebie istotnych

Jak objawia się partnerstwa? (dodatkowe odpowiedzi) uczniowie nie boją się nauczycieli nauczyciele i uczniowie rozmawiają ze sobą konflikty między jednostkami rozwiązywane są poprzez swobodne wypowiadanie się