Obsługiwania wykonywane przy spycharko-ładowarce SŁ-34 Przegląd kontrolny przed wyjazdem z parku Przegląd kontrolny w drodze Przegląd kontrolny w czasie przerw w pracy Obsługiwanie codzienne (OC) Obsługiwanie okresowe nr 1 (OO-1) co 100 mth Obsługiwanie okresowe nr 2 (OO-2) co 300 mth Obsługiwanie roczne (OR)
Przeprowadza się po każdym dniu pracy maszyny. Obsługiwanie codzienne (OC) Przeprowadza się po każdym dniu pracy maszyny. Czas obsługiwania 1 – 2 h.
- umyć spycharko-ładowarkę, - usunąć zanieczyszczenia z podzespołów, - usunąć usterki stwierdzone podczas pracy Nadwozie należy myć wodą z dodatkiem detergentów Zabrania się używać do mycia i czyszczenia oleju napędowego
Sprawdzić i uzupełnić ilość paliwa poziom oleju w pompie wtryskowej i regulatorze obrotów poziom oleju w misce olejowej silnika
Sprawdzić zabezpieczenia sworzni układu roboczego
Sprawdzić poziom oleju w zbiorniku hydraulicznego układu napędu korek wlewowy Poziom oleju sprawdza się po odkręceniu korka wlewowego. Zbiornik powinien być napełniony do poziomu korka. zbiornik oleju hydraulicznego układu napędu 190 l
Sprawdzić poziom oleju w zbiorniku oleju układu roboczego i skrętu zbiornik oleju hydraulicznego układu roboczego i skrętu 240 l Zbiornik powinien być napełniony do poziomu - między kreskami min. i max. na wskaźniku prętowym odpowietrznik 3 filtry oleju MS-200BAR 240 l korek wlewowy wskaźnik prętowy poziomu oleju
Sprawdzić i uzupełnić poziom płynu w układzie chłodzenia korek wlewowy Sprawdzić i uzupełnić poziom płynu w układzie chłodzenia Poziom płynu w chłodnicy wolno sprawdzać dopiero po upływie około 0,5 godziny od chwili zatrzymania silnika. Płyn chłodzący w chłodnicy jest gorący i znajduje się pod ciśnieniem. Otwarcie korków grozi poparzeniem twarzy i rąk. chłodnica pompa wodna
Przesmarować spycharko-ładowarkę zgodnie ze schematem i tabelą smarowania 1. Przeguby krzyżakowe i połączenia wielowypustowe wałów napędowych 2. Sworznie układu roboczego i cylindrów hydraulicznych 3. Układ śledzący kierowania ramą
Przesmarować spycharko-ładowarkę zgodnie ze schematem i tabelą smarowania Należy przesmarowąć 10 punktów smarnych 2 - na wielowypustach wałów zmiennik momentu- skrzynia biegów skrzynia biegów- wał napędowy w kierunku przedniego mostu 8 - na przegubach Kardana przeguby krzyżakowe i połączenia wielowypustowe wałów napędowych
Przesmarować spycharko-ładowarkę zgodnie ze schematem i tabelą smarowania - sworznie układu roboczego i cylindrów hydraulicznych 8 7 6 4 9 3 5 2 1 Należy przesmarować 18 punktów smarnych; po 9 - z lewej i prawej strony maszyny.
Przesmarować spycharko-ładowarkę zgodnie ze schematem i tabelą smarowania - układ śledzący kierowania ramą smarowniczka lewy drążek śledzący Należy wtłoczyć smar do 4 smarowniczek znajdujących się na przegubach dwóch drążków śledzących: lewym i prawym.
Sprawdzić zabezpieczenia sworzni przegubu głównego przegub górny przegub dolny
Sprawdzić i w razie potrzeby dokręcić połączenia śrubowe mechanizmów i zespołów spycharko-ładowarki zwrócić szczególną uwagę na śruby mocujące panwie tylnego mostu do ramy panwie tylnego mostu śruby mocujące
Sprawdzić i w razie potrzeby dokręcić połączenia śrubowe mechanizmów i zespołów spycharko-ładowarki zwrócić szczególną uwagę na śruby mocujące most przedni do ramy śruby mocujące most przedni
Sprawdzić i w razie potrzeby dokręcić połączenia śrubowe mechanizmów i zespołów spycharko-ładowarki wał SB165 - most tylny zwrócić szczególną uwagę na śruby mocujące wały napędowe Wał ZM151- SB165 wały SB165 - most przedni
w hydraulicznym układzie napędu Oczyścić filtr FP1-16 w hydraulicznym układzie napędu Filtr należy czyścić przez kilkakrotny obrót pokrętłem. Po oczyszczeniu pokrętło należy ustawić równolegle do wytłoczenia na filtrze. Filtr szczelinowy FP1-16 wytłoczenie pokrętło filtra