Obsługiwania wykonywane przy spycharko-ładowarce SŁ-34

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
N-okresowy silnik spalinowy z tłokiem obrotowym
Advertisements

Napędy hydrauliczne.
OBSŁUGA TECHNICZNA: SKODA FABIA.
TEMAT 5: Obsługa techniczna samochodów pożarniczych
Warunki dopuszczenia motorowerzysty do uczestnictwa w ruchu drogowym.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
T: Układ hydrauliczny. Zasadniczy i dodatkowy osprzęt wózków (działający na bazie hydrauliki)
Prowadnice i przekładnie
WYKŁAD 11 POMPY I UKŁADY POMPOWE.
Układy w motorowerze Justyna Ćwiertnia.
Prezentacja Ceramizerów
OBSŁUGA TECHNICZNA: TOYOTA YARIS.

Polski Producent Profesjonalnych Odkurzaczy PROFI
Mechanizm odbioru mocy jest przeznaczony do: mechanizm przełączający
UKŁAD HYDRAULICZNY SPYCHARKI BAT- M
Nowy pojazd egzaminacyjny Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego
SB 165 Chłodnica oleju 60 % MPa Zawór sterujący
XXII Sympozjon PKM Jurata, wrzesień 2005
Budowa samochodu Przygotowała: Regina Wasilewska (nauczyciel techniki)
Budowa motoroweru.
Zadania gospodarki smarowniczej w przedsiębiorstwie przemysłowym
Technika Cieplna Sp. z o.o. Prezentacja przygotowana dla firmy:
Technika Cieplna Sp. z o.o.
Click to edit Master subtitle style EASY CUT & BEVEL Przecinarka do rur HV HV RS jest najwydajniejszą, szybkotnącą na zimno przecinarką dostępną na rynku.
Obsługa codzienna pojazdu - test.
WYMIANA OLEJU.
Powiatowy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. W. Witosa ul. Św
Ogólna budowa BAT- M opr.andrkus.
Mechanizmy sterowania organem roboczym BAT- M
Właściwe ustawienie fotela, lusterek, zagłówków i zapięcie pasów bezp.
II zasad termodynamiki
Wynalazek który odmienił życie
Zastosowanie pojazdów Unimog w letnim i zimowym utrzymaniu dróg
Silniki. Silniki Silnik 2t Silnik dwusuwowy jest to silnik spalinowy, w którym cały obieg pracy (w tym suw pracy) następuje co drugi suw (przemieszczenie.
ZADANIE 1 PRZYGOTOWANIE DO JAZDY, SPRAWDZENIE STANU TECHNICZNEGO PODSTAWOWYCH ELEMENTÓW POJAZDU ODPOWIEDZIALNYCH BEZPOŚREDNIO ZA BEZPIECZEŃSTWO JAZDY.
Sprężarki. Podział, budowa i zastosowanie.
MOTOROWER – to pojazd wyposażony w silnik spalinowy o pojemności skokowej do 50 cm3 (pojemność skokowa silnika to objętość tej części cylindra lub cylindrów,
MASZYNY ENERGETYCZNE NOWOCZESNE KADRY DLA NOWOCZESNEJ ENERGETYKI
Organ roboczy jest przeznaczony do skrawania, przemieszczania gruntu
OBSŁUGIWANIE OKRESOWE NR 1 (OO-1) co 100 mth
Skrzynia biegów SB wałów siłownik pneumatyczny pokrywa sterująca
Jedno ślady. Jedno ślady Honda CBR 900 ccm Liczba cylindrów-4 Liczba zaworów na cylinder-4 Pojemność-918cc Moc-130 KM przy rpm Moment obrot-92.
Serdecznie witamy! Szkolenie projektowe z zakresu pomp ciepła PR_PC
Instrukcja regeneracji uszczelnień Force 7 i Splash 2001.
Budowa układu hydraulicznego
Egzamin praktyczny. WARUNKIEM PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO JEST ZAPEWNIENIE SOBIE PRZEZ OSOBĘ EGZAMINOWANĄ:
Egzamin praktyczny. WARUNKIEM PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO JEST ZAPEWNIENIE SOBIE PRZEZ OSOBĘ EGZAMINOWANĄ:
KATEGORIA B+E PRAWA JAZDY
Układ smarowania (olejenia)
Układ rozrządu.
Zasadnicze zespoły i układy silnika.
Pompy Napędzane Pneumatycznie
Blok III: Pojazdy stosowane w rolnictwie Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lekcja 7: Układy hamulcowe.
Blok III: Pojazdy stosowane w rolnictwie
Blok III: Pojazdy stosowane w rolnictwie Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lekcja 2: Ogólna budowa.
Blok III: Pojazdy stosowane w rolnictwie Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lekcja 6: Koła jezdne,
Maszyna Parowa.
Autor: Norbert Ruciński. str. 2  Obsługa techniczna samochodów pożarniczych;  Przygotowanie samochodu do ruchu drogowego;  Podstawowe czynności techniczne,
OBSŁUGI.
Amortyzator.
Diagnostyka układu hamulcowego
Proces technologiczny
Budowa roweru – układ jezdny, napędowy, hamulcowy i elektryczny
MOTORYZACJA. SUZUKI GSX 1000r Silnik rzędowy Układ i liczba cylindrów rzędowy, cylindrów: 4 Średnica cylindra 74,5 mm Skok tloka 57,3 mm Pojemność skokowa.
Zapis prezentacji:

Obsługiwania wykonywane przy spycharko-ładowarce SŁ-34 Przegląd kontrolny przed wyjazdem z parku Przegląd kontrolny w drodze Przegląd kontrolny w czasie przerw w pracy Obsługiwanie codzienne (OC) Obsługiwanie okresowe nr 1 (OO-1) co 100 mth Obsługiwanie okresowe nr 2 (OO-2) co 300 mth Obsługiwanie roczne (OR)

Przeprowadza się po każdym dniu pracy maszyny. Obsługiwanie codzienne (OC) Przeprowadza się po każdym dniu pracy maszyny. Czas obsługiwania 1 – 2 h.

- umyć spycharko-ładowarkę, - usunąć zanieczyszczenia z podzespołów, - usunąć usterki stwierdzone podczas pracy Nadwozie należy myć wodą z dodatkiem detergentów Zabrania się używać do mycia i czyszczenia oleju napędowego

Sprawdzić i uzupełnić ilość paliwa poziom oleju w pompie wtryskowej i regulatorze obrotów poziom oleju w misce olejowej silnika

Sprawdzić zabezpieczenia sworzni układu roboczego

Sprawdzić poziom oleju w zbiorniku hydraulicznego układu napędu korek wlewowy Poziom oleju sprawdza się po odkręceniu korka wlewowego. Zbiornik powinien być napełniony do poziomu korka. zbiornik oleju hydraulicznego układu napędu 190 l

Sprawdzić poziom oleju w zbiorniku oleju układu roboczego i skrętu zbiornik oleju hydraulicznego układu roboczego i skrętu 240 l Zbiornik powinien być napełniony do poziomu - między kreskami min. i max. na wskaźniku prętowym odpowietrznik 3 filtry oleju MS-200BAR 240 l korek wlewowy wskaźnik prętowy poziomu oleju

Sprawdzić i uzupełnić poziom płynu w układzie chłodzenia korek wlewowy Sprawdzić i uzupełnić poziom płynu w układzie chłodzenia Poziom płynu w chłodnicy wolno sprawdzać dopiero po upływie około 0,5 godziny od chwili zatrzymania silnika. Płyn chłodzący w chłodnicy jest gorący i znajduje się pod ciśnieniem. Otwarcie korków grozi poparzeniem twarzy i rąk. chłodnica pompa wodna

Przesmarować spycharko-ładowarkę zgodnie ze schematem i tabelą smarowania 1. Przeguby krzyżakowe i połączenia wielowypustowe wałów napędowych 2. Sworznie układu roboczego i cylindrów hydraulicznych 3. Układ śledzący kierowania ramą

Przesmarować spycharko-ładowarkę zgodnie ze schematem i tabelą smarowania Należy przesmarowąć 10 punktów smarnych 2 - na wielowypustach wałów zmiennik momentu- skrzynia biegów skrzynia biegów- wał napędowy w kierunku przedniego mostu 8 - na przegubach Kardana przeguby krzyżakowe i połączenia wielowypustowe wałów napędowych

Przesmarować spycharko-ładowarkę zgodnie ze schematem i tabelą smarowania - sworznie układu roboczego i cylindrów hydraulicznych 8 7 6 4 9 3 5 2 1 Należy przesmarować 18 punktów smarnych; po 9 - z lewej i prawej strony maszyny.

Przesmarować spycharko-ładowarkę zgodnie ze schematem i tabelą smarowania - układ śledzący kierowania ramą smarowniczka lewy drążek śledzący Należy wtłoczyć smar do 4 smarowniczek znajdujących się na przegubach dwóch drążków śledzących: lewym i prawym.

Sprawdzić zabezpieczenia sworzni przegubu głównego przegub górny przegub dolny

Sprawdzić i w razie potrzeby dokręcić połączenia śrubowe mechanizmów i zespołów spycharko-ładowarki zwrócić szczególną uwagę na śruby mocujące panwie tylnego mostu do ramy panwie tylnego mostu śruby mocujące

Sprawdzić i w razie potrzeby dokręcić połączenia śrubowe mechanizmów i zespołów spycharko-ładowarki zwrócić szczególną uwagę na śruby mocujące most przedni do ramy śruby mocujące most przedni

Sprawdzić i w razie potrzeby dokręcić połączenia śrubowe mechanizmów i zespołów spycharko-ładowarki wał SB165 - most tylny zwrócić szczególną uwagę na śruby mocujące wały napędowe Wał ZM151- SB165 wały SB165 - most przedni

w hydraulicznym układzie napędu Oczyścić filtr FP1-16 w hydraulicznym układzie napędu Filtr należy czyścić przez kilkakrotny obrót pokrętłem. Po oczyszczeniu pokrętło należy ustawić równolegle do wytłoczenia na filtrze. Filtr szczelinowy FP1-16 wytłoczenie pokrętło filtra