Alina Zaremba Zadanie 1: Liczbę 1234 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę 2 1 2 3 4 2.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rozwiązania Mobilne dla Przedsiębiorstw Jakub Abramczyk Dyrektor Regionalny 21 Czerwiec, 2007.
Advertisements

MARCIN JAKUBOWSKI.
Alina Zaremba Zadanie 1: Od liczby 9976 odejmij liczbę 5521 sposobem pisemnym
Dzielenie sposobem pisemnym
1 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.SEC Agenda Cisco Business Partner Wymogi bezpieczeństwa współczesnej architektury sieciowej CISCO Self-Defending.
„Ekologia wczoraj i dziś”
Made by : Jakub Maćkowiak
Zastosowanie osi symetrii i wielokątów w przyrodzie
Zadania i łamigówki matematyczne.
Wyruszyć w świat w ramach JOTT 14.V.2005 Wita m. W pamiętną sobotę wyruszyliśmy na tereny Zagłębia Dąbrowskiego na dwie trasy turystyczne Starszoharcerską
Ułamki dziesiętne.
"SPOSOBY PRACY Z DZIECKIEM Z ADHD W JEGO NATURALNYM ŚRODOWISKU„
Dodawanie sposobem pisemnym
Solina, 26 października 2009 roku Kompetentny urzędnik – silny samorząd Projekt finansowany jest, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach.
Wzory Cramera (metoda wyznacznikowa)
UTRUDNIENIA EKSPLOATACYJNE W OBIEKTACH SYSTEMOWEGO MIESZKANIOWEGO BUDOWNICTWA ROLNICZEGO W ASPEKCIE BŁĘDÓW PROJEKTOWYCH I WYKONAWCZYCH Leszek Niedostatkiewicz.
W królestwie liczb Opracowali: Monika Bawor Mariola Czerwonka
BIOTEBAL Kreacja KV. Zadanie dla agencji Kreacja KV.
Projekty eTwinning Okno otwarte na … W Szkole Podstawowej nr 1 im. gen. Stanisława Dąbka w Lubaczowie.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów DorFin Baza.
SZABLONY STOSOWANIE SZABLONÓW PODZIEL I ZMIERZ. Określanie miary i podziału Czasami konieczne jest zaznaczenie punktów na obiekcie położonych w równych.
WYNIKI KONKURSU JĘZYKA NIEMIECKIEGO. KAŻDY Z UCZESTNIKÓW OTRZYMAŁ ZESTAW PUZZLI DO UŁOŻENIA.
POMNIKI PRZYRODY GMINY DAMASŁAWEK
Wypadki na drogach – porozmawiajmy Szkoła Podstawowa nr 1 im. Kardynała Bolesława Kominka w Kątach Wrocławskich.
Mazur.
Weź kartkę papieru i ołówek!!!!!!!!
GMINA HRUBIESZÓW I OKOLICE
1 Mierzenie problemowe w zakresie warunków nauczania języków obcych w szkołach publicznych.
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
Portale informacyjno-edukacyjne w samorządach terytorialnych. Ocena projektów dot. OZE w programie Retscreen Anna Bogusz Warszawa, 8 luty 2011 r.
xHTML jako rozszerzenie HTML
Władza lokalna w Polsce
Międzynarodowa Konferencja Turystyka wiejska na drodze do komercjalizacji Kielce, 9-10 kwietnia 2010 r.
Prawo lokalne w Internecie Jakub Kasprzycki
Planowanie strategiczne w ośrodkach innowacji i przedsiębiorczości Marzena Mażewska SOOIPP.
RÓWNANIA Wprowadzenie.
DARCZYŃCY GMINA BOREK WLKPGMINA GOSTYŃGMINA KROBIA GMINA PIASKI GMINA POGORZELA GMINA PONIEC POWIAT GOSTYŃSKI GMINA PĘPOWO.
SYTUACJA NA RYNKU PRACY W WOJEWÓDZTWIE KUJAWSKO-POMORSKIM RADZIEJÓW, r.
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Polska – Białoruś – Ukraina Interreg III A/TACIS.
CEBULA (ŁOŻYSKO KULKOWE)
Oefening op de accusatief Vul aan met de juiste vorm van het substantief (in de accusatief) Vervang het substantief vervolgens door het overeenkomstige.
Barbara Główka Informacja innowacyjna SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE BIBLIOTEKA.
RÓŻNE SPOSOBY ROZWIĄZANIA TEGO SAMEGO ZADANIA NA RÓŻNYCH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Narzędzie wspomagające projektowanie aplikacji Proficy iFIX
Obrączkowanie ptaków Obrączkowanie ptaków, metoda badań ptaków polegająca na znakowaniu poszczególnych odławianych osobników (przy pomocy trudno zniszczalnych.
Elektroniczna Legitymacja Studencka w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie dokumentacji przebiegu studiów Paweł Wołczkiewicz.
Projekt systemowy Program Operacyjny Kapitał Ludzki Gmina Radziejowice/ Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziejowicach Radziejowice, 12 listopada 2013.
Podsumowanie Programu IW INTERREG III A Czechy –Polska w Województwie Śląskim Ocena wpływu transgranicznego Konferencja Podsumowująca Interreg III A Czechy.
Procedura wydania opinii o zasadności realizacji projektów z zakresu budowy sieci szerokopasmowych finansowanych z funduszy strukturalnych Warszawa.
Biznes plany w ramach PO RYBY Przemysław Osiński, r.
Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ 17 grudnia 2012.
2006 Nowy Program Skanera - prezentacja. Nowy program kwalifikacji do skanera S1 Kwalifikacja jednomiesięczna Stać się lub już być Kierownikiem Uczestniczyć
Przedstawienie założeń projektu Naprzeciw zmianom – badanie trendów gospodarczych miasta Jaworzna Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Historia wdrożeń systemu EWID2007 RYTRO– maj 2010 Tomasz Krupa.
Dodawanie Autor: Zbigniew Skarszewski 3+5=
Mnożenie Autor: Zbigniew Skarszewski 1 x 5 =
Procedura zaskarżania aktów administracyjnych według prawa polskiego Jolanta Kochanowska – Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska Frankfurt nad Odrą,
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, czerwiec 2009.
Hanna Michalak ASK V REKLAMA...
Instrukcja switch switch (wyrażenie) { case wart_1 : { instr_1; break; } case wart_2 : { instr_2; break; } … case wart_n : { instr_n; break; } default.
Ilości nadanych usług pocztowych wraz z dynamikami – Poczta Polska – lata 2006 – 2009.
Innowacyjność szansą rozwoju nowych firm. Wyniki analizy możliwości wsparcia innowacyjności w Polsce północno-wschodniej i centralnej.
Badanie wychylenia osi komina przemysłowego Dr inż. Ryszard Kowalski
Język angielski szansą na rynku pracy. Realizacja projektu Rok szkolny 2011/2012 Zajęcia dwa razy w tygodniu po 45 minut – w sumie 37 godzin lekcyjnych.
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
1 Technika cyfrowa Systemy zapisu liczb wykonał Andrzej Poczopko.
KW2 Czy można żyć bez KW2? - Można, ale co to za życie?... [S.Toton 2001r.n.e.]
Zapis prezentacji:

Alina Zaremba

Zadanie 1: Liczbę 1234 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 1: Liczbę 1234 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 1: Liczbę 1234 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 1: Liczbę 1234 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 1: Liczbę 1234 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 2: Liczbę 2314 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 2: Liczbę 2314 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 2: Liczbę 2314 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 2: Liczbę 2314 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 2: Liczbę 2314 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 3: Liczbę 3598 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 3: Liczbę 3598 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 3: Liczbę 3598 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 3: Liczbę 3598 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 3: Liczbę 3598 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 4: Liczbę 2121 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 5: Liczbę 4067 pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 6: Liczbę pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 6: Liczbę pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 6: Liczbę pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 6: Liczbę pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 6: Liczbę pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 6: Liczbę pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 6: Liczbę pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 6: Liczbę pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 6: Liczbę pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 6: Liczbę pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 6: Liczbę pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 6: Liczbę pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 6: Liczbę pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Zadanie 6: Liczbę pomnóż sposobem pisemnym przez liczbę

Dziękuję za uwagę