JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Advertisements

Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb”
zarządzanie produkcją
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
Wpływ systemu rachunku kosztów na wynik finansowy
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Katedra Marketingu Usług
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Rzecz o efektywności w biznesie
Program Rozwoju Sprzedaży
strategia marketingowa
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Zdjęcia ze stron:
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
Kupuj taniej Korzyści dla Ciebie. Współpraca z Betterware Członkostwo w Klubie Betterware Sprzedaż produktów Betterware Budowanie sieci sprzedaży.
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
„Matematyka w naszym życiu”
Kampania reklamowa Somfy 2013
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
Coś Ci przeszkadza? Masz jakiś problem…?
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Test.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
O korzeniach i skrzydłach…
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Pytanie 1 i 2 Czy znasz skład chemiczny powietrza? Czy wiesz, jaki jest najlepszy dla Twojego ciała skład chemiczny powietrza?
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?
Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych? 1 Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Salamon Consulting
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam. Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Reklama to szczególny rodzaj komunikatu, zazwyczaj komercyjnego, mającego.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
TECHNIK HANDLOWIEC.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Zygmunt Korzeniewski Wybrane narzędzia skutecznego lidera.
Targowiska kiedyś i dziś
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
 Nasze miniprzedsiębiorstwo nosi nazwę BOOKMARK. Działamy na terenie szkoły ponadgimnazjalnej: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego.
#noname-kim jesteśmy?  Jesteśmy uczennicami XI Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku. Nasza firma jest projektem z ekonomii, naszą nauczycielką, a.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Bartosz Knapik GRY Planszowe.
Mów mi „Mistrzu”! Czy z sierotki da się zrobić „urodzonego handlowca”?
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Nie tylko Ceną da się Sprzedawać
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu.
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Copywriting Karolina Stróżyk
Wiersze na Dzień Dobrego Słowa
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Firma Bolix to: Specjalizujemy się w produkcji systemów elewacyjnych, a w szczególności systemów ociepleń, czyli produktów, dzięki którym zewnętrzne ściany.
Zapis prezentacji:

JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY? Zdjęcia m.in. ze stron: www.go.funpic.hu www.joemonster.org www.google.pl

Słowa to pojęcia, terminy, dźwięki, idee – jak dużą uwagę przywiązujesz do nich w praktyce?

Jak dalece słowa wpływają na naszą rzeczywistość?

Na co dzień doświadczasz także mocy słów?

Ludzie słowami ranią, ale też pocieszają, koją.

Dla ludzi Wschodu słowo jest rzeczywistością stwórczą, kreuje rzeczywistość, którą nazywa.

To jest to coś, co się dzieje między matką a dzieckiem, gdy matka komunikuje się z dzieckiem.

A co się wtedy dzieje? Matka przekazuje dziecku życie

Czy Twoje słowa rzeczywiście przekazują to, co wartościowe?

Czy nazwy Twoich produktów, oraz sposób komunikowania się z klientem są skuteczne?

Zdajesz sobie sprawę, w jaki sposób same słowa działają na Twoich klientów?

Czy potrafisz tak budować nazwy i w taki sposób konstruować werbalne zachęty do zakupu, aby rzeczywiście działały?

Czy potrafisz prowadzić skuteczne prezentacje werbalne i pozawerbalne prowadzące do sprzedaży?

Czy krótkie teksty sprzedawcy wtrącane do kontaktu z klientem mają często większe znaczenie w sprzedaży od rzeczywistych walorów wyrobu?

Czy używasz słów trącących magią? Po co?

Jakie skojarzenia obrazowe rodzą stosowane przez Ciebie słowa?

Czy posługujesz się nimi świadomie?

Potrzebujesz pomocy w stosowaniu efektywnych gier słownych?

Jak bronić się przed słownymi manipulacjami?

Potrzebujesz sloganów, haseł, nazw, które działają na klienta?

Twoi klienci z pozoru interesują się głównie ceną Twoi klienci z pozoru interesują się głównie ceną? Czy nie jest tak, że często cenę usprawiedliwia odpowiednia nazwa?

Nie wierzysz?

Jeden z naszych klientów twierdził, że w jego branży liczy się tylko cena.

Na pytanie: Jaka to branża? Odpowiedział: Produkcja makaronów

A czy sprzedaje pan: „Makaron tylko dla panów”?

A co Ty na to, aby tak nazwany produkt kosztował więcej?

A co jeśli w tym przeszkadza? Na ile nazwa Twojej firmy, Twoich produktów sama sprzedaje produkt i odpowiednio go plasuje? A co jeśli w tym przeszkadza?

Jak to zrobić lepiej?

A dobre hasło reklamowe –ile jest warte w Twoim przypadku?

e-mail: salamon@salamon.pl Sprawdź: Salamon Consulting tel. 875650099 fax 875633400 e-mail: salamon@salamon.pl www.salamon.pl www.facebook.com/salamonconsulting