JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY? Zdjęcia m.in. ze stron: www.go.funpic.hu www.joemonster.org www.google.pl
Słowa to pojęcia, terminy, dźwięki, idee – jak dużą uwagę przywiązujesz do nich w praktyce?
Jak dalece słowa wpływają na naszą rzeczywistość?
Na co dzień doświadczasz także mocy słów?
Ludzie słowami ranią, ale też pocieszają, koją.
Dla ludzi Wschodu słowo jest rzeczywistością stwórczą, kreuje rzeczywistość, którą nazywa.
To jest to coś, co się dzieje między matką a dzieckiem, gdy matka komunikuje się z dzieckiem.
A co się wtedy dzieje? Matka przekazuje dziecku życie
Czy Twoje słowa rzeczywiście przekazują to, co wartościowe?
Czy nazwy Twoich produktów, oraz sposób komunikowania się z klientem są skuteczne?
Zdajesz sobie sprawę, w jaki sposób same słowa działają na Twoich klientów?
Czy potrafisz tak budować nazwy i w taki sposób konstruować werbalne zachęty do zakupu, aby rzeczywiście działały?
Czy potrafisz prowadzić skuteczne prezentacje werbalne i pozawerbalne prowadzące do sprzedaży?
Czy krótkie teksty sprzedawcy wtrącane do kontaktu z klientem mają często większe znaczenie w sprzedaży od rzeczywistych walorów wyrobu?
Czy używasz słów trącących magią? Po co?
Jakie skojarzenia obrazowe rodzą stosowane przez Ciebie słowa?
Czy posługujesz się nimi świadomie?
Potrzebujesz pomocy w stosowaniu efektywnych gier słownych?
Jak bronić się przed słownymi manipulacjami?
Potrzebujesz sloganów, haseł, nazw, które działają na klienta?
Twoi klienci z pozoru interesują się głównie ceną Twoi klienci z pozoru interesują się głównie ceną? Czy nie jest tak, że często cenę usprawiedliwia odpowiednia nazwa?
Nie wierzysz?
Jeden z naszych klientów twierdził, że w jego branży liczy się tylko cena.
Na pytanie: Jaka to branża? Odpowiedział: Produkcja makaronów
A czy sprzedaje pan: „Makaron tylko dla panów”?
A co Ty na to, aby tak nazwany produkt kosztował więcej?
A co jeśli w tym przeszkadza? Na ile nazwa Twojej firmy, Twoich produktów sama sprzedaje produkt i odpowiednio go plasuje? A co jeśli w tym przeszkadza?
Jak to zrobić lepiej?
A dobre hasło reklamowe –ile jest warte w Twoim przypadku?
e-mail: salamon@salamon.pl Sprawdź: Salamon Consulting tel. 875650099 fax 875633400 e-mail: salamon@salamon.pl www.salamon.pl www.facebook.com/salamonconsulting