w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Znaki informacyjne.
Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2008 w powiecie nidzickim Nidzica, r.
Wprowadzenie do informatyki Wykład 6
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Opracowanie: Maria Skarupa, Oliwia Mordyl kl.6b
Liczby pierwsze.
Ile wiem o swojej szkole?
DZIAŁANIA NA LICZBACH NATURALNYCH
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Pytanie 1.     Co to za trójkąt, który ma jeden kąt prosty?
Dane dotyczące sprzedaży wody mineralnej
Wartość empiryczna (obserwowana) zmiennej
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
UŁAMKI DZIESIĘTNE porównywanie, dodawanie i odejmowanie.
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
Wzory ułatwiające obliczenia
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Kolejność wykonywania działań
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Pytania konkursowe.
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
KWADRAT PROSTOKĄT ROMB RÓWNOLEGŁOBOK TRAPEZ TRÓJKĄT.
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY 2010 DLA SZKOŁY.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
OBLICZENIA ZWIĄZANE Z CZASEM I KALENDZRZEM
Wyrażenia algebraiczne
„Porównywanie ilorazowe i różnicowe”
Cechy podzielności liczb - utrwalenie wiadomości
Anna Gadomska Szkoła Podstawowa Nr 79 Łódź
Ułamki zwykłe – zadania kl. V
Podsumowanie sezonu Wyniki współzawodnictwa sportu dzieci i młodzieży za 2012: W ramach współzawodnictwa MSiT sekcja uzyskała 45 pkt (43%), z pośród.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
- powtórzenie wiadomości
Podzielność liczb naturalnych
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Roku szkolnego 2008/ , I c3,79 2. III c3,72 3. II d3,70 4. I d3,49 5. II b3,46 6. III a3,40 7. I b3,28 8. III b3,27 9. II c3, II.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
Prezentacja dla klasy I gimnazjum
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Jaki jest statystyczny wrześnianin?
Zapis prezentacji:

w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0 ZADANIA MATEMATYCZNE różne Przygotowali uczniowie KLASY 3e w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0 pod kierunkiem Małgorzaty Suchta

  W sklepie jest 59 bananów. Po chwili dowieziono jeszcze 49 bananów. Ile razem jest bananów? 59+49=…………….. Odp.: Razem jest …………………...bananów. Wstaw znak 100-76………...80-56 63-29………….64-30 45+38………..45+44 Dziadek Marka zakłada hodowlę królików. Przygotował 9 klatek. W każdej klatce jest 8 królików. Dla ilu królików przygotował klatki? 9*8=... Odp.: Klatki przygotował dla ...........królików. Pani  Małgosia kupiła owoce. Miała  100zł , jabłka kosztowały 50zł, a gruszki o 5zł mniej. Ile Pani otrzymała reszty? Obliczenie: Odp.:

5. Uzupełnij tabelkę 6. Oblicz. -14 +17 34 65 23 22 45 23 78 53 65 33

7. Zapisz działania i wykonaj odpowiednie obliczenia. Suma dwóch liczb wynosi 73. Jeden składnik to 18. Oblicz drugi składnik. Odjemna wynosi 42, a odjemnik 13. Oblicz różnicę. Różnica dwóch liczb wynosi 22. Odjemna to 45. Oblicz odjemnik. Różnica dwóch liczb wynosi 31. Odjemnik to 17. Oblicz odjemną. 8. Ile pieniędzy miał Daniel w skarbonce, jeśli po otrzymaniu od dziadka 27 zł i przeliczeniu wszystkich oszczędności stwierdził, że wystarczy mu dokładnie na książkę za 63 zł. 9. Uzupełnij podane zdania wpisując odpowiednio: 10 zł, 4 kg, 20 cm, 45 min. Mama kupiła .................... jabłek. Marty linijka ma ....................... długości. Tata zrobił zakupy za ......................... Lekcja w szkole trwa ........................

10. Oblicz.  65 + 4 = ..... 78 – 4 = ..... 21 + 7 = ..... 67 – 6 = ..... 43 +24 = ..... 83 – 30 = ..... 50 + 47 = ..... 55 – 20 = ..... 47 +3 = ..... 69 – 9 = ..... 72 + 8 = ..... 55 – 15 = .....   11. Bożena miała powiesić na choince 46 bombek. Powiesiła już 30 bombek. Ile bombek zostało jeszcze do powieszenia? .................................... Odp. ....................................................... 12. Pokoloruj kola, które są sumą podanych powyżej liczb

Dziękujemy za uwagę