3. SPOSOBY REPREZENTACJI GRAFÓW GRAFY 1. CZYM SĄ GRAFY ? 2. RODZAJE GRAFÓW 3. SPOSOBY REPREZENTACJI GRAFÓW KONIEC CZ. 1
2. PRZESZUKIWANIE WSZERZ (BFS) 3. PRZESZUKIWANIE WGŁĄB (DFS) PRZESZUKIWANIE GRAFU 1. O CO WLASCIWIE CHODZI? 2. PRZESZUKIWANIE WSZERZ (BFS) 3. PRZESZUKIWANIE WGŁĄB (DFS) KONIEC CZ. 2
2. DOKLADNE NAKREŚLENIE PROBLEMU MAKSYMALNY PRZEPLYW 1. A O CO W TYM CHODZI?? 2. DOKLADNE NAKREŚLENIE PROBLEMU 3. METODA ROZWIAZANIA 4. SPOSÓB IMPLEMENTACJI KONIEC CZ. 3
1. PROSTE PRZESZUKIWANIE (BITMAP) 2. SORTOWANIE TOPOLOGICZNE (TOPSORT) ZADANIA 1. PROSTE PRZESZUKIWANIE (BITMAP) 2. SORTOWANIE TOPOLOGICZNE (TOPSORT) 3. ZADANIE Z OLIMPIADY (CLO) 4. MAXFLOW (RATS) KONIEC CZ. 4
Special thanks for Ziuta za Pomoc i motywację KOMIWOJAŻER GRAFY ŚCIEŻKA I CYKL HAMILTONA DRZEWA ALGORYTM PRIMA GRAFY DWUDZIELNE … I WIELE WIELE INNYCH MOSTY SPÓJNE SKŁADOWE SILNE SPÓJNE SKŁADOWE GRAFY PLANARNE ŚCIEŻKA I CYKL EULERA ALGORYTM FLEURY'EGO ALGORYTM BORÓWKI ALGORYTM DIJKSTRY ALGORYTM KRUSKALA ALGORYTM BELLMANA-FORDA ALGORYTM DENICA ALGORYTM FLOYDA-WARSHALLA ALGORYTM TRZECH HINDUSÓW ALGORYTM CZTERECH ROSJAN Special thanks for Ziuta za Pomoc i motywację W przygotowaniu prezentacji