Opis projektu. Materiały Podgrzewacze Sklejka Klej Puszki po napojach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ocena dokładności pomiarów
Advertisements

''Fizyczna strona wirowania prania''
Opracowały: mgr Aurelia Wątroba i mgr Danuta Pobudkiewicz
Warsztaty początkowe dla nauczycieli, października 2012 Badania hydrologiczne Przewodnictwo elektryczne – zjawisko skierowanego przenoszenia ładunków.
Niezbędne przyrządy kreślarskie do wymiarowania. Ołówek H3 Ołówek B3
Pokazy z fizyki.
Tacka Rogersa doświadczenie.
„Huśtawka ze świeczek”
Zagadka nr 2.
Część eksperymentalna konkursu:
Pracę rozpoczynamy od wzmocnienia dna pudełka taśmą klejącą i przyszycia mocną nitką (najlepiej szewską dratwą lub kordonkiem) elementów dna do siebie.
Wykonała: Joanna Gwiazda
Opiekun uczniów: mgr Dorota Ciałowicz
Czyli jak ugotować ryż, bez użycia ognia...
3 Proste doświadczenia z lodem Projekt: Mateusza Ciałowicza Opiekun: pani mgr Dorota Ciałowicz.
Pole i objętość graniastosłupów i ostrosłupów- powtórzenie wiadomości
Laleczka z rolki po papierze
Masa uszczelniająca SKD
„Fizyka da się lubić” Wykonanie i realizacja Adam Stachurski i Kaja Surdy XXV LO im. Stefana Baczyńskiego w Łodzi.
Obliczanie gęstości wody
Rozwiązywanie zadań dotyczących brył platońskich
Laddomat 21 System akumulacyjny współpracujący z kotłem opalanym drewnem Rys.1 Kocioł opalany drewnem podłączony jest do... …zbiornika akumulacyjnego z.
Budki lęgowe dla ptaków
Katarzyna Pędracka i Mateusz Ciałowicz
PROJEKT POGODA JEST ZAWSZE
DUŻA MOC MAŁEJ ŚWIECZKI
Doświadczenie – Moc świeczki typu „tea-light”
Czyli historia 2 blondynek z paczką zapałek 
Zablokowana woda.
Otacza nas woda i powietrze
Karolina Stolarczyk I LO im. Tadeusza Kościuszki w Wieluniu Klasa If
Kinga Majda Magdalena Stolarek Izabela Prośniak
KATEGORIA - DOŚWIADCZENIE Marek DerezulkoII Liceum Ogólnokształcące Adrian Gęsickiz Oddziałami Dwujęzycznymi Wojciech Fabjańczukim. Adama Mickiewicza Joanna.
Temat: Gęstość materii Definicja: Gęstość (masa właściwa)- jest to stosunek masy pewnej porcji substancji do zajmowanej przez nią objętości.
„Fizyka da się lubić” MOC ŚWIECZKI.
GRANIASTOSŁUPY PROSTE.
Mini Tornado w butelce.
Jak powstał projekt na lekcję techniki ?
RUCH JEDNOSTAJNY PĘCHERZYKA POWIETRZA W RÓŻNYCH CIECZACH
Wybrane przykłady z realizacji zadania B.1.1.3
Obiektywny wskaźnik wyników egzaminów gimnazjalnych WSKAŹNIK EDUKACYJNA WARTOŚĆ DODANA DLA GIMNAZJUM NR 3 Źródło danych Instytut Badań Edukacyjnych
Termodynamika II klasa Gimnazjum nr 2
13.Ślizgacz przepływa odległość między mostami w czasie 2min płynąc w górę rzeki i w czasie 1min 40s płynąc w dół. Znajdź prędkość rzeki i ślizgacza wiedząc,
Bryły Obrotowe.
MARGARITE Z SOSEM POMODOROWYM I SEREM?
„Skąd Się Wziął Nauczyciel?” Ewa przed występem – ostatnie poprawki.
MISTRZ OTWARTEGO USMIECHU Krokodyl Henio mieszkał nad piękną wodą, ale nie lubił pływać, bo nie chciał się myć, a zwłaszcza czyścić zębów. Uciekał od.
Zgodnie z doświadczeniem moim celem było obliczenie zawartości dwutlenku węgla w C-C. Obrałam sobie dwie techniki za pomocą,których wykonałam to doświadczenie.
AUTORZY: Chrobak Natalia Maciak Gabriela. termometr (o dokładności 1°C) miska puszka C-C (200 ml) waga (o dokładności 1 g)
Wykonała grupa uczniów koła fizycznego „Fizykomania” z Gimnazjum nr 8 w Łodzi Czy zawartość CO 2 w napoju C-C wpływa na ocieplenie naszego klimatu? Konkurs.
Zaćmienie Słońca.
PRACA WYKONANA W RAMACH PROJEKTU
ZASKAKUJĄCE KUBKI. Jak działają takie kubki? 1) Obdarowana kubkiem osoba nie jest w stanie domyśleć się, co zawiera jego „jasna strona”, dopóki nie zaleje.
Kreatywne zabawy w domu i szkole
Paragraf 1.5 Sporządzamy wykresy.
ZIEMIA NASZĄ MATKĄ -CHROŃMY JĄ
Przykładowe bryły w gospodarstwie domowym
PRZESADZENIE ALOESU Mój aloes wymagał przesadzenia. aloes ma lecznicze właściwości i jest bardzo zdrowy. Wyrósł tak że miał cztery części. Każdą z.
Lekcja powtórzeniowa (bez paragrafu)
ZAKWAS I CHLEB Emilia Cieślak. ZAKWAS Pierwszy dzień  5 łyżek mąki żytniej i 5 łyżek letniej wody wymieszać w litrowym słoiku i odstawić w ciepłe miejsce.
1. Przygotuj: mikroskop, cebulę i ostry nóż, pęsetę, zakraplacz, szkiełka: podstawowe i nakrywkowe, wodę.
KONKURS ZADANIE 1 KONKURS ZADANIE 1 Długość średnicy Marsa wynosi około 6,8 ・ 103 km, a średnicy Merkurego —około 4,8 * 103 km. Mars ma średnicę dłuższą.
Wyznaczanie sprawności oraz mocy świeczki Fizyka da się lubić 2013.
przez dr Zbigniewa Wieczorka
Fizyka Da Się Lubić-Ważę Pierze
WAŻĘ PIERZĘ Gabriela Nowak.
Jak światło i woda wpływają na rozwój roślin
Aleksander Balcerzak Jak światło wpływa na kolor rzeżuchy? IV C.
PLANOWANIE PROJEKTU PLANOWANIE PROJEKTU
alternatywny sposób uprawy roślin doniczkowych
Zapis prezentacji:

Opis projektu

Materiały Podgrzewacze Sklejka Klej Puszki po napojach

W celu pocięcia sklejki udałem się do sklepu budowlanego. Z wyciętych części posklejałem ten graniastosłup

W celu zapewnienia cyrkulacji powietrza wywierciłem otwory w spodzie i po bokach. Wygląda to tak :

Puszka z wodą trzyma się w otworze wywierconym na miarę. O to rezultat.

Tak wygląda cała sklejkowa bryła

Tutaj widzimy, jak nasza piękna świeczka świeci.

Stawiam moje dzieło na kubku, gdyż dół musi mieć dostęp powietrza, aby zachować cyrkulację

Wlewam tylko 100 ml wody, aby ułatwić sobie późniejsze obliczenia

Tak wygląda projekt podczas pomiaru. Przykryłem górę puszki kawałkiem sklejki dla szybszego efektu.

Wprowadziłem małe poprawki, aby troszkę uszczelnić środek (folia aluminiowa), zwiększyć cyrkulację (większe otwory) oraz ustabilizować puszkę (sklejkowe klocki poprzyklejane do ścianek.)

WYKRESY

Pomiarów zakończonych sukcesem są 4, w tym jeden pomiar, który osobiście mnie zaskoczył

1

2 Tutaj się zdziwiłem, gdyż wziąłem tylko inną, świeżą puszkę. Wynik był zaskakujący Próbowałem powtórzyć rezultat, lecz przy następnym pomiarze przewróciłem mój projekt, wosk rozlał się w środku, zalewając wszystkie otwory. Musiałem przerwać pomiary, a ponownie rezultatu nie udało mi się osiągnąć.

3

4 Ten pomiar został wykonany po zwiększeniu otworów i doklejeniu kolejnej warstwy folii aluminiowej

Moc świeczki to ok.:

Dodatkowe Informacje Waga stearyny w jednej świeczce – g Całkowity czas palenia – 4h 15 min

Wykonał: Kamil Kozera MZS Aleksandrów Ł. (kl 3 Gimnazjum)