BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
Dołącz do nas!!! Plan marketingowy.
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
badania rynku turystycznego
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Copyright 2007 Prestin.pl Pierwsze kroki w rozwoju własnej firmy Copyright © 2008 Prestin.pl Wszelkie prawa kopiowania i rozpowszechniania bez zezwolenia.
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Katedra Marketingu Usług
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Jak zdobyć świat z EBC*L? Międzynarodowy Konkurs Wiedzy Biznesowej EBC*L Champion League doświadczenia i perspektywy Opole, 2009.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Przepływ pieniędzy w dystrybucji klasycznej 40% 30 % POŚREDNICY SKLEP PRODUCENT Przepływ pieniędzy w mechaniźmie PROSUMENTA 40% 30 % FUNDUSZ DLA NAUCZYCIELI.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Jak utworzyć Lokalną Stronę Biznesową. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Social Media Smutna konieczność czy szansa na sukces dla nowego biznesu?
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
Usługa pilotażowa: optymalizacja kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla MSP Mariusz Gajowiak – Lider Zespołu Sekwencja Sp. z o.o. Warszawa
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Fulbright programem perspektyw, możliwości i szans Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu Małgorzata Krasowska.
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Innowacje w sektorze usług
Internet jako narzędzie badań
3 DROGI W ORIFLAME 1. KLIENT 2. SPRZEDAWCA 3. MANAGER
TEXT
EDI NET - badania.
Facebook w Biznesie.
HOTEL LAMBERTON *** Ołtarzew.
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Jak założyć Społeczność w Google Plus. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Twój pomysł na biznes!.
Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
Chemia między nami.
MODU Ł II- KUPUJESZ? Dlaczego chcesz kupi ć ? (25) – Czy jeste ś gotowy na zakup? Sk ą d wiesz na co Ci ę sta ć ? Kryteria wyboru- matryca.
Opinie Polaków na temat nepotyzmu w instytucjach publicznych
Internetowa biblioteka profesjonalnych e-booków. W czasach gdy… …podnoszenie kwalifikacji decyduje o sukcesie zawodowym pracownika i efektywności przedsiębiorstwa.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Internetowa biblioteka profesjonalnych e-booków. W czasach gdy… …podnoszenie kwalifikacji decyduje o sukcesie zawodowym pracownika i efektywności przedsiębiorstwa.
Zasady korzystania z Internetu
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
Z AKUPY I ICH WPŁYW NA NAS EKOROZWÓJ PRODUKTY LOKALNE 26 marca 2013r.
Zarabiaj z ContentStream, czyli produkty content marketingowe dla Wydawców Jak Wydawcy mogą zarabiać na serwisie dzięki budżetom content marketingowym?
Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz Partner = 1eMoneta rabaty 1 złoty dochód opodatkowany.
Postawy Polaków względem przyjmowania imigrantów Styczeń 2016.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
KLIENT + Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Raport z badania reputacji marki
Internetowa biblioteka profesjonalnych e-booków
Instrukcja wypełnienia aplikacji – przeczytaj proszę uważnie
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Marketing w Firmie.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ

Czy to Ty znalazłeś informację, której szukałeś?

… czy odpowiedź znalazła Ciebie?

- Czym możesz się Masz start up!

ceną opakowaniem SOBĄ- osoba właściciela serwisem produktem/ usługą partnerami designem jakością dystrybucją/ sposobem sprzedaży grupą docelową

Możesz się wyróżnić, czym tylko zechcesz!

Czym najlepiej?

Od kogo zależy sukces Twojego biznesu?

Co wiesz o swoim KLIENCIE?

Znasz już swojego klienta… … a więc wróćmy do inbound marketing

Statystyki strony Przywiązanie do marki Konwersja i mierzenie Efektywności

Ja Tobie ciekawe treści… … a Ty mi dane!

Inbound marketing LEADY LEADY więcej LEADÓW :)

Czego się boisz? O czym marzysz?

85% 76% 78% 50% Polaków rekomenduje produkty i usługi Polaków chciałoby wypróbować produkt przed jego zakupem Polaków przed zakupem nowego produktu bierze pod uwagę opinie swoich znajomych Polaków kupuje produkty polecone przez znajomych *Badanie przeprowadzone przez Buzz Media przy współpracy z Domem Badawczym Maison, metodą CAWI na grupie reprezentatywnej Polaków, wybranej kwotowo ze względu na płeć, wiek oraz miejsce zamieszkania, N=1027

MECHANIZM KAMPANII MARKETINGU REKOMENDACJI KROK PO KROKU WSTĘPNA SELEKCJA REKRUTACJA AMBASADORÓW PACZKA WIEDZY REKOMENDACJE BADANIA EFEKTYWNOŚCI

Dobre relacje to coś o co … warto zadbać!

BUZZ MEDIA OBSZARY DZIAŁANIA