BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
Czy to Ty znalazłeś informację, której szukałeś?
… czy odpowiedź znalazła Ciebie?
- Czym możesz się Masz start up!
ceną opakowaniem SOBĄ- osoba właściciela serwisem produktem/ usługą partnerami designem jakością dystrybucją/ sposobem sprzedaży grupą docelową
Możesz się wyróżnić, czym tylko zechcesz!
Czym najlepiej?
Od kogo zależy sukces Twojego biznesu?
Co wiesz o swoim KLIENCIE?
Znasz już swojego klienta… … a więc wróćmy do inbound marketing
Statystyki strony Przywiązanie do marki Konwersja i mierzenie Efektywności
Ja Tobie ciekawe treści… … a Ty mi dane!
Inbound marketing LEADY LEADY więcej LEADÓW :)
Czego się boisz? O czym marzysz?
85% 76% 78% 50% Polaków rekomenduje produkty i usługi Polaków chciałoby wypróbować produkt przed jego zakupem Polaków przed zakupem nowego produktu bierze pod uwagę opinie swoich znajomych Polaków kupuje produkty polecone przez znajomych *Badanie przeprowadzone przez Buzz Media przy współpracy z Domem Badawczym Maison, metodą CAWI na grupie reprezentatywnej Polaków, wybranej kwotowo ze względu na płeć, wiek oraz miejsce zamieszkania, N=1027
MECHANIZM KAMPANII MARKETINGU REKOMENDACJI KROK PO KROKU WSTĘPNA SELEKCJA REKRUTACJA AMBASADORÓW PACZKA WIEDZY REKOMENDACJE BADANIA EFEKTYWNOŚCI
Dobre relacje to coś o co … warto zadbać!
BUZZ MEDIA OBSZARY DZIAŁANIA