Drzewo rodowe.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
>>MoJa SzKoŁa I Ja<<
Advertisements

Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Uniwersytet Warszawski
Heteroduplex Heteroduplex mobility assay
Polska dla Rodziny – Rodzina dla Polski Warszawa, 10 marca 2010r. Cele i działania Federacji Związków Rodzin Katolickich w Europie, FAFCE.
NASZE ŚWIĄTECZNE DRZEWKA
MÓJ MAŁY ŚWIAT aUTOR AUTOR: EWA BOROWSKA SOKÓŁKA, 20 LIPIEC 2010 R.
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
FORMY WYPOWIEDZI PISEMNYCH
Zrównoleglanie programu sekwencyjnego
Jaki jest rozkład wybranych cech dominujących i recesywnych wśród populacji uczniów klas 1? Prezentacja grupy B.
Aleksandra Mańkowska kl. IIIc
METODA LOSOWEJ AMPLIFIKACJI POLIMORFICZNEGO DNA (RAPD)
ECODZIKUSKI PROWADZĄCY : mgr Anna Nowak. Wzbogacenie wiedzy,umiejętności uczniów z uwzględnieniem kierunku dalszego kształcenia Umożliwienie uczniom zrozumienia.
Twoja Twarz Program tworzy szkic Twojej twarzy na podstawie informacji
RODZINA Jolanta Jagiełka.
Uniwersytet Warszawski
Algorytmy genetyczne.
WSZYSTKIE KOLORY ŚWIATA
CHOROBY GENETYCZNE CZŁOWIEKA.
Prezentacja uczennicy klasy 5a
PREZENTACJA Maria Skłodowska -Curie.
DZIECI RÓŻNYCH RAS Dzieci różnych ras można odróżnić patrząc na cechy wyglądu dziedziczone od rodziców. kształt twarzy kolor oczu kolor włosów barwa skóry.
Moja mała historia Polski
Cel projektu Zbadanie ile osób w klasach I i III posiada cechy dominujące, a ile recesywne.
Temat: ,,Jaki jest rozkład cech dominujących i recesywnych wśród uczniów klas III naszej szkoły?”
Genealogia Klasa IV.
Drzewo genetyczne mojej rodziny
Rasy ludzkie Prezentuje :Dawid C..
Pojęcia biologiczne: GENETYKA - nauka o dziedziczności i zmienności.
Rozpoznawanie zwierząt na podstawie opisu
Ten program potrafi wykonać portret twojej twarzy na podstawie informacji, które podasz ... Proszę nacisnać.
SŁOWNIKOWE ŚRODKI STYLISTYCZNE
PREZENTACJA PROFILU BIOTECHNOLOGICZNO- MEDYCZNEGO
Dziedziczenie cech jednogenowych.
CZEŚĆ, PRAWIE ROK TEMU ANIA I RAFAŁ ZABRALI MNIE Z FUNDACJI DO SWOJEGO DOMU I MOJEGO STARSZEGO BRATA GRYZLIEGO.
Sprawozdanie z realizacji programu „Trzymaj Formę” 2013/2014
Moja rodzina.
Ptaki leśne Natalia J Zofia M.
Neandertalczyk (Homo neanderthalensis)
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Prezentacja klasy VI r.szk. 2007/2008
Izabela Gacia Grupa : KrDzTo1012a Nr indeksu :
T A L E S z Miletu Zastosowanie twierdzenia
Jaki jest statystyczny wrześnianin?
TCHÓRZ.
drzewa filogenetyczne
„W trosce o życie ludzkie- pokoleniowe mosty”
Pokrewieństwo w rodzinie PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO „Mali konstruktorzy i poligloci”
Pojęcia biologiczne: GENETYKA - nauka o dziedziczności i zmienności.
Zdrowa żywność i wpływ na nasze zdrowie
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nasze portrety – pozory a rzeczywistość.
EMO.
„Jestem Ptakiem” Grupa - Hubert Bartnicki, Maciek Zawistowski, Rafał Lazar, Kamil Zieliński.
Prawdopodobieństwo.
Moje miasto Sebastian Jónsson. Moja miejscowość to.
Podstawowe reguły dziedziczenia genów
Od Mendla do Watsona i Cricka
Genetyczne uwarunkowanie płci
Wykonały: Natasza Richter Nina Linde Angelika Wabik
1.24. Wkład grochu i muszki owocowej w rozwój genetyki
Dziedziczenie cech Uczniowie klasy III C.
Dziedziczenie cech
Człowiek - jak to działa?
PRACE I PRAWA GRZEGORZA MENDLA
Stryj czy wuj? Jak dawniej nazywano członków rodziny?
Elena Gilbert. Elena Gilbert Elena Gilbert – główna bohaterka, doppelgänger Petrovej Elena Gilbert – główna bohaterka, doppelgänger Petrovej. Ma brązowe.
Trójkąt Pascala a geny kumulatywne - biomatematyka
Moje drzewo genealogiczne — przykład
Zapis prezentacji:

Drzewo rodowe

Co to jest? Drzewo filogenetyczne lub drzewo rodowe – graf acykliczny przedstawiający ewolucyjne zależności pomiędzy sekwencjami lub gatunkami wszystkich organizmów żywych, podobnie jak pokrewieństwo w rodzie ludzkim obrazuje drzewo genealogiczne. (Wikipedia)

Moja rodzina Henryk Irena Andrzej Krystyna Wojciech Joanna Bartosz Marta Moja rodzina

Niebieskie oczy Niebieskie oczy Niebieskie oczy Brązowe oczy Niebieskie oczy Brązowe oczy Brązowe oczy Niebieskie oczy

a A Aa aa

Proste włosy Kręcone włosy Proste włosy Proste włosy Kręcone włosy Proste włosy Proste włosy Kręcone włosy

A a Aa aa

UZ – umiejętność zwijania języka w rurkę ? UZ UZ UZ UZ UZ – umiejętność zwijania języka w rurkę BUZ – brak umiejętności zwijania języka w rurkę

A AA

Podsumowanie Podsumowując ja i mój brat mamy dużo cech recesywnych ale również dominujących. Często są to heterozygoty ale zdarzają się również homozygoty dominujące bądź recesywne. Różnimy się z bratem wyglądem, ponieważ nasi rodzice przekazali nam różne geny.