Czym dojeżdżasz do szkoły? a) Samochodem b) Autobusem c) Pociągiem.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
BEZPIECZEŃSTWO – JESTEŚMY NA TAK !
Advertisements

Autorzy: Karolina Kopka, Sabina Napierała, Patryk Dutkowski.
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
WYNIKI ANKIETY PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ?. DNIA 11 MARCA W NASZEJ SZKOLE PRZEPROWADZIŁYŚMY ANKIETĘ PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ? W ANKIECIE WZIĘŁO UDZIAŁ 199 UCZNIÓW.
Polacy i ich poczucie bezpieczeństwa. Przestępczość na Podkarpaciu
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Kocham rower Publiczne Gimnazjum nr 3 w Żninie.
Jak moje miasto jeździ z głową?
Murowana Goślina Czy jeździmy bezpiecznie? Na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród mieszkańców gminy podczas MTB Maraton Murowana Goślina (117 ankiet)
Jak moje miasto jeździ z głową? Projekt pt.,,Jeżdżę z głową
Fundacja BGŻ, od lat zaangażowana w działania edukacyjne kierowane do młodzieży z mniejszych miejscowości, uruchomiła ogólnopolski program edukacyjny.
Badanie atrakcyjności Kołobrzegu na tle innych miast o podobnym charakterze uzdrowiskowo- wypoczynkowym.
Stypendysta: Mateusz Bierkat Prezentacja jest zrealizowana w ramach projektu stypendialnego. Opiekun: Martyna Szlaza Rok szkolny: 2011/2012.
Jeżdżę z głową. Ubiór pieszego i rowerzysty Na co jesteśmy narażeni??? Wyposażenie roweru Wyposażenie motoroweru Uprawnienia Wykonali.
Skuter. Bęczarka to mała miejscowość położona w województwie małopolskim, powiecie myślenickim i Gminie Myślenice. Choć jest niewielkiej powierzchni,
Twoje bezpieczeństwo zależy także od Ciebie
P ROGRAM J EŻDŻĘ Z GŁOWĄ W PG 1 W N OWEJ S OLI ANALIZA WYNIKÓW Autorzy klasa 1 b grupa 2 Domin Artur, Dziemidok Dominik, Hrebeniuk Daria, Janiszewska Agnieszka.
Dlaczego warto zostać uczniem ZSI w Sokółce
Sponsorzy i partnerzy Projektu :
Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w roku szkolnym 2010/2011 Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w.
Prezentacja wyników z Ankiety
Autorka: Sylwia Palonek
TRANSPORT A EKOLOGIA.
Pod rozwagę dla „super kierowców’’
„JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ ?”
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Jak zmiana sposobu dojazdu do szkoły wpłynie na środowisko naturalne?
XIX sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Transport-jak się poruszasz? Debatę przygotował SU I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Dubois.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród nauczycieli i dyrekcji (razem 16 ankiet)
Od kiedy działa Samorząd Uczniowski? Jakie zainteresowanie wówczas wywoływał SU? Jaki był stosunek do SU? Jaki wpływ na szkołę miał Samorząd Uczniowski?
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Reporterzy z klasy 2.
PODSUMOWANIE DOTYCHCZASOWYCH DZIAŁAŃ CO ZROBIŁYŚMY PRZED DEBATĄ?
ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.
Wyniki ankiety ,,Twój głos, Twój Europejski wybór- ankieta dotycząca udziału w wyborach do Parlamentu”
Czy Pana/Pani zdaniem zaangażowanie młodzieży w sprawie demokracji zmieniło się na przestrzeni kilku lat?
PRZEDSZKOLAK BEZPIECZNY W PODRÓŻY I NA WAKACJACH
Rowerem do szkoły ! Autor: Julia Łąkas.
Historia Szkoły Podstawowej w Polance Wielkiej…
© Vattenfall AB 1 SER to metafora wszystkiego, czego pożądamy w życiu: -zdrowia, - dobrej pracy, - rodziny, - przyjaciół, - majątku, etc. Każdy ma własne.
Samorządy Szkolne Jak zorganizować pracę samorządu, żeby włączyć w jego działania jak największą liczbę uczniów?
Głównym organizatorem jest: Patronat honorowy: Partner:
BĄDŹ BEZPIECZNY NA DRODZE
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU.
„Jak moje miasto jeździ z głową ?” Grupa III KL. II c.
WNIOSKI Z DEBATY: ‘’ JAK ZWIĘKSZYĆ BEZPIECZEŃSTWO DOJAZDU DO SZKOŁY I ZADBAĆ O EKOROZWÓJ GMINY DOBIEGNIEW?’’
Ośrodek Szkolenia Kierowców
◦ Osiągnięte przez poszczególne grupy badanych wyniki obrazują poziom cech motorycznych wpływających na ogólną sprawność fizyczną, a przez to na przyswajanie.
WSPÓŁPRACA W NASZEJ SZKOLE
Jeżdżę z głową. Bądźmy bezpieczni!!!. O programie. Dlaczego powstał program „Jeżdżę z głową”? Według danych Policji rok 2010 był rokiem spadku przestępstw.
Lasy w mojej okolicy Las to drzewa, krzewy, zwierzęta w nim żyjące. Trochę inaczej widzą go leśnicy, ekolodzy i znawcy przyrody. W lesie można miło.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
DEBATA „ŚCIEŻKI ROWEROWE – BEZPIECZNY DOJAZD DO SZKOŁY” Hrubieszów, 2013.
Ocena poziomu bezpieczeństwa rowerzystów na przykładzie studentów Politechniki Białostockiej Wykonała: Monika Nowosielska.
Jak je spędzałem :D. Super czas spędziłem z dziadkiem i babcią! Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery i razem oglądaliśmy filmy. Było bardzo fajnie.
JAK MIASTO JEŹDZI BEZPIECZNIE.
Jak moje miasto jeździ bezpiecznie?. Komentarz:  Nie są zagrożeniem dla przechodni ó w.  Mogą jechać po chodniku.
Analiza ankiety: „Tolerancja jako wizytówka mojego zachowania ”
Zamknięcie mostu na ul. Pałacowej 4 maja (od godziny 17.00) zamknięcie mostu na ul. Pałacowej maj – grudzień 2015r. zmieniona organizacja ruchu.
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
Pacyna, Ośrodek Szkolenia KierowcówZespól Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pacynie.
Bezpieczeństwo i rozwaga- tego od ciebie każdy wymaga.
Centrum Doradztwa i Szkoleń Zawodowych Aleksander Igielski
Uczeń na drodze Eliminacje szkolne test 2017
TRANSPORT W LUBLINIE WCZORAJ I DZIŚ
Twoje bezpieczeństwo zależy także od Ciebie
Justyna Suchanek Międzywydziałowe Studia Doktoranckie z Ekonomii, Finansów i Zarządzania Skuteczność mechanizmów promocji aktywnej mobilności wśród dzieci.
Zapis prezentacji:

Czym dojeżdżasz do szkoły? a) Samochodem b) Autobusem c) Pociągiem

Czy czujesz się bezpiecznie podczas drogi do szkoły? a) Tak b) Nie

Co wpływa na brak twojego bezpieczeństwa? a) Umiejętności kierowcy b) Stan autobusu c) Stan techniczny dróg d) Niekompetentna opieka

Co, Twoim zdaniem, należałoby zmienić, aby poprawić poczucie bezpieczeństwa uczniów? 1. Poprawić stan autobusów 2. Zmienić stan techniczny dróg 3. Poprawić stan techniczny przestanków i zmniejszyć odległość do niech. 4. Zmiana kierowcy

Czy, gdyby istniała możliwość dojazdu rowerem do szkoły (ścieżki rowerowe), skorzystałbyś? a) Tak b) Nie

Jeżeli nie, to dlaczego? a) Mieszkam zbyt daleko b) Nie mam roweru c) Nie jeżdżę zbyt pewnie d) Boję się o swoje bezpieczeństwo e) Nie ma miejsca, gdzie mógłbym zostawić rower przy szkole

Czym Pana(i) dziecko dojeżdża do szkoły? a) Samochodem b) Autobusem c) Pociągiem

Czy uważa Pan(i), że dziecko jest bezpiecznie dowożone do szkoły? a) Tak b) Nie

Co wpływa na brak bezpieczeństwa Pana(i) dziecka? a) Umiejętności kierowcy b) Stan autobusu c) Stan techniczny dróg d) Niekompetentna opieka

Co, Pana(i) zdaniem, należałoby zmienić, aby poprawić poczucie bezpieczeństwa uczniów? a) Stan dróg dojazdowych do małych miejscowości b) Stan techniczny autobusu c) Umiejętności kierowcy

Czy nie miałby Pan/ nie miałaby Pani nic przeciwko, aby Pana(i) dziecko dojeżdżało do szkoły, gdyby istniała taka możliwość. a) Tak b) Nie

Jeżeli nie, to dlaczego? a) Mieszkamy zbyt daleko b) Dziecko nie ma roweru c) Dziecko nie jeździ zbyt pewnie d) Boję się o bezpieczeństwo dziecka e) Nie ma miejsca, gdzie dziecko mógłobym zostawić rower przy szkole