1 Ludzie lepiej wykształceni stawiają na jakość, oryginalność i markę Dla ludzi najlepiej wykształconych wysoka jakość towaru jest ważniejsza niż jego cena. Są oni gotowi płacić więcej za towar markowy i bardzo dobrej jakości. Średnia ważność pochodząca z rozdziału 11 punktów między czynniki oceniane jako bardzo ważne
2 Różne strategie oszczędności Wraz z wykształceniem zmieniają się strategie oszczędności przy zakupach odzieży i obuwia. Korzystanie z promocji, wyprzedaży, obniżek cen czy też wszelkiego rodzaju kuponów i kart rabatowych a także po prostu porównywanie cen, aby wybrać jak najkorzystniejszą, jest praktykowane raczej przez osoby lepiej wykształcone. Starają się one kupić wybrany przez siebie towar w najkorzystniejszej możliwej cenie. Osoby słabiej wykształcone częściej skupiają się na ograniczaniu zakupów raczej niż na redukowaniu wydatków. Kupują mniej i rzadziej, poszukując tańszych produktów. Są mniej skłonne do szukania możliwości zakupu nieco droższych rzeczy w atrakcyjnej cenie, poprzestając na najtańszych towarach.
3 Na wyprzedażach ubierają się lepiej sytuowani Zasada ta znajduje odzwierciedlenie także w ilości osób ubranych w rzeczy zakupione na wyprzedażach. Osoby o najwyższych dochodach najczęściej mają na sobie rzeczy kupione na wyprzedażach, w promocjach lub przecenach.
4 Noszenie rzeczy kupionych na wyprzedaży Popularność rzeczy kupionych na wyprzedażach częściowo pokrywa się geograficznie z lokalizacją outletów. Najwięcej osób, które w chwili badania miały na sobie cos kupionego na wyprzedaży, przecenie lub w promocji zgromadziło się w regionach Środkowym i Środkowo- wschodnim oraz Północnym.
5 Klienci Fashion House chętnie noszą rzeczy kupowane na wyprzedażach Klienci Fashion House znacznie częściej niż ogół Polaków ubierają się na wyprzedażach, promocjach lub przecenach. Aż 57% z nich miało na sobie w chwili badania przynajmniej jedną rzecz kupioną w ten sposób.