1 Ludzie lepiej wykształceni stawiają na jakość, oryginalność i markę Dla ludzi najlepiej wykształconych wysoka jakość towaru jest ważniejsza niż jego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Promocyjne opłaty w Ofercie RLLO
Advertisements

POPYT PODAŻ RÓWNOWAGA RYNKOWA.
Stosunek Polaków do reklam
Postawy Polaków wobec obrotu bezgotówkowego
Sklepy internetowe.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkolno-Przedszkolny
P O P Y T , P O D A Ż.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
Zdrowie Polaków – tendencje w czasie
1.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
Usługi dodane dla produktów bankowości detalicznej - standard idealizacyjnej teorii Piotr Szawiec Marcin Idzik luty ‘2006.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Teoria wyboru konsumenta
Zarządzanie projektami
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Kobieta w świecie finansów
ZESPÓŁ CECH UMOŻLIWIAJĄCY OSIĄGANIE ZYSKU Nie ryzykujesz zgubieniem pieniędzy Będziesz miał czas przemyśleć zakup Nie będziesz kupował pod wpływem.
Optymalizacja kosztów zakupu energii
Rynek: popyt, podaż, cena
JAK JA MOGĘ ZAPOBIEC WYTWARZANIU NIEPOTRZEBNYCH ODPADÓW?
Badanie uczestników Targów Mieszkaniowych Raport z badania przeprowadzonego w dniach Warszawa, styczeń 2011 © 2010 Research International.
wyniki badań TNS OBOP dla Stowarzyszenia ProMarka
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Ocena systemu sprzedaży bezpośredniej
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
Stare marki w nowych czasach
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Kompetencja: Temat projektowy:
Autorki: Karolina Bednarz i Patrycja Zielińska
Kolekcjoner. Kolekcjoner - Zakupy Poprzez moduł Zakupy możesz zamawiać wszelkie niezbędne produkty i materiały biurowe bezpośrednio u Dostawców. Masz.
Zwyczaje żywieniowe Polaków
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Portal koordynacja 3.0- Budżet domowy.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Lokalizacja Opisy lokalizacji. Lokalizacja Opisy lokalizacji.
Ekonomia Blok 1: Rynek, popyt i podaż POPYT
Popyt i podaż jako regulatory rynku
SPRZEDAWANIE MARZEŃ PRZEZ REKLAMĘ TV
Dlaczego baton plus kawa?
Czy wiesz co jesz? projekt edukacyjny zrealizowany przez:
Z AKUPY I ICH WPŁYW NA NAS EKOROZWÓJ PRODUKTY LOKALNE 26 marca 2013r.
ZAKUPY WŚRÓD NASTOLATKÓW. Pieniądze w życiu nastolatków  Średnia kieszonkowego przeznaczonego dla nastolatków nie przekracza 60zł.  Młodzież w wieku.
HUHU GLASSES są to wielofunkcyjne okulary o których na pewno marzy każdy śmiertelnik. Dzięki tym okularom będziesz miał dostęp do Internetu w każdej chwili.
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
Targowiska kiedyś i dziś
Cyfrowi Polacy 2015 Dominik Batorski. Internet, komputery i telefony komórkowe Przyrost nowych użytkowników komputerów, internetu i telefonów komórkowych.
Paweł Szajwaj i Bartek Mazurek.  Allegro jest serwisem aukcyjnym.  Allegro daje możliwość kupna wielu ciekawych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Pułapki w sklepach czyli krótki zakupowy przewodnik.
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Instytut Eurotest BADANIE OPINII OSÓB PROWADZACYCH GOSPODARSTWA DOMOWE NA TERENIE GDAŃSKA DOTYCZACYCH ZMIANY SPOSOBU ZBIERANIA SELEKTYWNEGO ODPADÓW KOMUNALNYCH.
Trendy rozwoju turystyki w świetle danych statystycznych.
1 dr Izabela Sowa ekonomista, Akademia Ekonomiczna w Katowicach maj 2006 Racjonalność decyzji młodzieży – próba oceny.
Konsument jest to osoba fizyczna, która nabywa określony towar lub usługę tylko na potrzeby własne lub swojego gospodarstwa domowego. Osoba, która kupuje.
Sunrise Słowacki Miniprzedsiębiorstwo VI LO im. Juliusza Słowackiego w Kielcach.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
PIENIĄDZ NARZĘDZIE POMOCNE W REALIZACJI CELÓW I SPEŁNIANIU MARZEŃ SZKOŁA PODSTAWOWA W WYSZANOWIE.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Produkcja śmieci w moim domu
Popyt Wielkość popytu – ilość dóbr i usług, którą chcą i mogą kupić klienci przy danym poziomie ceny. Prawo popytu – wraz ze wzrostem ceny produktu zmniejsza.
Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych
POPYT PODAŻ INFLACJA Na wstępie... CZYM JEST RYNEK? Rynek to ogół warunków ekonomicznych, w których dochodzi do zawierania transakcji wymiennych Prościej?
Joanna Kosik Marta Gomułka
Marketing w Firmie.
Adventure Works Propozycje sprzedaży na rok 2008
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

1 Ludzie lepiej wykształceni stawiają na jakość, oryginalność i markę Dla ludzi najlepiej wykształconych wysoka jakość towaru jest ważniejsza niż jego cena. Są oni gotowi płacić więcej za towar markowy i bardzo dobrej jakości. Średnia ważność pochodząca z rozdziału 11 punktów między czynniki oceniane jako bardzo ważne

2 Różne strategie oszczędności Wraz z wykształceniem zmieniają się strategie oszczędności przy zakupach odzieży i obuwia. Korzystanie z promocji, wyprzedaży, obniżek cen czy też wszelkiego rodzaju kuponów i kart rabatowych a także po prostu porównywanie cen, aby wybrać jak najkorzystniejszą, jest praktykowane raczej przez osoby lepiej wykształcone. Starają się one kupić wybrany przez siebie towar w najkorzystniejszej możliwej cenie. Osoby słabiej wykształcone częściej skupiają się na ograniczaniu zakupów raczej niż na redukowaniu wydatków. Kupują mniej i rzadziej, poszukując tańszych produktów. Są mniej skłonne do szukania możliwości zakupu nieco droższych rzeczy w atrakcyjnej cenie, poprzestając na najtańszych towarach.

3 Na wyprzedażach ubierają się lepiej sytuowani Zasada ta znajduje odzwierciedlenie także w ilości osób ubranych w rzeczy zakupione na wyprzedażach. Osoby o najwyższych dochodach najczęściej mają na sobie rzeczy kupione na wyprzedażach, w promocjach lub przecenach.

4 Noszenie rzeczy kupionych na wyprzedaży Popularność rzeczy kupionych na wyprzedażach częściowo pokrywa się geograficznie z lokalizacją outletów. Najwięcej osób, które w chwili badania miały na sobie cos kupionego na wyprzedaży, przecenie lub w promocji zgromadziło się w regionach Środkowym i Środkowo- wschodnim oraz Północnym.

5 Klienci Fashion House chętnie noszą rzeczy kupowane na wyprzedażach Klienci Fashion House znacznie częściej niż ogół Polaków ubierają się na wyprzedażach, promocjach lub przecenach. Aż 57% z nich miało na sobie w chwili badania przynajmniej jedną rzecz kupioną w ten sposób.