Polska europejskim centrum produkcji telewizorów

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
FERRO-TERM SP. Z O.O. ŁÓDŹ.
Advertisements

Lifelong Learning Programme Projekt GRUNDTVIG Multilateral INTEGRA
Raport OECD o Czechach „Użytecznym przykładem mogą być aktywności podejmowane w Czechach, w których internacjonalizacja została zidentyfikowana w „Planie.
A European Project supported within the Sixth Framework Programme for Research and Technological Development EU-DEEP Efektywne łączenie scentralizowanych.
ENSPIRE EU Przedsiębiorczy zastrzyk dla Unii Europejskiej.
Polska w strefie Schengen
Warszawa Hotel Marriott
Walne Zgromadzenie Leaseurope
Możliwości eksportu na rynek rosyjski
Dun and Bradstreet Poland Sp. z o.o. ul. Jana Olbrachta 94, Warszawa Warszawa 2011 Wszystkie informacje zawarte w prezentacji mogą być wykorzystywane.
Charakterystyka branży By Tomasz Kospin, Piotr Krogulski
Fakty Internet stanowi obecnie główne źródło informacji dla wszystkich grup uczestników rynku budowlanego Wzrasta również jego rola w procesie wyboru.
Witamy w Parlamencie Europejskim
Luty 2009 – rynek stali w Polsce i na świecie Najnowsze informacje
Europa NASZ DOM.
Unia Europejska.
dr inż. Włodzimierz Kujanek Zielona Góra, 20 marca 2009 r.
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Ekonomia polityczna migracji Polaków w ramach Unii Europejskiej
Burzliwe morze, mocny wiatr w żagle: perspektywy polskiego rynku ubezpieczeniowego Witold M.Orłowski.
Katarzyna Michalska kl.V a
Program MŁODZIEŻ Akcje Programu.
Europejski obszar gospodarczy
Aktualizacja baz danych o cenach energii i cenach uprawnień do emisji Zadanie 2 Aktualizacja baz danych o cenach energii i cenach uprawnień do emisji Kierunek.
EPIDEMIOLOGIA HIV/AIDS na świecie i w Polsce
HIV/AIDS W Polsce i na świecie*
Światowy i krajowy rynek węgla koksowego
Czym się zajmujemy? Produkcja szerokiej gamy przetworów owocowo-warzywnych Dystrybucja Export -import.
POLSKA W UNI EUROPEJSKIEJ
POLSKA PREZYDENCJA W RADZIE UNII EUROPEJSKIEJ na matematyce
ŚWIATOWE GÓRNICTWO WĘGLA KAMIENNEGO. PERSPEKTYWY WĘGLA W EUROPIE
Rynek węgla kamiennego na świecie wrzesień 2013
Produkcja skojarzona w systemie elektroenergetycznym
Asseco wczoraj….
Kreacja nowatorskich usług jako odpowiedź na rosnące potrzeby rynku
NATO „Nie wiem , jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej , ale czwarta będzie na maczugi „. Albert Einstein.
EPIDEMIOLOGIA: HIV/AIDS na świecie i w Polsce
Asseco Poland – bezpieczny partner w biznesie
Łączna długość pielgrzymkowych dróg Jana Pawła II wynosi ok
Uporządkuj państwa od 1 do 16.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
UE w skrócie.
UNIA EUROPEJSKA Opracowała: Dorota Mysza.
Unia Europejska.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
Debata Zespół Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Cieszacinie Wielkim
Parlament Europejski - instytucja Unii Europejskiej będąca odpowiednikiem jednoizbowego parlamentu, której członkowie są wybierani są w bezpośrednich wyborach,
Nowe technologie w edukacji
GEN_CAR_004_MaxMeyer Presentation_0203_PL NAZWA MODUŁU GEN_CAR_004 NUMER MODUŁU Prezentacja marki MaxMeyer.
MŁODZIEŻ NA RYNKU PRACY W WOJEWÓDZTWIE DOLNOŚLĄSKIM
+14 Września 2014 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +1 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik.
Organizacja Traktatu Północnoatlantyckiego
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Ekonomika ochrony zdrowia (I)
Unia Europejska Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Autorzy: Sebastian Piątkowski i Eryk Pawełczyk Gimnazjum nr 4 im.
PODATEK VAT W ROLNICTWIE
Unia Europejska Wykonało: ETI IV rok.
Integracja polityczna państw świata
Kto handluje z kim?.
Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk Stare i nowe hipotezy o legitymizacji i zaufaniu : Analizy wstępne (tabele do prezentacji) Andrzej.
VDMA | HOLZ-HANDWERK 2016 / DREWNO-RZEMIOSŁO Konferencja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2015 r. Dennis Bieselt VDMA e.V. Holzbearbeitungsmaschinen Zrzeszenie.
Zagrożenia i szanse gospodarki polskiej Spojrzenie długookresowe Dr hab. Prof. UW Grzegorz Jędrzejczak 1.
Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych INWESTYCJE ZAGRANICZNE W 2005 ROKU I ROLA PAIiIZ PAIiIZ Warszawa, 27 kwietnia 2006.
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich a rozwój regionów wiejskich Janusz Rowiński Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej.
Euromarketing dr Anna M. Zarzycka Katedra Biznesu Międzynarodowego
STRUKTURA GEOGRAFICZNA POLSKA I JEJ SĄSIEDZI Wyk. xxx Ekonomia 3, grupa 4.
Dzień Języków Obcych w ZSP 15
Zapis prezentacji:

Polska europejskim centrum produkcji telewizorów Konferencja prasowa Warszawa, 2 listopada 2006

Producenci telewizorów w Unii Europejskiej Ponad 30 producentów w 11 krajach: Belgia Czechy Francja Hiszpania Holandia Niemcy POLSKA Słowacja Węgry Wielka Brytania Włochy

Produkcja TV w Polsce i Unii Europejskiej (2005r.) [w tys. szt. w 2005 roku] płaskie TV CRT TV Ogółem EU25 6646 13011 19657 Polska 1450 5200 6650 udział produkcji w Polsce (ilościowo) 22% 40% 34% Co trzeci telewizor wyprodukowany w UE powstał w Polsce

Rynek telewizorów w Europie (ilościowo w latach 2001-2005) 10.155 (28%) 193 (1%) 25.970 (72%) 26.420 (99%) Produkcja w Polsce zaspokaja obecnie ok. 18% całego zapotrzebowania europejskiego Udział sprzedaży płaskich TV w Europie szybko rośnie (od 1% w 2001r. do 28% w 2005)

(oszacowanie mocy produkcyjnych) Producenci TV w Polsce   2005 2010 (oszacowanie mocy produkcyjnych) Jabil Kwidzyn  P P Jabil Bądki TTE Żyrardów P? Daewoo Pruszków (2005) / Videocon (2010) LG Mława LG Wrocław TPV Technology Gorzów Wlkp. Funai Nowa Sól Toshiba Kobierzyce ORION Toruń Humax Bełchatów OGÓŁEM (tys. szt.) 1.450 (płaskie) & 5.200 (CRT) 35.000 (płaskie) 0 ÷ 3.000 (??) CRT

Rynek TV w Europie - prognoza do 2010 49 mln szt. 39 mln szt. 2006 = rok przełomu (rynek płaskich TV ≥ rynek CRT TV) w 2010r. CRT TV stanowić będą tylko ok. 7% rynku

Produkcja płaskich TV w Polsce, a chłonnność rynku europejskiego (77%) (12%) Europa na koniec 2005r. stanowiła 39% światowego rynku płaskich TV

Dziękuję za uwagę MINISTERSTWO GOSPODARKI