Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TP S.A. Nakręć Reklamę Serca i Rozumu
Advertisements

Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
Ustawa o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Nowy projekt KYB - QR KOD.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Konsorcjum e-NVISION Hiszpania: ROBOTIKER-TECNALIA IBERMATICA ASEFAVE Francja: CSTB BBS-SLAMA Litwa: EUROPARAMA HRONO statyba KTU ITERIJA Polska: ASM K-PSI.
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Tuatary Internetu czyli jak złapać za ogon uciekającą jaszczurkę
SPECJALNOŚĆ: Interaktywna Grafika Trójwymiarowa
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
KAROLWÓJCIK Google Gadżety Kurs do wyboru budowa serwisów www.
Integracja aplikacji z Facebookiem
Innowacje w firmach – czy to się opłaca?
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Social Media Smutna konieczność czy szansa na sukces dla nowego biznesu?
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Profesjonalizacja branży eventowej
Blogvertising – opcja czy konieczność? Sotrender podpowiada. Aleksander SzulcAleksander Szulc| Head of Marketing & PR |
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
GRYWALIZACJA W PROCESIE ROZWOJU KOMPETENCJI I EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKÓW
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Platforma MOODLE jako narzędzie zdalnej edukacji
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
To zaskakujące, ale… … motorem do uruchomienia platformy internetowej są…. problemy finansowe!* * z którymi boryka się tak wiele klubów sportowych...
Komercjalizacja wiedzy i nowe technologie
Konferencja współfinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego Konferencja.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
Prezentują: Marek Wałach UX Designer Marcin Ceran PHP Developer.
BIZNES TAK JAK CZŁOWIEK
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą Eksperta
Internetowa biblioteka profesjonalnych e-booków. W czasach gdy… …podnoszenie kwalifikacji decyduje o sukcesie zawodowym pracownika i efektywności przedsiębiorstwa.
MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie.
nauka w mediach społecznościowych
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
Wsparcie dla innowacyjnych pomysłów Projekt finansowany jest przez Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Oś Priorytetowa 3 Kapitał dla innowacji, Działanie.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Wdrożenie ChangeAuditor case study
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.
Moja pierwsza strona internetowa O Mnie Moje Hobby Moje Marzenia Moja Ulubiona Książka Moja Ulubiona Gra Polecane Strony Internetowe Galeria Zdjęć.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo TOURtle I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki, Jaworzno.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
VII Liceum Ogólnokształcące im. Janusza Kusocińskiego.
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
III. Wykorzystanie portalu
TP S.A. Nakręć Reklamę Serca i Rozumu
Facebook Facebook – serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami.
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?
SLEEP’ki II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
Zapis prezentacji:

Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu www.gamfi.pl facebook.com/Gamfi

Zawartość prezentacji Rynek gier i gamifikacja Platforma Gamfi Case study - wdrożenie gamifikacji dla HBO Polska

Rynek gier komputerowych

Rynek gier komputerowch

Rynek gier komputerowch Rynek gier komputerowych jest najszybciej rosnącą branżą z pośród wszystkich branż kreatywnych To w grach powstają innowacyjne rozwiązania i modele umożliwiające angażowanie użytkowników oraz ich komercjalizację z niespotykaną dotąd dla innych rozwiązań efektywnością

Rynek gier komputerowch

Gamifikacja

Dlaczego gramy w gry? Stereotypy

Dlaczego gramy w gry? Badania

Gamifikacja Przenoszenie innowacyjnych modeli angażowania i komercjalizacji użytkowników wykorzystywanych w grach komputerowych do innych branż w obszarach marketingu, sprzedaży i zarządzania zasobami ludzkimi.

Gamfi Social Engagement Tool

Wyzwania komunikacji na facebooku Małe zaangażowanie społeczności Obniżanie zasięgu komunikacji na facebooku Im większa społeczność tym większe nakłady

Co umożliwia Gamfi? Angażowanie społeczności Wykorzystanie komercyjne społeczności do promocji Selekcjonowanie ambasadorów marki

Gamifikacja procesu przy pomocy Gamfi

Jak działa Gamfi? Użytkownicy aplikacji wykonują zadania promocyjne Zadania to np. wejście na stronę WWW, obejrzenie video na YouTube – przez użytkownika lub jego znajomych Za wykonywanie zadań użytkownicy otrzymują punkty, w oparciu o które tworzone są rankingi użytkowników Za punkty użytkownik może też wylicytować w aplikacji nagrody związane tematycznie z marką

Mechanizmy Zadania i Misje Levelowanie Status Punkty Nagrody Gamifikacja Status Punkty Nagrody

Przykładowe zadania użytkowników w Gamfi zameldowania kliki udostępnienia fani obejrzenia quizy ankiety leady zakupy Skany QR

Schematy zaangażowania użytkowników 3 pkt 6 pkt 9 pkt

HBO Play Case study

#1 #2 #3 #4 Cele HBO Jest mało fanów, chcemy więcej! Chcemy większej aktywności fanów! #3 #4 Chcemy skomercjalizować fanów! Mało odtworzeń klipów na YouTube!

Gamfi Social Engagement Platform, Rozwiązanie Zaproponowaliśmy wdrożenie Gamfi Social Engagement Platform, rozwiązania umożliwiającego komercjalizację fanów, przez zaangażowanie ich do promocji marki, z wykorzystaniem mechanizmów gamifikacji

Co się zmieniło po dwóch tygodniach? Średnia liczba obejrzeń klipu na YouTube przed uruchomieniem aplikacji Po uruchomieniu aplikacji Gamfi 1,5 tys. użytkowników wykonało 30 tys. zadań promocyjnych

Kampanie w HBO Play

Kampanie w okresie 12 miesięcy w HBO Play 7 6 2 1 3 4 5 1) Rodzina Borgiów 2) Gra o Tron (sezon 2) 3, 4, 5) np. Czysta krew 6) Bez Tajemnic 2 7) Gra o Tron (sezon 3) - aktualnie

#1 #2 #4 #3 Sukces! 30 tys. wiernych fanów tylko z aplikacji. Wzrost współczynnika zaangażowania o blisko 100% #3 #4 Użytkownicy wykonali dla HBO 350 tys. zadań prmocyjnych Ilość odtworzeń klipów na YouTube dzięki Gamfi 100 tys.

Arkadiusz Cybulski Tel. 691 51 00 50 arek@gamfi.pl Dziękuję współzałożyciel i prezes zarządu Gamfi dyrektor ds. rozwoju w one2tribe, developerze gier internetowych współtwórca szkoły tworzenia gier komputerowych Digital Frontier twórca Komitetu Rozwoju Branży Gier i Gamifikacji w Polsce przy Krajowej Izbie Gospodarki Cyfrowej Arkadiusz Cybulski Tel. 691 51 00 50 arek@gamfi.pl