ZAPROSZENIE DO KRAKOWA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak weryfikować informacje
Advertisements

Projekt eTwinning Szkoły Podstawowej nr 1 w Bolesławcu.
Wirtualny spacer po Białymstoku. Projekt realizują słuchacze CKU w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0.
ENGLISH AROUND THE WORLD
Książka w innym wymiarze
Jak pisać pracę dyplomową?
Hiszpańskie natchnienia
ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z INTERNETU
Uczyłem się na lekcjach
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
Fotografia naszym życiem
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
Dni otwarte Uniwersytetu Pedagogicznego Kraków 2013.
Patryk Cegieła z klasy 6B
opracowanie: Katarzyna Sielska, SP28 w Rybniku, nauczyciel informatyki
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
W program Szkoła z klasą 2.0 wprowadziła nas nasza wychowawczyni p. K. Gasiorkiewicz, która jest koordynatorem tej akcji w naszej szkole. Na godzinie.
Projekt Comenius Podróż po Europie. Co to jest Comenius? Comenius to program polegający na współpracy między krajami Europy. Nasz projekt nosi tytuł Podróż
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Co o miłości mówią nieletni....
Adres bibliograficzny czyli paszport książki. Adres bibliograficzny – to uporządkowany zapis pozwalający precyzyjnie określić pozycję wydawniczą itp.
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
Ciekawe strony internetowe
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Źródła energii na świecie
Krótkie formy wypowiedzi pisemnej
Szkoła z klasą 2.0 czyli TIK wśród nas
Zadanie TIK – lekcja pt. Nasza klasowa netykieta
Projekt: Blogi w szkole Uczniowie klasy: IV C i VI A p. Kinga Gawrońska i p. Ewa Indulska - Pikul.
Wymiana 2014.
Zabytki Berlina Sehenswürdigkeiten in Berlin
Bezpieczny internet.
Poczęstuj się książką…
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Wykonał: Jakub Pasieczny ZS nr.6 w Zamościu Pod kierunkiem nauczyciela: mgr Wiesławy Klimczuk.
TARGI 2.0 KODEKS 2.0. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie !
Metody sprawnego uczenia się.
Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie! Daniel Skowronek KL.6 Szkoła z klasą 2.0.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Wymiana Polsko-Niemiecka Sfinansowana przez. Werl Werl, to piękne miasto położone na wschód od Dortmundu. To tam odbywała się większość naszych spotkań.
Zapraszamy do biura podróży Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zasady bezpieczeństwa w Internecie
Przepis na Fonoblog Czy wiesz, co znajduje się za rogiem Twojego domu? Czy znasz rytm życia najbliższej okolicy? Może chcesz nam o nim opowiedzieć? Zapraszamy.
Jak korzystać z internetu? Porady Młodych Dziennikarzy.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim Rok szkolny 2013/2014.
Nie kradnij i nie daj się okraść!. Naszym zadaniem było… opracować: - Jak zgodnie z prawem korzystać z dostępnych w sieci materiałów – tekstów, zdjęć,
SPIS TREŚCI Adres strony Elementy strony PORUSZANIE SIĘ PO STRONIE.
Szkolny projekt edukacyjny „Książki naszych marzeń’’
Jean-Jacques Sempé René Goscinny
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
„Witamy w Krakowie” Scenariusz multimedialny nr 9/I.
1. Rozpocznij wyszukiwanie wpisując w googlach poszukiwany temat lub słowa klucze pokrewne temu tematowi 2. np. „historia hip-hopu” lub „subkultury młodzieżowe”
Towaroznawstwo Grupa 1011 Nr albumu
TUTAJ UMIEŚĆ ZNACZEK Uwaga: Ta broszura jest przeznaczona do wydrukowania. Najpierw wydrukuj ją na zwykłym papierze, a jeśli układ jest prawidłowy, wydrukuj.
Rekrutacja do przedszkoli w Gminie Strzyżów
prezentacji multimedialnej na konkurs „Tajemniczy świat Bałtyku”
Kilka cennych rad dla Rodzica pierwszoklasisty!
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu.
Lubię czytać!.
Instrukcja wypełnienia aplikacji – przeczytaj proszę uważnie
Aleksejenko Weronika 10-B
„Wielka wyprawa Molly”
Hiszpańskie natchnienia
Zaangażowanie społeczne
Zapis prezentacji:

ZAPROSZENIE DO KRAKOWA NA DOBRY POCZĄTEK CO MASZ DO ZROBIENIA? JAK TO ZROBIĆ? TWOJE POMOCE OCENA PRACY PRZEWODNIK Katarzyna Zawojska-Dominiak ZAPROSZENIE DO KRAKOWA

NA DOBRY POCZĄTEK  Powrót Witaj  CO MASZ DO ZROBIENIA? JAK TO ZROBIĆ? TWOJE POMOCE OCENA PRACY PRZEWODNIK NA DOBRY POCZĄTEK  Witaj  To Twoja pierwsza nowoczesna, wirtualna przygoda uczniowska! Od jakiegoś czasu poszukiwałam ciekawego sposobu wykonywania w szkole i w domu zadań związanych z naszymi lekcjami języka polskiego. Ten WebQuest to efekt moich poszukiwań. Mam nadzieję, że to, co dla Ciebie przygotowałam okaże się rzeczywiście interesujące, rozwijające, a zarazem stanie się dla Ciebie sporym wyzwaniem. Twoja praca będzie podróżą po Krakowie – jednym z najstarszych i najpiękniejszych miast Polski.. Będziesz mógł podjąć decyzję, czy chcesz wykonywać je indywidualnie czy we współpracy z kolegami i koleżankami. Od Ciebie zależy również, czy i jak wiele zadań zechcesz wykonać podczas lekcji w szkole, a które z nich wyłącznie w domu. Trzymam za Ciebie kciuki!  Mam nadzieję, że „Zaproszenie do Krakowa” okaże się naprawdę fajną przygodą z językiem polskim!  Powrót

NA DOBRY POCZĄTEK CO MASZ DO ZROBIENIA? JAK TO ZROBIĆ? TWOJE POMOCE OCENA PRACY PRZEWODNIK PRZEWODNIK Zadania, które czekają na Ciebie w zakładce zatytułowanej „Co masz do zrobienia?” mają utrwalić i poszerzyć Twoją wiedzę o tym wspaniałym zakątku naszego kraju: jego historii, związanych z nim legend, najważniejszych zabytkach miasta oraz tego, jak Kraków wygląda dziś . W zakładce „Jak to zrobić?” znajdziesz szczegółowe opisy poszczególnych zadań i sposoby przygotowania, opracowania i realizacji każdego z nich. „Twoje pomoce” – to nic innego jak źródła, z których możesz skorzystać, poszukując wiadomości umożliwiających pełną realizację zadań. Są one wyłącznie moją propozycją. Sądzę jednak, że będziesz mógł je efektywnie wykorzystać. Powinieneś zapoznać się również z zakładką „Ocena pracy”. W niej opisałam, co uważam za najistotniejsze, na co zwrócę uwagę, oceniając Twoje opracowanie tematu. „Przewodnik” – to krótka – jak widzisz - pomoc w poruszaniu się po naszym WebQueście. W razie jakichkolwiek problemów umieść i wyślij zapytanie na blogu: Powrót

CO MASZ DO ZROBIENIA? Powrót NA DOBRY POCZĄTEK CO MASZ DO ZROBIENIA? JAK TO ZROBIĆ? TWOJE POMOCE OCENA PRACY PRZEWODNIK CO MASZ DO ZROBIENIA? Twoim zadaniem jest opracowanie w Microsoft Word albumu o Krakowie. Album powinien zawierać: Wprowadzenie; Rys historyczny; Wybrane trzy legendy; Zdjęcia najważniejszych, najsłynniejszych zabytków Krakowa; Opisy i zdjęcia innych pięknych miejsc, które warto odwiedzić podczas wizyty w Krakowie; Bibliografię; Powrót

NA DOBRY POCZĄTEK CO MASZ DO ZROBIENIA? JAK TO ZROBIĆ? TWOJE POMOCE OCENA PRACY PRZEWODNIK JAK TO ZROBIĆ? Wprowadzenie – to kilka zdań o Twoim/Waszym albumie. O tym, co chcieliście w nim zamieścić i dlaczego, czy wykonanie albumu sprawiło Ci/Wam przyjemność, życzenie, myśl skierowaną do tych, którzy będą oglądali i czytali. Rys historyczny – tutaj należy umieścić znalezione, wybrane, najważniejsze Twoim/Waszym zdaniem informacje z historii Krakowa od czasów powstania miasta aż do chwili obecnej. Z pewnością znajdziesz wiele fascynujących faktów na temat tego miasta zarówno w książkach, jak i w Internecie. Wybrane trzy legendy – w tym rozdziale albumu możesz umieścić pełne teksty znalezionych legend dotyczących Krakowa lub samodzielnie napisać streszczenia legend, które udało Ci się odnaleźć i przeczytać. Zdjęcia najważniejszych, najsłynniejszych zabytków Krakowa – to najpiękniejsza część Twojej/Waszej pracy! W grafice Google znajdziesz wiele zdjęć krakowskich zabytków. Zanim jednak zaczniesz ich szukać, powinieneś dowiedzieć się, co chcesz znaleźć  Musisz więc najpierw poznać najstarsze i najważniejsze zabytki Krakowa, a potem szukać ich zdjęć w wyszukiwarce Google (grafika). Opisy i zdjęcia innych pięknych miejsc, które warto odwiedzić podczas wizyty w Krakowie – to część podobna do poprzedniej. Różni się tylko tym, że w tej części wybierasz współcześnie istniejące ciekawe dla Ciebie, Twoich Rodziców, Dziadków miejsca w Krakowie. Mogą to być urokliwe kawiarenki, ekskluzywne restauracje i hotele, centra handlowe, kina, teatry itp. Bibliografia- to bardzo ważny rozdział Twojej/Waszej. Zwróć niego szczególną uwagę. Tu musisz podać tzw. Źródła, z których skorzystałeś: autorów i tytuły książek, adresy stron internetowych, autorów informacji zamieszczonych w Internecie (jeśli taka informacja zostanie przez kogoś podpisana). Powrót

Tu znajdziesz książki, w których odszukasz niezbędne informacje: NA DOBRY POCZĄTEK CO MASZ DO ZROBIENIA? JAK TO ZROBIĆ? TWOJE POMOCE OCENA PRACY PRZEWODNIK TWOJE POMOCE Strony internetowe, które mogą Ci pomóc: http://krakow.pl/spacer http://krakow4u.pl/ http://www.krakow.travel/przewodnik/zwiedzamy-krakow http://www.krakow.e-mapa24.pl/ http://www.studio777.pl/krakow/zabytki.htm http://krakow.lovetotravel.pl/ http://www.bibliotekapiosenki.pl/static:wyspiewaj_krakow Tu znajdziesz książki, w których odszukasz niezbędne informacje:

Kornel Makuszyński, Marian Walentynowicz, Legendy Krakowskie, Oficyna Wydawnicza G&P Legendy polskie, opr. Barbara Włodarczyk, wyd. GREG Legendy polskie, red. Edyta Wygonik, wyd. Zielona Sowa Sp.z o.o. Michał Rożek, Zwiedzamy Kraków. Przewodnik turystyczny., wyd. PTTK „Kraj” Nawigator turystyczny do kieszeni. Kraków i Wieliczka., wyd. Gauss Michał Rożek, Mistyczny Kraków, Wydawnictwo Literackie Powrót

OCENA PRACY Dokonując oceny Twojej pracy NA DOBRY POCZĄTEK CO MASZ DO ZROBIENIA? JAK TO ZROBIĆ? TWOJE POMOCE OCENA PRACY PRZEWODNIK OCENA PRACY Dokonując oceny Twojej pracy przede wszystkim wezmę pod uwagę : projekt okładki Twojego albumu, treści zawarte w albumie ( czy uwzględniłeś/-aś wszystkie części wymienione w zakładce „Co masz do zrobienia”, umiejętne wybranie ważnych informacji o Krakowie), dobór zdjęć, oryginalne, ciekawe umieszczenie ich w dokumencie, poprawność językową ( w tym ortograficzną, interpunkcyjną), dokładność opracowania bibliografii, estetykę wykonania całej pracy. Powrót