CZY W ŚWIERADOWIE – ZDROJU JEST ODPOWIEDNIA ILOŚĆ TERENÓW ZIELONYCH?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ekorozwój.
Advertisements

PODJĘŁYŚMY SIĘ ZADANIA PRZEPROWADZENIA DEBATY NA TEMAT:
Lokalny ekorozwój-XIX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży
Ekologia W naszym przedszkolu.
Mielec i Ekologia Szkoła Podstawowa nr 1 w Mielcu
ANKIETA Segregacja śmieci.
KWADRAT KOMUNIKACYJNY FRIEDEMANNA SCHULZ von THUN
„PORZĄDKUJMY WSPÓLNY DOM - świadomość ekologiczna mieszkańców
1. Co sądzisz o pracy SU? 80% ankietowanych odpowiedziało, że SU pracuje dobrze i sprawdza się w wykonywaniu swoich obowiązków.
Drodzy uczniowie W roku szkolnym 2008\2009 rozpoczyna swoją działalność Koło Literackie.
Zespół Szkół w Starzynie
Najbardziej zadowolona z wyboru nowej szkoły jest klasa Ib najmniej klasa Ia W klasach Ib oraz Id uczniowie czują się dobrze Obóz.
Możesz uczyć się wszędzie, ale u nas najlepiej Ci będzie ale u nas najlepiej Ci będzie.
Ankieta diagnozująca zapotrzebowanie uczniów na informacje edukacyjno-zawodowe oraz na pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej (próbka badawcza.
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
MIEJSKIE GIMNAZJUMN NR 4 IM. ZOFII KOSSAK W OŚWIĘCIMIU
Projekt edukacyjny Postawy proekologiczne uczennic Ośrodka oraz mieszkańców społeczności lokalnej.
Początek projektu Projekt rozpoczął się pod koniec roku szkolnego Na początku za zadanie mieliśmy zlokalizować dzikie wysypiska i wykonać ich.
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Czym dojeżdżasz do szkoły? a) Samochodem b) Autobusem c) Pociągiem.
URZĄD MIASTA Siemianowice Śląskie przedstawia
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Nasze kodeksowe marzenia
Czyli współpraca uczniowska jako wyraz samorządności w naszej szkole.
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
Debata na temat lokalnego ekorozwoju, odbyła się w Centrum Kultury, Sportu i Promocji w Pyzdrach Centrum Kultury.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w ZSE przed debatą o ekorozwoju.
Chodzi Kaczyński po Warszawie i sobie szuka miejsca na pomnik.
„Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy”
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Kwiecień 2014 r. Debata.
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
SEGREGOWANIE ODPADÓW - Na naszym osiedlu Kopernika.
„Czysta Małopolska” selektywne gospodarowanie odpadami Szkoła Podstawowa im. Wł. Broniewskiego w Psarach ul. Szkolna
KLUB WŁÓCZYKIJA W NASZEJ SZKOLE. W naszej szkole w ramach rozwijania naturalnej potrzeby ruchu u dzieci prowadzimy” Klub Włóczykija”. Zajęcia odbywają.
Samorządy Szkolne Jak zorganizować pracę samorządu, żeby włączyć w jego działania jak największą liczbę uczniów?
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Dziecięca liga polsko-czeska. Prace nad realizacją projektu odbywały się w Szczyrku.
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
1. Znam tą szkołę jak mało kto, wiem co, gdzie, jak i z kim załatwiać 2. Znam Statut, więc wiem co i jak ugryźć, znam prawa uczniów i nauczycieli 3. Cały.
Wyniki ankiet przeprowadzonych pośród mieszkańców Józefowa dotyczących zagospodarowania przestrzeni publicznej.
Gimnazjum numer 5 w Jarocinie W ciągu ostatnich dwudziestu lat w naszym mieście zmieniło się bardzo dużo rzeczy. Żyje nam się coraz lepiej a ogromny.
Co chcemy zrobić? Wyjścia na siłownię; Wyjście na Filharmonię; Wyjazd na Paintball; Organizacja ogniska; Wyjścia na basen; Rajd rowerowy; Wyjście do kina;
Prezentacja 1.
Jak dotrzeć do przyrody, która znajduje się
Kto wg Pani/Pana jest najbardziej odpowiedzialny za stan środowiska naturalnego?
Tematy do wypracowania propozycji i wniosków. 1. Co można zrobić, by młodzi chętniej się angażowali się w życie społeczne? W czym leży problem? Jakie.
INTEGRACYJNE KOŁO MIŁOŚNIKÓW KIELC „Razem w mieście”
Badanie oczekiwań i potrzeb kulturalnych młodzieży powiatu żarskiego.
Masz za du ż o ś mieci i nie wiesz co z nimi zrobi ć ?!
Komputery pod ręką! 1.W każdej sali powinien być jeden komputer z dostępem do Internetu 2.W niektórych salach powinny być projektory, a nawet tablice interaktywne.
Posłuchaj dobrej rady: „SEGREGUJ ODPADY”
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
Mój pomysł na bezpieczeństwo wokół mnie 9 pomysłów na bezpieczeństwo.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Zbadanie stanu środowiska i postaw uczniów i dorosłych * Jak dbamy o środowisko?
Chcemy być szczupli, zdrowi i mądrzy. Warsztaty Ekologiczne Dbamy o naszą Ziemię.
Wyniki ankiety zorganizowanej w ramach ogólnopolskiego projektu „Lokalny ekorozwój” W ankiecie brało udział 137 uczniów Zespołu Szkół w Siewierzu. „ Segregacja.
Program Edukacji Ekologicznej „Człowiek i przyroda – jeden świat”
im. Płk. Aleksandra Krzyżanowskiego
Nasza EKO SZKOŁA Witajcie w SP118.
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI
Szkolne centrum multimedialne w czytelni
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Zawody w moim najbliższym otoczeniu
Kocham kwiaty.
STULECIE NIEPODLEGŁOŚCI W BARWACH BIAŁO-CZERWONYCH
„Stulecie Niepodległości w Barwach Biało – Czerwonych”
Dlaczego miasta muszą inwestować w zieleń i rekreację?
Szkoła Podstawowa nr 67 im. Władysława Łokietka w Krakowie
Zapis prezentacji:

CZY W ŚWIERADOWIE – ZDROJU JEST ODPOWIEDNIA ILOŚĆ TERENÓW ZIELONYCH?

CZY W NASZEJ SZKOLE JEST ODPOWIEDNIA ILOŚĆ TERENÓW ZIELONYCH?

CO CHCIELIBYŚCIE ZMIENIĆ W WYGLĄDZIE TERENÓW ZIELONYCH W NASZYM MIEŚCIE?

CZY CHCIELIBYŚCIE, ABY KOŁO NASZEJ SZKOŁY POWSTAŁ MAŁY OGRÓDEK UPRAWNY?

JEŚLI NIE, TO DLACZEGO?

JEŚLI TAK, TO CO BY BYŁO W NIM HODOWANE?

DO CZEGO BYŁYBY WYKORZYSTYWANE PLONY?

KTO ZAJMOWAŁBY SIĘ OGRÓDKIEM?

CZY W NASZEJ SZKOLE POWINNY ODBYWAĆ SIĘ DODATKOWE ZAJĘCIA Z EKOLOGII?

CZY W NASZYM MIEŚCIE SĄ ZANIEDBANE MIEJSCA?

JEŚLI TAK, TO CO MOŻNA ZROBIĆ, ŻEBY BYŁY BARDZIEJ ATRAKCYJNE?

CZY NA KORYTARZACH W NASZEJ SZKOLE POWINNY BYĆ KWIATY?

DLACZEGO TAK?

DLACZEGO NIE?

CZY W NASZEJ SZKOLE MOŻLIWE JEST SEGREGOWANIE ŚMIECI PRZEZ UCZNIÓW?