Podstawy modeli i programów licencyjnych Microsoft.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Office System – licencjonowanie i dostępność
Advertisements

Licencjonowanie Microsoft Office 2013
2017/3/28 Jak zyskać przewagę konkurencyjną wykorzystując najnowsze technologie Microsoft? Dariusz Grzesiński ISV Lead Central & Eastern Europe Developer.
Open Value subscripion - korzyści, zniżki, możliwości
Celem firmy Microsoft jest pomaganie studentom i wykładowcom na całym świecie w pełnym wykorzystywaniu ich potencjału dzięki przeznaczonym dla sektora.
Software Assurance dla dużych firm
Dodatkowe informacje na temat umów Open oraz Open Value.
Licencjonowanie wirtualizacji
Co tu robi Microsoft, czyli 10 mitów głównych
Przegląd programów licencyjnych dla instytucji z sektora publicznego oraz edukacyjnego i program SPLA.
Licencjonowanie rodziny System Center 2012
Licencjonowanie Exchange 2013
Licencjonowanie Lync 2013 Poziom 200.
Licencjonowanie SharePoint 2013
Podstawy umów Open oraz Open Value. Rozwiązania licencyjne firmy Microsoft Umowy Open Umowy Open Value Na wybrane komputery (Non company wide) Na całą
Collaborate more Platforma Office 2010 Sebastian Wilczewski Konsultant Betacom S.A.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Offline Address Book Damian Cecotka Premier Field Engineer
Licencjonowanie aplikacji serwerowych
Licencjonowanie Windows 8
Ogólne informacje licencyjne Kluczowe funkcjonalności Dostępne wersje i porównanie Zasady licencjonowania Downgrade, SA Licencjonowanie w środowisku chmury.
Usługi online oraz Office 365. Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Licencjonowanie narzędzi dla programistów
Licencjonowanie rodziny produktów Forefront oraz System Center
Licencjonowanie i zarządzanie oprogramowaniem. Zasady i procedury
Podstawy licencjonowania Exchange, SharePoint oraz Lync.
Twoje nowoczesne biuro
Obsługa zapasów: Braki i zapasy zablokowane SAP Best Practices.
Zarządzanie partiami SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Przetwarzanie zlecenia klienta w kilku jednostkach gospodarczych SAP Best Practices.
Windows 8.1 dostarcza spójną platformę do tworzenia aplikacji, które potrafią dostosować się do wielu urządzeń Zaprojektowane raz, działają.
Przetwarzanie zlecenia potencjalnego klienta SAP Best Practices.
Usługa fakturowana po stałej cenie SAP Best Practices.
Nabywanie materiałów eksploatacyjnych SAP Best Practices.
Proces ofertowania w zaopatrzeniu SAP Best Practices.
Inwentaryzacja fizyczna / Inwentaryzacja i korekta zapasów SAP Best Practices.
Dostawa bezpłatna SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel 
Nabycie zewnętrzne zasobów podwykonawcy SAP Best Practices.
Przetwarzanie poprawek (produkcja w toku) SAP Best Practices.
Projekty wewnętrzne SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Uproszczona gospodarka magazynowa
Przetwarzanie sprzedaży z wykorzystaniem strony trzeciej (bez awiza dostawy) SAP Best Practices.
Zarządzanie numerami seryjnymi SAP Best Practices.
Umowa serwisowa z okresowym fakturowaniem SAP Best Practices.
Rejestrowanie przepracowanych godzin SAP Best Practices.
Sprzedaż pozycji niemagazynowanej z nabyciem specyficznym dla zlecenia SAP Best Practices.
Oferta dla klienta SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Przetwarzanie sprzedaży z wykorzystaniem strony trzeciej (z awizo dostawy) SAP Best Practices.
Przetwarzanie zlecenia klienta z zaliczką PL SAP Best Practices.
Kontrakt sprzedaży ze stałą ceną i rozliczeniem czasu i materiału SAP Best Practices.
Doraźny konsulting fakturowany po stałej cenie SAP Best Practices.
Serwis wewnętrzny SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel 
Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
DEMO Jak założyć konto na Microsoft Virtual Academy?
Sprzedaż planowanych usług serwisowych SAP Best Practices.
Analiza problemów wydajnościowych w środowisku SharePoint 2013 Marcin Ciężak Support Escalation Engineer 06/11/201 5.
Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized.
Przetwarzanie sprzedaży z wykorzystaniem strony trzeciej (bez awiza dostawy) SAP Best Practices.
Opracowanie: Katarzyna Gagan, Anna Krawczuk
Komponentowe systemy rozproszone
BÓG JEST SZEPTEM I POWIEWEM
Nowa Ewangelizacja „Jak zawsze, również i dziś celem ewangelizacji
Aktywacja i przypisanie dostępnych licencji Dynamics 365 w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Pobranie dostępnych licencji partnerskich i sprawdzenie ich liczby w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Twoje nowoczesne biuro
Zakup subskrypcji Microsoft Action Pack (MAPS) w programie Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Aktywacja i przypisanie dostępnych licencji Office 365 w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
1/1/2019 2:24 PM Cloud Services Dashboard Monitoruj subskrypcje chmurowe Twoich Klientów w jednym miejscu Ostatnia aktualizacja © 2014 Microsoft.
Aktywacja miesięcznego kredytu Azure w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Szablon identyfikowania głównych zainteresowanych osób
Zapis prezentacji:

Podstawy modeli i programów licencyjnych Microsoft

Czym jest licencja? Rodzaje licencji Licencje na urządzenie Licencja dostępowe (CAL) Licencje na procesor Licencje dla połączeń zewnętrznych Sposoby nabywania licencji FPP OEM Usługi online Programy grupowe Software Asset Management

Q: Co sprzedaje Microsoft? A: Prawo do używania oprogramowania

Windows Server CAL SharePoint Standard CAL Exchange Standard CAL SC Configuration Manager CML SharePoint Enterprise CAL Exchange Enterprise CAL LYNC Standard CAL LYNC Enterprise CAL Forefront UAG CAL SC Operations Manager CML SC Data Protection Manager CML SC Service Manager CML Windows RMS CAL Forefront Protection Suite SL Forefront Endpoint Protect.

Full Packaged Product Nabywane od sprzedawców detalicznych Zazwyczaj 1 opakowanie = 1 licencja Z nowym komputem Preinstalowane na nowym komputerze Oprogramowanie żyje i umiera z tą maszyną Licencje grupowe Wiele, różnych programów licencyjnych dopasowanych do potrzeb organizacji Usługi online Technologie są hostowane, a nie instalowane w lokalizacji klienta

Dostarcza technologie, usługi i wsparcia niezbędnego do zarządzania oprogramowaniem w całym cyklu życia Technologie Prawo do nowych wersji Windows 7 Enterprise Program zniżek dla pracowników Licencje do pracy w domu Wsparcie Wsparcie 24x7 w rozwiązywaniu krytycznych problemów Szkolenia eLearning Karnety szkoleniowe Usługi Desktop Deployment Planning Services SharePoint Deployment Planning Services

Szeroki zakres oferty Atrakcyjne ceny Software Assurance Dodatkowe prawa: Prawo do używania poprzedniej wersji i prawo do kopi zamiennych nośników Łatwe zarządzanie licencjami

ITIL v3 Guide to Software Asset Management Office of Government Commerce, 2009 Rozdział 1.2

Czym jest licencja? Rodzaje licencji Licencje na urządzenie Licencja dostępowe (CAL) Licencje na procesor Licencje dla połączeń zewnętrznych Sposoby nabywania licencji FPP OEM Usługi online Programy grupowe Software Asset Management

© 2010 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Forefront, Outlook, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.