Październik to czas powrotu z wakacji, czas rozpoczęcia nowego etapu w życiu studenckim. To początek nasilonego wysiłku umysłowego, początek roku akademickiego,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

EDUKACJA - INWESTYCJA W CZŁOWIEKA
projekty stypendialne Centrum Studiów Zaawansowanych PW
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Dystrybucja urządzeń prezentacyjnych Spotkanie VOBIS – ViDiS,
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
PRZEDSIĘBIORCY NA START - V edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego.
Jolanta Ruszel – Esebua 15 grudzień 2010
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
PREZENTACJA styczeń 2010.
EWIDENCJA KOSZTÓW W UKŁADZIE MIESZANYM.
W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?
Oferta zakupu i reklamy w albumie: Białystok – kresowe miasto UWAGA, ATENCIÓN, ALLE ACHTUNG, ATTENTION! Zakup 100 egz. gwarantuje wzięcie udziału w losowaniu.
Kalendarza książkowego Podlaskie Najpiękniejsze 2010 (wersja polsko-angielska) Grupa Wydawnicza Benkowski oferuje zakup ILUSTROWANEGO
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Bezprzewodowy dostęp do sieci Internet w Gminie Brzesko
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Internetowa Gra Giełdowa dla Studentów X edycja.
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
© ABB Group February 18, 2014 | Slide 1 Akademickie Targi Pracy, Łódź, ABB IT Challenge 2013.
Informacje o tytule3 Promocja tytułu, harmonogram5 Czytelnicy – grupa docelowa6 Zawartość magazynu7 Reklama10 Nasi klienci11 Reklama standardowa12 Reklama.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, luty 2009.
Opis serwisu: Statystyki:
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Projekt integrujący małe i średnie biura nieruchomości
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
P o r a d n i k s t u d e n c k i. Informacje o tytule Czytelnicy – grupa docelowa Zawartość magazynu Kariera & Języki Reklama Pozostałe produkty studenckie.
CZASOPISMA.
P o r a d n i k s t u d e n c k i. Informacje o tytule Czytelnicy – grupa docelowa Zawartość magazynu Finanse & Firma Reklama Pozostałe produkty studenckie.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Departament Rozwoju Gospodarczego Kościerzyna,
Page 1 Oferta współpracy epunkty Aplikacja wspierająca programy lojanościowe.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Rybnicka Platforma Poradnictwa Zawodowego
100 tys. GWARANTOWANE!!! Konkurs tylko dla sklepów sieci Koniczynka.
Beata Kozielska-Oleś SP 21 w Rybniku
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Asseco Poland S.A. dla banków spółdzielczych
Oferta kont i kredytów gotówkowych
solutions for demanding business 2 Asseco Poland Bezpieczny wybór Bezpieczna współpraca Bezpieczna przyszłość
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
© ABB Group August 21, 2014 | Slide 1 ABB IT Challenge 2014.
Copyright Universum 2009 Zatrudniamy ok. 200 osób na 5 kontynentach. Siedziba główna Universum znajduje się w Sztokholmie. Zaufało nam ponad klientów,
ul. Stryjeńskich 6/65, Warszawa
Wspieramy budowanie marki
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
solutions for demanding business Zastrzeżenia prawne Zawartość dostępna w prezentacji jest chroniona prawem autorskim i stanowi przedmiot własności.
MINI PRZEDSIĘBIORSTWO „KAASSA Sp ZO.O” Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Konkursy dla ABK - podsumowanie
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

Październik to czas powrotu z wakacji, czas rozpoczęcia nowego etapu w życiu studenckim. To początek nasilonego wysiłku umysłowego, początek roku akademickiego, w których czekają na studenta różne sytuacje – znane i nieznane. Dlatego postanowiliśmy przygotować dla Studentów wkraczających w ten czas prezent – specjalne wydanie magazynu dlatego Back To School. Dlatego przyda się każdemu na uczelni. Będzie zawierał informacje niezbędne dla młodych ludzi dopiero wkraczających w świat studiowania, jak też dla studentów z kilkuletnim stażem. Opiszemy wszystko to, co studenta najbardziej interesuje w pierwszych miesiącach nauki. Back to School

Plan dystrybucji i promocji Bezpośrednia dystrybucja magazynu Dlatego Back To School odbędzie się przed 38 największymi Uczelniami Wyższymi w 11 miastach Polski. Do realizacji działań terenowych zaangażowanych będzie ok. 120 osób. TG lat format A egz. nakładu 0% zwrotów. Charakter poradnika oraz przewodnika

Student ma prawo... - tekst dla pierwszoroczniaków, w którym opiszemy podstawowe prawa studenta, Atak klonów – przegląd (stereo)typowych kategorii studentów, czyli żartobliwe przedstawienie kilku wzorcowych profili studentów, które najczęściej można spotkać na uczelni. Przykładowo ajsekowcy, balangowicze, szare myszki, aktywiści, sportowcy, szpanerzy. FAQ kota - zestaw krótkich pytań i odpowiedzi, które mogą zadać pierwszoroczniacy. Bezbolesny powrót – jak przestawić się w miarę bezboleśnie na tryb szkolny. Jak wrócić po wakacjach na uczelnię i jak sobie umilić pierwsze tygodnie (miesiące) po urlopie. Skąd wziąć kasę – modułowy tekst o stypendiach, zasiłkach, zapomogach, które mogą dostać studenci. Małżeństwo z rozsądku czy chwilowy romans? – czyli porównanie studiowania do małżeństwa. 10 PŁYT NA OSŁODZENIE POWROTU NA UCZELNIE – 10 płyt, które warto załadować do mp3playera. KALENDARIUM IMPREZ – do końca roku

Branding wybranego materiału np. Branding działu kariera/praca Sesje modowe z produkt placementami i sesje dedykowane (np. odzież młodzieżowa) Projekty graficzno – redakcyjne Filozofie produktów zobrazowane tylko dla studentów (np. produkty wspomagające pamięć, koncentrację, konta bankowe dla studentów, kredyty) Standardowe layouty w dowolnych formatach

Advertoriale, packshoty (np. zaprezentowanie produktów w Alfabecie studenta), konkursy sms Folie specjalne Okładka otwierająca z-gate Sampling produktów niezbędnych studentowi Logo sampel

FormatMiejsceCena netto II okładka III okładka IV okładka /1 stronaprawa /1 stronaprawa + I część pisma /1rozkładówkarozkładówka z II okładką /1rozkładówkarozkładówka środkowa /2 stronyprawa /2 stronyI część pisma /2 stronyprawa + I część pisma /3 stronyprawa /3 stronyI część pisma /3 stronyprawa + I część pisma Harmonogram wydania Dlatego Back to School Zamknięcie sprzedaży powierzchni reklamowej: Gotowe materiały: Pierwszy dzień na rynku:

PATRONAT NAD WYDANIEM logo na okładce 2/1 strony / rozkładówka otwierająca II okładka + 3 strona branding 10 stron kalendarium imprez dodatkowe świadczenia PR (konkursy, packshoty itp.) Layout 1/1 strony

PATRONAT NAD WYDANIEM - szczegóły Logotyp na I okładce, informacja o partnerze wydania Rozkład (II okładka + PO) 1/1 strony do wykorzystania w części redakcyjnej pisma Branding 10 stron Największego Kalendarium Imprez w Polsce Koszt całkowity: zł netto Case study: Telekomunikacja Polska SA

Platforma Mediowa POINT GROUP Jerozolimskie Business Park Al. Jerozolimskie 146 C, Warszawa tel: (022) fax: (022) Mamy nadzieję, że nasze pomysły wzbudzą Państwa akceptację. Wszystkie pytania prosimy kierować do: Nota prawna: Treść tej oferty jest poufna i prawnie chroniona. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem tej oferty, jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione i może być karalne, jakakolwiek opinia lub porada w niej zawarta podlega odpowiednim warunkom umowy o świadczeniu usług na rzecz Klienta przez Media Point Group Sp. z o. o.