XXI Mistrzostwa Polski Juniorów KARATE KYOKUSHIN

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

jako przykład działań na rzecz dzieci i młodzieży
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Mistrzostwa Europy w Karate Fudokan
IV Zlot Gwiaździsty Miłośników Zabytkowej Motoryzacji
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
XXI Forum Ekonomiczne Komisja ds. Budowy Marki Małopolska Elżbieta Kantor Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Partnerstwo na Rzecz Rozwoju
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Organizator Stowarzyszenie Gospel Al. Daszyńskiego 15a/10
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Przyjaciele Festiwalu Podobnie jak w roku 2006 Festiwal otrzymał patronat honorowy Ambasady Japonii w Polsce. Ponadto, został wpisany jako impreza towarzysząca.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
OBSŁUGA PROJEKTÓW UNIJNYCH TVP KIELCE TELEWIZJA POLSKA S.A. ODDZIAŁ W KIELCACH Ul. Plac Moniuszki 2b, Kielce Tel./fax: (041) e -mail:
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Empatia empatia.
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
WYDARZENIE SPORTOWE W WARSZAWIE W PIERWSZEJ POŁOWIE 2010 ROKU
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
GMINA BEŁŻYCE I Polski Festiwal Koni Bełżyce r.
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Oferta sponsorska.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Sportowe wakacje na „Stadionie Śląskim”
Pola Chwały Historia jako zabawa, historia jako pasja!
I Mazurskie Zawody Balonowe o Puchar Prezydenta Ełku r. SPONSOR – PARTNER STRATEGICZNY PARTNER STRATEGICZNY DOSTAWCA GAZU.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
YEPP Bielany – Spotkanie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych Warszawa,
Strategia Promocji.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym województwa łódzkiego.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Akademia Piłkarska Korona Kielce
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Wspieramy budowanie marki
ZIMOWY NARODOWY oferta współpracy.
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
PARTNER grup młodzieżowych WKS Śląsk Wrocław Oferta współpracy jako.
Stowarzyszenie Działamy Sprawnie - Tworzymy Lepiej „Przez Sport w przyszłość”
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Europejskie Dni Pracy w Małopolsce i wydarzenia towarzyszące 7-10 maja 2013 Nowy Sącz – Tarnów – Kraków.
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Kampania społeczna Kampania społeczna "Nie reagujesz – akceptujesz” Katowice, wrzesień 2011r.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Copywriting Karolina Stróżyk
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Mistrzostwa Makroregionu Południowego OYAMA KARATE
Zapis prezentacji:

XXI Mistrzostwa Polski Juniorów KARATE KYOKUSHIN 9-10 X 2010 Kraków Oferta Sponsorska „Harmonia jest podstawą karate. Kyokushin oznacza poszukiwanie najwyższej prawdy w aspekcie fizycznym, psychicznym oraz duchowym„ Masutatsu Oyama – Ostatni Samuraj (1927 – 1994)

KANKU symbol Kyokushinkai ręce wznoszą się ku górze w pozycji, w której przez otwarte dłonie odwiedzionymi kciukami i stykającymi się opuszkami palców wskazujących i kciuków - pilnie przyglądasz się niebu w tym momencie powstaje symbol KANKU ostre wierzchołki wyznaczone przez palce wyobrażają podstawy lub szczyty szeroka podstawa wyznaczona przez nadgarstki – symbolizuje siłę centrum symbolu – to nieskończoność i niezbadana głębia Okrąg otaczający KANKU wyobraża ciągłość i okrężny ruch KYOKU ekstremum, przeciwstawny biegun SHIN prawda, realność, rzeczywistość KAI modyfikacja, zmiana, organizacja Karate Kyokushin Stowarzyszenie Poszukiwaczy Najwyższej Prawdy

9-10 X 2010 Kraków Ośrodek Sportu i Rekreacji Kolna XXI Mistrzostwa Polski Juniorów KARATE KYOKUSHIN 9-10 X 2010 Kraków Ośrodek Sportu i Rekreacji Kolna 30-381 Kraków, ul. Kolna 2 200 zawodników Organizator / Krowoderski Klub Karate Kyokushin Współorganizatorzy / Urząd Gminy Kraków Urząd Marszałkowski MDK „DH” Kraków, Reymonta 18 Honorowy Patronat / Prezydent Miasta Krakowa Wojewoda Małopolski Marszałek Województwa Małopolskiego Ambasada Japonii w Polsce Patronat Medialny / Dziennik Polski Radio Kraków TVP O/Kraków

Program Mistrzostw 9 październik 2010 / eliminacje w godzinach od 10:00 do 19:00 10 październik 2010 / finały w godzinach od 10:00 do 16:00 Imprezy towarzyszące: Pokaz karate karate najmłodszych Spotkania z Kulturą Japonii Spotkanie z Tradycją / Korzenie Budo – Karate warsztaty origami i sushi, pokaz tradycyjnych strojów i broni

Ogólnopolskie Wydarzenie Medialne XXI Mistrzostwa Polski Juniorów KARATE KYOKUSHIN 9-10 X 2010 Kraków odbędą się pod Patronatem Medialnym prasy lokalnej i ogólnopolskiej o tematyce sportowej, lifestylowej i codziennej, w której pojawią się zapowiedzi, wywiady, artykuły, relacje i zdjęcia rozgłos nada radiowy Patron Medialny, przy udziale lokalnej telewizji TVNet przeprowadzi transmisję „na żywo „ - poprzez 2 kamery i studio realizatorskie na miejscu o Mistrzostwach głośno będzie też w Internecie: na poświęconej im stronie, różnych portalach, stronach klubów, blogach, w mailach i pod postacią newslettera

Patroni Honorowi, Przedstawiciele Władz, Mediów, Goście VIP Widownia XXI Mistrzostw Polski Juniorów KARATE KYOKUSHIN charakterystyka grupy docelowej mieszkańcy całej Polski / południowych, północnych, centralnych, wschodnich i zachodnich województw głównie mieszkańcy Krakowa i okolic, Warszawy i Katowic adepci karate wraz z rodzinami i przyjaciółmi / szeroka rozpiętość wiekowa grupy docelowej: od 7 roku życia wzwyż pasjonaci Karate Kyokushin i innych sztuk walki / ludzie z wyższym lub średnim wykształceniem, pracujący, dobrze sytuowani miłośnicy kultury Dalekiego Wschodu / lubiący podróże, dobrą kuchnię, aktywnie spędzający swój czas wolny zwolennicy sportowej rywalizacji / otwarci na nowości, ale równocześnie ceniący tradycyjne wartości poszukujący harmonii i równowagi w życiu / dbający o swoje zdrowie, dobre samopoczucie i wygląd Patroni Honorowi, Przedstawiciele Władz, Mediów, Goście VIP

Wspierając XXI Mistrzostwa Polski Juniorów Karate Kyokushin można zyskać Korzyści natychmiastowe Korzyści długofalowe dotarcie z reklamą do tysięcznej widowni podczas 2 dni trwania zawodów doskonale widoczna ekspozycja symboliki wizualnej Firmy: logotypu, wizerunku oferowanego produktu - podczas zawodów i na plakatach, biletach, folderach, ulotkach bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami i przekazanie im kluczowych informacji n/t Firmy i produktu budowanie pozytywnych skojarzeń z Firmą i jej produktem w świadomości odbiorców bazując na emocjach towarzyszących zawodom, zwiększenie rozpoznawalności Firmy i oferowanego produktu Firma / produkt zaistnieje w mediach: relacje, transmisja z Mistrzostw, plakaty, foldery, ulotki pozycjonowanie Firmy na tle konkurencji zbudowanie wizerunku Firmy jako Odpowiedzialnej Społecznie i zaangażowanej (działania CSR) stworzenie wizerunku Firmy jako dynamicznej, skutecznej, podejmującej wyzwania, ale równocześnie Firmy godnej zaufania i opartej na solidnych podstawach przeniesienie wizerunku sportowców i karate Kyokushin na wizerunek Firmy i produktu połączenie sukcesu sportowego z Firmą i produktem, co stanie się podstawą emocjonalnej części wizerunku wsparcie działań sprzedażowych i wszelkich programów lojalnościowych wykorzystanie eventu sportowego jako skutecznej formy komunikacji

Pakiet Sponsora Głównego XXI Mistrzostw Polski Juniorów Karate Kyokushin Nadanie nazwy Sponsora Głównego XXI Mistrzostw Polski Juniorów Karate Kyokushin Użycie nazwy Sponsora w nazwie Mistrzostw Podziękowanie dla Sponsora wypowiadane w trakcie imprezy min. 3 razy na godzinę Prezentacja logotypu Sponsora każdorazowo wraz z logotypem Mistrzostw Prezentacja logotypu Sponsora na nośnikach reklamowych w Hali OSiR Kolna – ¼ całkowitej powierzchni przeznaczonej na reklamę Ekspozycja marki na telebimie i emisja spotu reklamowego Sponsora min 8 razy w ciągu dnia oraz logotyp w bloku reklamowym między walkami Umieszczenie logo Sponsora: na numerach startowych na plecach zawodników / na plakatach / na zaproszeniach / na koszulkach pamiątkowych / na biletach Umieszczenie banneru reklamowego Sponsora z linkiem do strony Sponsora na portalu Mistrzostw oraz na stronie transmisji internetowej, na ¼ powierzchni przeznaczonej na reklamę Kolportaż materiałów reklamowo–promocyjnych podczas Mistrzostw 2 strony w Biuletynie Mistrzostw Możliwość aranżacji stanowiska promocyjnego Wymienienie nazwy Sponsora we wszystkich informacjach prasowych wysyłanych do ogólnopolskich i lokalnych mediów, oraz w oficjalnych podziękowaniach dla władz samorządowych, Urzędu Miasta Krakowa, Ambasady Japonii w Polsce, Patronów Medialnych oraz wszelkich instytucji wspierających organizację Mistrzostw Umieszczenie logotypu Sponsora na okładce pamiątkowych płyt DVD 10 podwójnych zaproszeń VIP Inne formy zgodnie z indywidualnymi ustaleniami Cena pakietu netto: 25 000 PLN

Pakiet Sponsora XXI Mistrzostw Polski Juniorów Karate Kyoukushin Prezentacja logotypu Sponsora na 1/16 całkowitej powierzchni reklamowej na Hali OSiR Kolna Ekspozycja Sponsora na telebimie (logo, film reklamowy) oraz emisja w bloku reklamowym w przerwach pomiędzy walkami ( 1/16 czasu przeznaczonego na reklamę ) Umieszczenie logo Sponsora wraz z linkiem do strony Sponsora na portalu Mistrzostw oraz na stronie transmisji internetowej Umieszczenie logo Sponsora: na plakatach / na biletach / na zaproszeniach Umieszczenie materiałów brandingowych Sponsora w wyznaczonych miejscach Kolportaż materiałów promocyjno - reklamowych Sponsora podczas zawodów 1 strona formatu A4 w biuletynie poświęconym Mistrzostwom Możliwość aranżacji stoiska promocyjnego Wymienienie Sponsora we wszystkich informacjach prasowych wysyłanych do ogólnopolskich i lokalnych mediów, oraz oficjalnych podziękowaniach dla władz samorządowych, Urzędu Miasta Krakowa, Ambasady Japonii w Polsce oraz wszelkich instytucji wspierających organizację Mistrzostw Umieszczenie logo Sponsora na okładce pamiątkowych płyt DVD 5 podwójnych zaproszę VIP Inne formy zgodnie z indywidualnymi ustaleniami Cena pakietu netto: 15 000 PLN

Pakiet Partnera XXI Mistrzostw Polski Juniorów Karate Kyoukushin Prezentacja logotypu Partnera na nośnikach reklamowych na Hali OSiR Kolna Ekspozycja logotypu Partnera na telebimie w bloku reklamowym między walkami Umieszczenie logotypu Partnera: na zaproszeniach / na plakatach Umieszczenie logotypu oraz linku do strony Partnera na portalu Mistrzostw Materiały brandingowe Partnera 1/8 strony formatu A4 w biuletynie Mistrzostw Możliwość kolportażu materiałów promocyjno – reklamowych podczas Mistrzostw Możliwość aranżacji stoiska promocyjnego Umieszczenie logotypu Partnera na pamiątkowej płycie DVD Podwójne zaproszenie VIP Inne formy zgodnie z ustaleniami Cena pakietu netto: 10 000 PLN

Zapraszamy do współpracy XXI Mistrzostwa Polski Juniorów KARATE KYOKUSHIN Zapraszamy do współpracy ponieważ … „Za każdym triumfem, kryją się nowe wyzwania” Masutatsu Oyama – Ostatni Samuraj (1927 – 1994)

Dziękujemy za uwagę Wszelkich informacji o możliwościach współpracy udziela Artur Stecki 503 536 592 Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego klub@kyokushin.type.pl arturkrakow@poczta.onet.pl