Oferta sieci AdProfile

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Advertisements

Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Standard Pomiaru Konwersji Tomasz Karwatka, IAB Polska
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla witryn.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
BUDonline_ARCHITEKTURA - prezentacja oferty reklamowej
Goldbach Audience – prezentacja firmy
Monitoring Online Mediów Internetowych
„Jutro to dziś tyle, że jutro”
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.
PREZENTACJA PLATFORMY
Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Prezentacja serwisu Kotlet.tv
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
PulsBiznesu.pl Rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Search Engine Marketing w promocji eventu
Nowe media w promocji start-up
Goldbach Audience – prezentacja firmy. >> Kim jesteśmy?
Interactive Marketing Partner marketing
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Serwis internetowy tygodnika Polityka
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Oferta targetowania na iPhone
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
serwis rozrywkowy z bazą video
Zaufany partner na rynku e-commerce
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro” NF.pl Wiedza dla Biznesu RU PV NF.pl Wiedza dla Biznesu RU.
Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą Eksperta
RTB network Adexon 2014 Nowa firma, doświadczeni ludzie.
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Łączenie dokumentów Łączenie dokumentów  Mechanizm OLE Mechanizm OLE  Obiekt osadzony Obiekt osadzony  Obiekt połączony.
Wprowadzenie do golo Carcare go offline, live online.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Innowacja w planowaniu mediów
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Zapis prezentacji:

Oferta sieci AdProfile Audience Network

Plan prezentacji Czym jest AdProfile? Trendy w Polsce i w Europie Narzędzia AdProfile Jak powstaje profil nugg.ad Jak budowany jest profil użytkownika Dostępne formy reklamowe Modele emisji Oferta AdProfile Retargeting i retargeting predykcyjny Podsumowanie

Czym jest AdProfile? Nowa sieć reklamowa typu Audience Network. Sieć, w której kupowane są profile demograficzne i behawioralne, a nie miejsca emisji. AdProfile to nowa sieć reklamy targetowanej behawioralnie, którą wydzieliliśmy ze struktur IDMnet. Wykorzystując naszą wiedzę i wieloletnie doświadczenie związane z targetowaniem behawioralnym i retargetingiem, stworzyliśmy osobną markę, pod którą skupiamy wszystkie produkty bazujące na technologii predykcyjnego targetowania behawioralnego. AdProfile umożliwia emisję kampanii reklamowej targetowanej na zainteresowania odbiorcy komunikatu. Dla nas liczy się to, co użytkownik lubi i tematyka, jaką się interesuje a nie strona, którą aktualnie przegląda.  Analizujemy zachowania użytkowników, segmentujemy ich i przypisujemy do odpowiednich profili. Zastosowanie targetowania behawioralnego zwiększa skuteczność prowadzonych działań marketingowych, zarówno ukierunkowanych na zwiększenie sprzedaży jak i na wzrost świadomości marki.

Czym jest AdProfile? Audience Network AdProfile to sieć typu audience network. Dostarczamy dotarcie do konkretnych profili użytkowników. Behavioral targeting Targetowanie w oparciu o to co ktoś oglądał, ile czasu spędził na stronie, czym się interesuje. Retargeting Docieranie z przekazem reklamowym do osób, które były na stronie i były zainteresowane konkretnym produktem lub usługą. AdProfile to nowa sieć reklamy targetowanej behawioralnie, którą wydzieliliśmy ze struktur IDMnet. Wykorzystując naszą wiedzę i wieloletnie doświadczenie związane z targetowaniem behawioralnym i retargetingiem, stworzyliśmy osobną markę, pod którą skupiamy wszystkie produkty bazujące na technologii predykcyjnego targetowania behawioralnego. AdProfile umożliwia emisję kampanii reklamowej targetowanej na zainteresowania odbiorcy komunikatu. Dla nas liczy się to, co użytkownik lubi i tematyka, jaką się interesuje a nie strona, którą aktualnie przegląda.  Analizujemy zachowania użytkowników, segmentujemy ich i przypisujemy do odpowiednich profili. Zastosowanie targetowania behawioralnego zwiększa skuteczność prowadzonych działań marketingowych, zarówno ukierunkowanych na zwiększenie sprzedaży jak i na wzrost świadomości marki.

Trendy w Polsce i w Europie Źródło: Raport strategiczny IAB Polska „Internet 2010” W Europie wydatki na targetowanie behavioralne sięgają już nawet 24%. W Polsce wydatki na taką formę kupowania kampanii bardzo dynamicznie rosną z roku na rok, choć nadal stanowią niewielki udział. W roku 2011 będzie to 3% wydatków, rok później 2012 już 6% a w 2013 ma być 8%. Przekładając to na liczby możemy stwierdzić, że w roku 2011 na reklamę behawioralnie wydamy około 40 mln zł. W Europie wydatki na targetowanie behawioralne to już 24%.

Narzędzia AdProfile Wykorzystujemy sprawdzone i wypróbowane narzędzia i technologie: predykcyjne targetowanie behawioralne technologia nugg.ad

Jak powstaje profil nugg.ad? Analiza przeglądanych treści Dzięki plikom cookie możemy analizować przeglądane treści (np. osoby zainteresowane kupnem samochodu) Zbieranie danych ankietowych Emisja ankiet z pytaniami o demografię do wąskiej grupy użytkowników Zwiększenie zasięgu Rozszerzenie zebranych danych na profile które zachowują się w sieci podobnie (bliźnięta statystyczne) Metodologia budowania profilu opiera się na danych zebranych na podstawie informacji nt sposobu poruszania się użytkowników po internecie, wzbogaconych o informacje zebrane z ankiet emitowanych do pewnej części użytkowników. Trzy podstawowe kroki budowania profilu: 1. "Cookies" przechowywane na komputerach użytkowników witryn czy portali dostarczają danych o tym, jakie przeglądali treści (mierzenie ruchu) 2. Losowa próba użytkowników poddawana jest badaniu ankietowemu na temat ich zainteresowań, demografii i stylu życia (badania ankietowe). 3. Pozyskane dane są estymowane - online i w czasie rzeczywistym - na wszystkich użytkowników (predykcyjne targetowanie). Proces ten pozwala na tworzenie kompleksowych profili użytkowników, zawierających zarówno dane o zainteresowaniach produktowych, dane demograficzne, o stylu życia, jak i informacje o treściach stron odwiedzanych przez użytkowników w sieci. Budowanie profili predykcyjnych Dane pozyskane z ankiet estymowane są na całą populację użytkowników poprzez tworzenie tzw. "bliźniąt statystycznych": Użytkownicy, którzy nie brali udziału w badaniu ankietowym "odziedziczają" brakujące dane w ich profilu od ankietowanych użytkowników, którzy przeglądali najbardziej podobne treści online.

Jak budujemy profil? Klikane reklamy Zachowania online Szukane frazy Przeglądane treści Dane ankietowe Klikane sekcje Każdy profil powstaje w oparciu o zagregowane dane pochodzące od wszystkich wydawców i sieci, którzy korzystają z technologii nugg.ad. Dzięki takiemu rozwiązaniu AdProfile dysponuje zarówno bardzo dobrze dobranymi profilami biznesowymi jak i profilami niebiznesowymi. Profile użytkowników powstają w oparciu o dane ze wszystkich sieci korzystających z technologii nugg.ad

Każdy profil to dane Te 72 różne kryteria podzielone są na 3 grupy: kryteria demograficzne, kryteria związane z zainteresowaniami i kryteria przeglądanych witryn. Każde z nich można w dowolny sposób łączyć z innymi, tak aby ostateczna kombinacja dawała odpowiedni rezultat. Dane demograficzne Zainteresowania Przeglądane witryny W sumie to 72 różne kryteria, które można dowolnie ze sobą łączyć.

Formy reklamowe Dostępne są wszystkie formy zasięgowe: Billboard/Double BB/ Triple BB, Rectangle Skyscraper Wideboard Toplayer Floor Ad Flyfooter

Modele emisji reklamy Emisja zasięgowa Emisja pakietowa Użytkownicy o określonym profilu wyszukiwani są na wszystkich witrynach zrzeszonych w sieci IDMnet. Emisja pakietowa Użytkownicy o określonym profilu wyszukiwani są na specjalnie wyselekcjonowanych stronach sieci IDMnet, które kontekstowo pasują do treści reklamy. Dostępne są dwa modele emisji reklam. Pierwszy rodzaj to emisja zasięgowa, w której reklamy pokazują się na wszystkich witrynach zrzeszonych w sieci IDMnet. Drugi rodzaj to emisja pakietowa, w której reklamy pokazują się osobom pasującym do zdefiniowanego profilu, ale dodatkowo tylko na zdefiniowanych uprzednio witrynach.

Oferta AdProfile Profile zdefiniowane Profile niestandardowe Pakiet dodatkowych narzędzi: retargeting retargeting predykcyjny Na ofertę AdProifle składają się zarówno gotowe profile, dzięki którym można docierać do różnych grup celowych – od biznesmenów, przez młodzież, a na młodych rodzicach skończywszy, jak również oferujemy możliwość stworzenia dowolnego profilu w oparciu o 72 różne kryteria behawioralne i demograficzne. Ponadto oferujemy kampanie retargetowane i retargeting predykcyjny, dzięki którym można podnosić skuteczność kampanii i tworzyć specjalne grupy docelowe.

Profile zdefiniowane Ludzie biznesu Managerowie Przedsiębiorcy Bizneswoman Inwestorzy

Profile zdefiniowane Budujący i urządzający Budujący Urządzający wnętrza Planujący ogród

Profile zdefiniowane Kupujący Poszukujący Szukający AGD lub RTV nieruchomości Szukający AGD lub RTV Motofani

Profile zdefiniowane Ona i on Kobieta glamour Pasjonaci

Profile zdefiniowane Ona i on Nastolatki Prawdziwy facet Młodzi rodzice

Poszukujący informacji Profile zdefiniowane Zdrowie Poszukujący informacji medycznych Zdrowo odżywiający się

Profile zdefiniowane Styl życia Globtroterzy Gadżeciarze Sportsmeni

Profile zdefiniowane Styl życia Trendsetterzy Kibice i sportowcy Kinomani

Profile zdefiniowane Łącznie oferujemy 23 zdefiniowane profile: Ludzie Biznesu Managerowie Przedsiębiorcy Bizneswoman Inwestorzy Budujący i urządzający Budujący Urządzający wnętrza Planujący ogród Kupujący Poszukujący nieruchomości Poszukujący AGD i RTV Motofani Ona i on Kobieta glamour Pasjonaci Nastolatki Prawdziwy facet Młodzi rodzice Zdrowie Poszukujący informacji medycznych Zdrowo odżywiający się Hobby i styl życia Globtroterzy Gadżeciarze Sportsmeni Trendsetterzy Kibice i Sportowcy Kinomani

Profile niestandardowe Możliwość stworzenia dowolnego profilu na podstawie 72 różnych kryteriów Płeć Wiek Uroda Elektronika Status zawodowy Wykształcenie Moda Finanse Dochód osobisty Dochód gospodarstwa Żywność i napoje Dom i ogród Możliwość dowolnego łączenia zmiennych demograficznych i behawioralnych pozwala tworzyć różne profile dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta i każdej kampanii – korzystając tylko z 3 zmiennych w każdym nowoutworzonym profilu, możemy stworzyć 59.640 różnych profili! Wielkość gospodarstwa Dzieci Lifestyle i wypoczynek Podróże i samochody

Retargeting – co to jest? Oznaczanie użytkownika wykonującego określoną czynność, a następnie dotarcie do niego z nowym komunikatem. Retargeting jest wyjątkowym rozwiązaniem, dzięki któremu można do raz oznaczonego użytkownika (przez plik cookie) można docierać z nowym, innym komunikatem. Jest to doskonałe narzędzie do podnoszenia efektywności kampanii i zwiększania zainteresowania marką.

Retargeting – możliwości Oznaczać można dowolne aktywności użytkownika w Internecie: Obejrzenie reklamy Kliknięcie w reklamę Wejście na stronę lub określoną sekcję/podstronę Wypełnienie formularza Dokonanie zakupu

Retargeting – dlaczego warto? Retargeting jest najskuteczniejszą metodą na zwiększenie zainteresowania marką Wzrost zainteresowania brandem w wyszukiwarkach w ciągu czterech tygodni od emisji kampanii reklamowych w US wg Media Placement Strategy, marzec 2010* *Nie uwzględniono kampanii video, mobile oraz social media; źródło: comScore and ValueClick Media, „When Money Moves to Digital, Where Should It Go?” Wrzesień 2010

Retargeting – dlaczego warto? Ponadto retargeting zwiększa ilość odwiedzin na stronie docelowej Wzrost wizyt na stronie docelowej w ciągu czterech tygodni od emisji kampanii reklamowych w US wg Media Placement Strategy, marzec 2010 *Nie uwzględniono kampanii video, mobile oraz social media; źródło: comScore and ValueClick Media, „When Money Moves to Digital, Where Should It Go?” Wrzesień 2010

Retargeting – jak to działa? Oznaczając pliki cookie użytkowników strony klienta można docierać do nich na pozostałych stronach naszej sieci z kampanią behawioralną.

Retargeting predykcyjny Narzędzie umożliwiające powiększenie grupy retargetowanej w oparciu o technologię bliźniąt statystycznych. Docieramy wówczas do wszystkich osób posiadających podobny profil behawioralny, co osoby oznaczone do retargetowania. Retargeting predykcyjny jest rozszerzeniem możliwości tradycyjnego retargetingu. Dzięki niemu można dotrzeć nie tylko do już oznaczonych użytkowników, ale również do wszystkich, którzy mają podobny do nich profil. Takie rozwiązanie umożliwia poszerzenie grupy zebranej w retargetingu i stworzenie indywidualnego profilu w oparciu o zachowania tych użytkowników.

Retargeting predykcyjny Badając profil użytkownika na wybranej stronie, można wyszukać w sieci osoby o podobnym profilu behawioralnym.

Podsumowanie Kampanie behawioralne emitowane z wykorzystaniem najnowszej technologii. Pakiet nowoczesnych narzędzi umożliwiających jeszcze precyzyjniejsze docieranie do wybranych użytkowników. Profesjonalne doradztwo w zakresie planowania, wykonania i optymalizacji kampanii reklamowych.

Dziękuję za uwagę Łukasz Skawiński head of AdProfile lukasz.skawinski@adprofile.pl tel. +48 22 211 33 83