Profil pisma Gwiazdy to:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
URLOP W POLSCE
Wrocław, poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013 ANALIZA GRUPY CELU dladla.
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Nikt nie jest tak blisko spraw lokalnych, jak my. * TAK ! CZYTA NAS PONAD 4 MILIONY OSÓB! *
O ZAGROŻENIACH DZIECI W INTERNECIE
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Oferta dzienników regionalnych
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Oferta dzienników regionalnych
Emerytury pomostowe Badanie SMG/KRC dla FOR i Projekt: Polska
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla użytkowników INTERNET A SZANSE ŻYCIOWE I NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia'
ZE SZKOLNEGO PIÓRNIKA …HISTORIA, OSIĄGNIĘCIA, DZIAŁALNOŚĆ ORAZ PLANY ROZWOJU NASZEJ GAZETKI SZKOLNEJ…
Konsumpcja informacji
Sportowa drużyna Agory. © Agora S.A.2 W czym tkwi siła sportu? Sport to ludzie – zawodnicy i kibice, wygrani i przegrani, ci którzy stawiają czoło wyzwaniom.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
PREZENTACJA styczeń 2010.
Gazeta i czasopismo - źródło aktualnej wiedzy.
Pierwszy wybór profesjonalisty Unikalni użytkownicy – Odsłony – *Badanie: Sitestat, Styczeń 2012 LEX Polski Serwer Prawa jest wiarygodnym.
Internauci w grupach wiekowych
Rozkład t.
Prezentacja magazynu. Najstarszy polski magazyn filmowy wydawany nieprzerwanie od 1946 roku. MAGAZYN FILMOWY -1-
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
EGospodarka.pl.
ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY w zakresie promocji firmy, oferty, marki, produktów, w lokalach należących do sieci R&C UNION.
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
Sytuacja na Rynku Pracy na terenach wiejskich powiatu brodnickiego. Brodnica, 29 wrzesień 2010 roku.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Odyssei.com. Odyssei.com to największy polski społecznościowy serwis podróżniczy. Serwis należy do grupy G+J Podróże - w skład której wchodzi również
© 2012 Goldbach Audience.
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla u ż ytkowników INTERNET A SZANSE Ż YCIOWE I NIERÓWNO Ś CI SPO Ł ECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia.
Segmenty rynku prasowego
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to:
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Polka na budowie Prezentacja wyników badania
Itezone.pl Sp. z o.o. nr tel:
EDI NET - badania.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r.; podstawa procentowania - populacja Polski w wieku lat. 19% Polaków nie.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Bezpieczeństwo w sieci
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to:
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.
Badanie PBC  Od 1998 roku.  Wszystkie rodzaje prasy.  Realizuje Instytut Millward Brown.  Badaniem objętych jest ponad 160 pism.  Publikowane są.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Badanie rynku mediów Wskaźniki
Zapis prezentacji:

Profil pisma Gwiazdy to: nowoczesny tygodnik lifestyle’owy dla kobiet dodawany do największego dziennika w Polsce, artykuły o polskich i zagranicznych gwiazdach świata filmu, muzyki, mody, TV i innych, unikatowe zdjęcia i reportaże o życiu celebrities, relacje z największych wydarzeń świata showbiznesu, a także: wyszukane przepisy kulinarne, moda, uroda i zdrowie - zawsze najnowsze trendy, ciekawostki horoskop i rozrywka.

481 192 Nowy tygodnik GWIAZDY Wraz z dodatkiem GWIAZDY średnia sprzedaż piątkowa Faktu wynosi: 481 192 Źródło: ZKDP, rozpowszechnianie płatne piątek, III – VII 2008

Stałe Rubryki

Stałe Rubryki Najciekawsze, najgorętsze wiadomości z życia gwiazd oraz ich prezentacja w „normalnym” codziennym otoczeniu.

Stałe Rubryki Materiały newsowe, barwne i emocjonalne. Relacje z imprez, wydarzeń z udziałem gwiazd.

Materiał o gwiazdach w ich prywatnym otoczeniu - domy, wakacje, święta Stałe Rubryki Materiał o gwiazdach w ich prywatnym otoczeniu - domy, wakacje, święta

Stałe Rubryki Rankingi Wywiady

Stałe Rubryki Moda

Stałe Rubryki Uroda i Zdrowie 10

Stałe Rubryki Kulinaria

Krzyżówki, dowcipy, łamigłówki Stałe Rubryki Horoskopy Krzyżówki, dowcipy, łamigłówki

Informacje kulturalne Stałe Rubryki Informacje kulturalne

Czytelniczki Gwiazd to atrakcyjna grupa docelowa

Kolorowe magazyny dla kobiet Piątkowe wydanie Faktu z dodatkiem Gwiazdy to wysoki poziom rozpowszechniania Źródło: ZKDP, średnie rozpowszechnianie płatne razem, dla Fakt: średnie rozpowszechnianie płatne piątek, III – X 2008 15

Pozycjonowanie dodatku „GWIAZDY” Pisma „o gwiazdach” WYSOKA JAKOŚĆ 200 tyś 400 tyś 600 tyś 800 tyś ROZPOWSZECHNIENIE Źródło: ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, III – V ‘07

Czytelniczki FAKT GWIAZDY … … to młode, wykształcone kobiety WIEK WYKSZTAŁCENIE Źródło: PBC, SMG/KRC, III – X ’08, SCPW, CG: kobiety, n = 16 191 Affinity Index wyraża stosunek czytelnictwa w dwóch grupach celowych. Jego wartość większa od 100 oznacza nadreprezentację danej frakcji w grupie. 17

Czytelniczki FAKT GWIAZDY … … to dobrze zarabiające mieszkanki miast DOCHÓD GOSPODARSTWA NETTO WIELKOŚĆ MIEJSCOWOŚCI ZAMIESZKANIA Źródło: PBC, SMG/KRC, III – X ’08, SCPW, CG: kobiety, n = 16 191 Affinity Index wyraża stosunek czytelnictwa w dwóch grupach celowych. Jego wartość większa od 100 oznacza nadreprezentację danej frakcji w grupie. 18

Czytelniczki FAKT GWIAZDY FAKT Gwiazdy czyta 571 000 kobiet. Wśród nich… 77% zna przynajmniej jeden język obcy 76% czytelniczek jest zadowolona ze swojej sytuacji finansowej i starcza jej na większość wydatków 68% mieszka w miastach 60% czytelniczek ma samochód 59% ma wykształcenie przynajmniej średnie 42% korzysta z Internetu 35% czytelniczek uważa, że ich sytuacja materialna jest obecnie lepsza niż przed pięciu laty Źródło: PBC, SMG/KRC, III – IX 08, SCPW, CG: Czytelniczki Fakt Gwiazdy n = 521 19

Czytelniczki FAKT GWIAZDY chcą być na bieżąco Źródło: PBC, SMG/KRC, III – X ’08, SCPW, CG: kobiety, n = 16 191 Affinity Index wyraża stosunek czytelnictwa w dwóch grupach celowych. Jego wartość większa od 100 oznacza nadreprezentację danej frakcji w grupie. 20

Czytelniczki FAKT GWIAZDY chcą być na bieżąco Źródło: PBC, SMG/KRC, III – X ’08, SCPW, CG: kobiety, n = 16 191 Affinity Index wyraża stosunek czytelnictwa w dwóch grupach celowych. Jego wartość większa od 100 oznacza nadreprezentację danej frakcji w grupie. 21

Czytelniczki FAKT GWIAZDY chcą być na bieżąco Źródło: PBC, SMG/KRC, III – X ’08, SCPW, CG: kobiety, n = 16 191 Affinity Index wyraża stosunek czytelnictwa w dwóch grupach celowych. Jego wartość większa od 100 oznacza nadreprezentację danej frakcji w grupie. 22

Aktywność reklamowa w Gwiazdach

Możliwości współpracy reklamowej w Gwiazdach: Możliwości współpracy reklamowej w Gwiazdach: * standardowa powierzchnia reklamowa wg cennika * powierzchnia reklamowa na I okładce * advertoriale * rubryki patronackie sponsorowane przez klienta, jako seria advertoriali * sesje sponsorowane przez klienta * adaptacja krzyżówki, horoskopu * adaptacja numeru pod zapotrzebowanie klienta (zdjęcie „twarzy” na I okładce, cover story, uroda/zdrowie, krzyżówka, horoskop, itp….) * insert, naszywka

Zapraszamy do Współpracy