mgr Karolina Góryjowska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt „Radosne Przedszkolaki” Termin realizacji wrzesień – grudzień 2008 Usługodawca Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Brzeźnicy.
Advertisements

Opracowała Beata Sawińska
OPIS ZAJĘĆ DODATKOWYCH Z CHEMII W RAMACH PROJEKTU „RÓWNYM KROKIEM W PRZYSZŁOŚĆ”
Spis treści Geometria Algebra Koło, okrąg Zbiory liczbowe
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
FIGURY PRZESTRZENNE.
Temat: WIELOŚCIANY KLASA III P r.
Figury geometryczne PRZESTRZENNE – wykorzystanie w życiu codziennym
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
sześcian, prostopadłościan, graniastosłup i ostrosłup
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
MATEMATYKA KRÓLOWA NAUK
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze:
LICZBY RZECZYWISTE PODZBIORY ZBIORU LICZB RZECZYWISTYCH
NOWA PODSTAWA PROGRAMOWA
GrAnIaStOsŁuPy PrOsTe.
Temat: Opis prostopadłościanu.
Wielościany.
Graniastosłupy i Ostrosłupy
Powiększanie i zmniejszanie figur
Ministerstwo Edukacji Narodowej
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministersto Edukacji Narodowej Jak się zmieniały podstawy? Konferencje w Żerkowie (27-28 listopada 2008 r.)
część matematyczno-przyrodnicza - matematyka
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Figury przestrzenne.
Figury przestrzenne.
DOBRE PRAKTYKI PRACY Z UCZNIEM NA ZAJĘCIACH WYRÓWNAWCZYCH
C.A.R.Metal czyli Cyrkiel i Linijka
mgr Karolina Góryjowska
Każdy z tych przedmiotów jest modelem figury przestrzennej
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministersto Edukacji Narodowej Jak się zmieniały podstawy? Konferencje w Żerkowie (27-28 listopada 2008 r.)
Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie
WITAMY W ŚWIECIE MATEMATYKI
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
GRANIASTOSŁUPY.
Bryły geometryczne Wielościany Wielościany_foremne Bryły obrotowe
NASZA OFERTA DLA CIEBIE POZNAJ – ZANIM WYBIERZESZ WYCHOWANIE FIZYCZNE.
ŚWIAT Z BRYŁ KATARZYNA MICHALINA
Figury przestrzenne.
Matematyka w życiu codziennym
PROCENTY %.
Edyta Wachowiak, Sebastian Belof, Szymon Krasowski
Liczby naturalne Ułamki zwykłe Ułamki dziesiętne Liczby całkowite Liczby ujemne Procenty Wyrażenia algebraiczne Równania i nierówności Układ współrzędnych.
Możesz kliknąć na odnośnik. Aby wyjść naciśnij Esc
sześcian, prostopadłościan, graniastosłup i ostrosłup
Cele kształcenia wymagania ogólne
Geometria BRYŁY.
Bryły ostrosłupy graniastosłupy bryły obrotowe.
Bryły.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
„Otwarta droga ku przyszłości
BRYŁY.
Zajęcia edukacyjne w ramach EFS w Szkole Podstawowej nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Tarnowie.
Prezentację wykonał Daniel Klimczak kl V b
Czy pamiętasz ?.
GRANIASTOSŁUPY.
Przykładowe bryły w gospodarstwie domowym
System dwójkowy (binarny)
„Między duchem a materią pośredniczy matematyka. ”
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Stosowanie procentów w życiu codziennym. Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Opis graniastosłupa. Siatka graniastosłupa.
Prostopadłościan i sześcian.
RÓŻNE KULTURY – JEDNA TOŻSAMOŚĆ
Opracowała: Iwona kowalik
Matematyka czyli tam i z powrotem…
ZAPISYWANIE LICZB ARABSKICH Opracowała mgr Agnieszka Dyrka
Wykorzystywanie wyników sprawdzianu w pracy dydaktycznej
Wyniki egzaminu próbnego
Zapis prezentacji:

mgr Karolina Góryjowska RÓWNYM KROKIEM W PRZYSZŁOŚĆ Zajęcia wyrównawcze z matematyki w ramach EFS Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie cz. 1 mgr Karolina Góryjowska

Gdzie w Tarnowie można spotkać znaki rzymskie? Celem zajęć było: - odszukanie miejsc, w których można spotkać znaki rzymskie - korzystanie z różnych źródeł informacji dotyczących Tarnowa - zapisywanie i odczytywanie liczb przy użyciu znaków rzymskich oraz cyfr arabskich

Gdzie w Tarnowie można spotkać znaki rzymskie? Efekty pracy grupy:

Łamigłówki zapałczane Celem zajęć było: - przedstawianie figur geometrycznych przy pomocy zapałek - obliczanie pól i obwodów figury - zastosowanie podstawowych własności figur w rozwiązywaniu zadań i zagadek

Łamigłówki zapałczane Efekty pracy grupy:

Projektujemy pudełka na prezenty gwiazdkowe Celem zajęć grupy było: - zaprojektowanie i wykonanie siatki prostopadłościanu, sześcianu - oszacowanie ilości potrzebnego materiału - wykorzystanie swoich predyspozycji i uzdolnień plastycznych

Projektujemy pudełka na prezenty gwiazdkowe Efekty pracy grupy:

W osiedlowym sklepiku Celem zajęć było: - posługiwanie się jednostkami masy, długości, pieniędzy - zamienianie jednostek - planowanie wydatków budżetu domowego

W osiedlowym sklepiku Efekty pracy grupy:

Tworzymy gry dydaktyczne korzystając z własnych doświadczeń Celem zajęć było: - doskonalenie pracy w grupie - określenie swoich możliwości i umiejętności w danym zagadnieniu - układanie zadań dla innych

Tworzymy gry dydaktyczne korzystając z własnych doświadczeń Efekty pracy grupy:

Tworzymy gry dydaktyczne korzystając z własnych doświadczeń

Rysujemy plan mieszkania w skali Celem zajęć było: - zamiana jednostek długości - wykonanie planu pomieszczenia w odpowiedniej skali - obliczanie rzeczywistych wymiarów oraz wymiarów na planie mając daną skalę

Rysujemy plan mieszkania w skali Efekty pracy grupy:

Świat opanowały obniżki i podwyżki Celem zajęć było: - zamiana ułamków w postaci procentów i odwrotnie - zilustrowanie procentów na rysunku - wskazanie użyteczności procentów w życiu codziennym

Świat opanowały obniżki i podwyżki Efekty pracy grupy:

Remont, remont… Celem zajęć było: - rozróżnianie i nazywanie wielokątów na podstawie ich własności - obliczanie obwodów i pól wielokątów - rozwiązywanie zadań z życia codziennego

Remont, remont… Efekty pracy grupy:

Aby bryły nas bawiły Celem zajęć było: - rozróżnianie graniastosłupów i ostrosłupów wykorzystując ich podstawowe własności - wykonanie modeli brył - wykonanie makiety sali lekcyjnej w skali

Aby bryły nas bawiły Efekty pracy grupy:

Zajęcia prowadzone były w I semestrze roku szkolnego 2008/2009 w 3 grupach wiekowych (klasa IV, klasa V, klasa VI).