Gimnazjum nr 4 im. Książąt Mazowieckich w Ciechanowie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W ramach studium wykonalności zostały przeprowadzone obszerne analizy poprawy bezpieczeństwa oparte na doświadczeniach krajowych i zagranicznych, których.
Advertisements

Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
Bezpieczeństwo w Ruchu Drogowym – zobowiązania i wyzwania
Prezentacja projektu „Recykling metali rzadkich”
Policyjna współpraca przygraniczna polsko-litewska
Jak moje miasto jeździ z głową?. Nasze Gimnazjum wzięło udział w nowym projekcie edukacyjnym banku BGŻ pt. Jeżdżę z Głową. W inicjatywie udział wzięły.
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Kocham rower Publiczne Gimnazjum nr 3 w Żninie.
Jak moje miasto jeździ z głową?
Murowana Goślina Czy jeździmy bezpiecznie? Na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród mieszkańców gminy podczas MTB Maraton Murowana Goślina (117 ankiet)
JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ ?. Jak moja szkoła jeździ z głową. Nasza szkoła istnieje od 1 września 1999r. Patronem jej jest Józef Wybicki, a dyrektorem.
Jak moje miasto jeździ z głową? Projekt pt.,,Jeżdżę z głową
Jak moja miejscowość jeździ z głową? Stupsk z lotu ptaka.
Fundacja BGŻ, od lat zaangażowana w działania edukacyjne kierowane do młodzieży z mniejszych miejscowości, uruchomiła ogólnopolski program edukacyjny.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Bezpieczeństwo dzieci w ruchu drogowym.
Gimnazjum nr 9 w Gorzowie Wlkp.
,,MOJE MIASTO JEŹDZI z głową’’
Jeżdżę z głową. Ubiór pieszego i rowerzysty Na co jesteśmy narażeni??? Wyposażenie roweru Wyposażenie motoroweru Uprawnienia Wykonali.
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
Skuter. Bęczarka to mała miejscowość położona w województwie małopolskim, powiecie myślenickim i Gminie Myślenice. Choć jest niewielkiej powierzchni,
P ROGRAM J EŻDŻĘ Z GŁOWĄ W PG 1 W N OWEJ S OLI ANALIZA WYNIKÓW Autorzy klasa 1 b grupa 2 Domin Artur, Dziemidok Dominik, Hrebeniuk Daria, Janiszewska Agnieszka.
EWALUACJA 2012/2013 BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Sponsorzy i partnerzy Projektu :
WYNIKI ANKIETY BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO MIESZKAŃCÓW POWIATU KŁODZKIEGO motto: „Pomagając Policji – pomagasz innym i sobie”
Jak moje miasto jeździ z głową !
JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ
Jak moje miasto je ź dzi z głow ą ?. PLAN 1.Wstęp 2.O programie a)Ankiety b)Deklaracje 3.Podsumowanie 4.Koniec.
Autorka: Sylwia Palonek
Wybrane działania w zakresie promocji transportu rowerowego w Gdańsku na przykładzie projektu CIVITAS MIMOSA.
„JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ ?”
O szkole i fundacji BGŻ Jeżdżę z głową Publiczne Gimnazjum nr 1 im. Józefa Wybickiego w Ząbkowicach Śląskich znalazło się pośród 100 szkół w Polsce, które.
Wydział Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Ankieta W jakim charakterze brałeś udział w debacie? a)Organizatora – 5% b)Gościa – 51% c)Uczestnika debaty – 44%
ODBLASKOWA SZKOŁA.
jest zapewnienie bezpieczeństwa
Im. Polskich Noblistów w Policach. W naszej ankiecie wzięło udział: 47 pieszych 39 kierowców 21 rowerzystów.
Mam 6 lat Chcę poznawać świat
„DEBATY SPOŁECZNE na terenie gminy Skrzyszów”
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Debata pracowników szkoły
„Młodzi a polityka” Statystyki z ankiet
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
“Szkoła w procentach”.
Młodzieżowa rada miasta jest to organ samorządu terytorialnego o charakterze konsultacyjnym. Młodzieżowe rady tworzone są przez grupę.
Głównym organizatorem jest: Patronat honorowy: Partner:
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
Odblaskowa szkoła sprawozdanie.
NURD – TRZEŹWOŚĆ KIERUJĄCYCH Wydział Ruchu Drogowego KWP w Opolu
„Jak moje miasto jeździ z głową ?” Grupa III KL. II c.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
Nasza szkoła wzięła udział w największym w Polsce programie edukacyjnym o tematyce bezpieczeństwa pod nazwą KLUB BEZPIECZNEGO PUCHATKA.
Jeżdżę z głową. Bądźmy bezpieczni!!!. O programie. Dlaczego powstał program „Jeżdżę z głową”? Według danych Policji rok 2010 był rokiem spadku przestępstw.
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Edukacyjny program społeczny „Jeżdżę z głową” Jeżdżę z głową Nasza drużyna Ankiety i deklaracje Ankiety i deklaracje.
JEŻDŻĘ Z GŁOWĄ.
JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ?. KKKKKJHDFRD Nasza szkoła Gimnazjum nr 3 im. Unii Europejskiej w Sieradzu, wzięła udział w programie edukacyjnym „Jeżdżę.
Wykonały: Karolina Filipczak Aleksandra Cieślak. miała na celu określenie oczekiwań uczestników spaceru odnośnie wyglądu naszego parku. Wyrazili swoje.
Głównym sponsorem projektu ,,Jeżdżę z głową ’’ jest BANK BGŻ
Ocena poziomu bezpieczeństwa rowerzystów na przykładzie studentów Politechniki Białostockiej Wykonała: Monika Nowosielska.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
TEMAT: Zasady ruchu drogowego. Znaki drogowe.
Działania Opolskiego Kuratora Oświaty na rzecz poprawy bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w woj. opolskim w roku szkolnym 2014/2015. Plany na rok szkolny.
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
Bezpieczeństwo w sieci – wyniki badań
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Besko na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Korczyna na lata
„Szkoła Przyjazna Zdrowiu – Bezpieczna Szkoła”
Sztandarowy projekt Fundacji. 7 imprez w 7 dni
Lekcja 2 Temat: Zasady bezpiecznego poruszania się po drogach
Zapis prezentacji:

Gimnazjum nr 4 im. Książąt Mazowieckich w Ciechanowie

Nasze gimnazjum powołano do istnienia Uchwałą Rady Miasta z dnia 25 lutego 1999r. Siedzibą Gimnazjum nr 4 jest budynek przy ul. Czarnieckiego 40 w Ciechanowie.

Już po raz drugi bierzemy udział w projekcie pod nazwą „Jeżdżę z głową”

Nasz udział w programie ma na celu: • przyczynić się do zwiększenia naszej świadomości oraz bezpieczeństwa na drodze • wpłynąć na rozwój naszych kompetencji społecznych

Program ten nie tylko stwarza misję edukacyjną, ale też uwrażliwia społeczeństwo na: szanowanie innych uczestników ruchu drogowego zachowywanie szczególnej ostrożności jako piesi i zmotoryzowani poznanie i stosowanie się do aktualnych przepisów ruchu drogowego

Zajęcia lekcyjne

Teraz jesteśmy mądrzejsi i uświadomieni

EKSPERTA RUCHU DROGOWEGO Ankiety EKSPERTA RUCHU DROGOWEGO

Ankiety pozwoliły nam sprawdzić stan wiedzy mieszkańców oraz zdiagnozować podstawowe problemy związane z bezpieczeństwem na naszych drogach

i zbieranie podpisów pod deklaracją „JEŻDŻĘ Z GŁOWĄ” Wyjście w teren i zbieranie podpisów pod deklaracją „JEŻDŻĘ Z GŁOWĄ”

Prezentacja wyników ankiet

oraz spotkanie z funkcjonariuszkami policji

Program „Jeżdżę z głową” zmotywował nas do wzięcia udziału w ogólnopolskim turnieju BRD, gdzie w ćwierćfinale odnieśliśmy znaczący sukces.

Zorganizowaliśmy festyn rodzinny podsumowujący program „Jeżdżę z głową”

Wnioski z naszych działań

Opracowana mapa problemów drogowych z zaznaczonymi szczególnie niebezpiecznymi punktami

Ponad 12% ankietowanych nie czuje się bezpiecznie w swojej okolicy jako pieszy

Nasi mieszkańcy na ogół dobrze oceniają stan bezpieczeństwa w swojej okolicy

Oświetlenie dróg nie wywołuje wśród mieszkańców większego niepokoju

Kierowcy samochodów najczęściej łamią przepisy ruchu drogowego

A oto jak mieszkańcy postrzegają rowerzystów

Trafność odpowiedzi naszych mieszkańców na pytania dotyczące przepisów ruchu drogowego wyniosła tylko 35,7% Wniosek: Niska świadomość lokalnego społeczeństwa dotycząca przepisów ruchu drogowego

Autorzy prezentacji: Grabowski Filip, Tomczak Łukasz, Romanowski Konrad, Falkiewicz Patryk, Surajewski Alan, Krusiński Adrian.